Pinkpop 2024

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
58
39
Hoi jongens, na lang meelezen hebben we jullie dan toch nodig eigenlijk. Wij hebben ook de mail gehad dat je niet meer kunt parkeren op P5 en moeten 3 uur rijden. Met ov is voor ons echt geen optie. Heeft iemand tips om onze auto in de buurt van camping C te parkeren? Het is onze eerste keer Pinkpop en we hadden er net zo'n zin in (en nog steeds).
Misschien bij mensen aanbellen om te vragen of de auto een weekend voor hun woning mag staan ofzo. Of misschien dat de mensen van de buurt wel een oplossing kunnen aanbieden.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.819
2.451
TPD TV vond Maneskin geweldig op Rock Im Park. Bij die snapte Tool ook niet zo goed en vonden Guns 'N Roses dan weer wel geweldig geloof ik.

Dus er zijn wel meer mensen met wansmaak inderdaad :D (sorry ik gooi nog even wat olie op het vuur)
Hun wansmaak is stiekem wat het nog leuker maakt allemaal. Laatst hadden ze een video waarin ze oude line-ups van Coachella gingen doornemen.
In de comments werd er smakelijk gelachen over hoe ze niks met The Cure hadden, hoe ze nog nooit van Björk en Portishead gehoord hadden, maar wel the 1975 als favoriete band hebben.
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Wat een gigantische k#tzooi. Heeft iemand anders nog een tip voor parkeren? Of nog een parkeerkaartje over voor een andere parking?
Parkeren bij het Roda JC stadion. Achter het stadion kun je de bus pakken (5 min lopen). Met de bus, lijn 4 naar de Pegasuslaan en vanuit daar is het nog 15 min lopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.403
4.768
Hier en daar lees ik nog steeds dat mensen echt niet tevreden zijn met het feit dat Noord podium tov het zuid staat. Ik vind dit persoonlijk de max. Als een optreden op Noord gedaan is kan je naar Zuid wandelen. Onderweg iets te eten of drinken nemen en je mist helemaal niks van het volgende optreden. Graag podia laten staan dus.
Met dit weer hoef je ook nog eens geen mijnenveld aan picknicks te overbruggen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Mark's Kal

festirock

Support act
1 dec 2015
943
632
Hoi jongens, na lang meelezen hebben we jullie dan toch nodig eigenlijk. Wij hebben ook de mail gehad dat je niet meer kunt parkeren op P5 en moeten 3 uur rijden. Met ov is voor ons echt geen optie. Heeft iemand tips om onze auto in de buurt van camping C te parkeren? Het is onze eerste keer Pinkpop en we hadden er net zo'n zin in (en nog steeds).
Altijd wel parking gevonden in omliggende wijken (niet voor een oprit ofzo). Soms een kwartier lopen maar best te doen.
Gaat nu alleen nog veel drukker worden aangezien de organisatie zegt trek je plan
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Al aardig wat Pinkpops meegemaakt maar gek genoeg geen met zo’n nat weer. Zijn er hier ervaringsdeskundigen die me kunnen vertellen hoe het terrein (niet de camping) er bij zal/kan liggen? Modderbende of valt dat mee?
 

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Tip: parkeer ergens in Heerlen en pak daar de trein (nog geen 10min) naar Landgraaf. Vanuit daar kun je lopen of pendelbus pakken
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.403
4.768
Tip: parkeer ergens in Heerlen en pak daar de trein (nog geen 10min) naar Landgraaf. Vanuit daar kun je lopen of pendelbus pakken
Ja, of bij Kerkrade / Chevremont. Ben daar opgegroeid, zou me heel erg verbazen als daar ergens betaald parkeren geldt.
 
  • Leuk
Waarderingen: DonStroli

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Parkeren bij het Roda JC stadion. Achter het stadion kun je de bus pakken (5 min lopen). Met de bus, lijn 4 naar de Pegasuslaan en vanuit daar is het nog 15 min lopen.
Wat je ook kunt doen is doorrijden tot Kerkrade centrum station. Daar de auto parkeren (groot gratis parkeerterrein) en de trein naar landgraaf pakken (10 min). Vanuit het station is het 20 min lopen maar is wel gezellig met alle pinkpop gangers.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
437
338
Al aardig wat Pinkpops meegemaakt maar gek genoeg geen met zo’n nat weer. Zijn er hier ervaringsdeskundigen die me kunnen vertellen hoe het terrein (niet de camping) er bij zal/kan liggen? Modderbende of valt dat mee?
Zal misschien wat zompig zijn op aantal plekken, denk dat ‘t met evt modder echt wel meevalt
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Parkeer ergens in of rondom Landgraaf waar het kan en pak de fiets mee. Denk dat dit de beste oplossing is. Zelf woon ik in de buurt en ga ik op de fiets. Vervelend voor mensen die met de auto gaan en daar zouden parkeren ik snap jullie helemaal!
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
117
151
Weer-update: op de laatste weerkaarten komt Nederland iets meer aan de koelere kant terecht op vrijdag: ik zie het nu niet meer dan 20-21 graden worden. Dit betekent ook dat de kans op onweersbuien drastisch is afgenomen. Er zullen wel wat buien overtrekken, maar niets al te zwaars

Edit: op donderdagavond is trouwens nog wel een stevige bui mogelijk, voor de kampeerders
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

jamy

Nieuw lid
19 jun 2024
4
11
Voor de mensen die door rijden naar eygelshoven, op de markt van eygelshoven tegen over de jumbo is een week markt op zaterdag, hierbij worden alle auto's weg gesleept mochten ze er geparkeerd staan.
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
28
5
Altijd wel ergens in de buurt kunnen parkeren, uiteraard niet pal voor iemand oprit(25 minuten lopen met bolderkar). Bewoners wensten ons altijd veel plezier, nooit iets negatiefs.
 

marcelboer

Playlistbediener
14 jun 2022
14
8
Het is wel heel simpel, kom maar met ov. Dat is niet voor iedereen mogelijk en handig met die spullen is het niet
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.403
4.768
Het is wel heel simpel, kom maar met ov. Dat is niet voor iedereen mogelijk en handig met die spullen is het niet
Camping B is anders prima te doen vanaf station Landgraaf. A is wel een stukje verder. Geen idee waar C ligt eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken