Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.857
5.386
Ben nu via de Ticketmaster doorverkoop nog één kaartje het zoeken. Daar wordt toch wel aandachtig gekeken. Paar keer net naast een mooie gegrepen, eentje zelfs maar € 150,00 voor een weekend. € 265,00 en hoger blijft staan, dus misschien zakt het nog wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
83
40
Al aardig wat Pinkpops meegemaakt maar gek genoeg geen met zo’n nat weer. Zijn er hier ervaringsdeskundigen die me kunnen vertellen hoe het terrein (niet de camping) er bij zal/kan liggen? Modderbende of valt dat mee?
Goffertpark was gisteren (en mogelijk vandaag ook) een enorme modderbende. Ik gok erop dat dit ook wel op Pinkpop zal zijn. Zal nog erger worden met de regen op vrijdag.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.694
Goffertpark was gisteren (en mogelijk vandaag ook) een enorme modderbende. Ik gok erop dat dit ook wel op Pinkpop zal zijn. Zal nog erger worden met de regen op vrijdag.
Zal meevallen hoor, Pinkpop heeft wat meer asfalt dan dat sfeerloze veld in Nijmegen. Wellicht was het veld ook extra nat door de grote piemel van Till? 😉
 
  • Haha
Waarderingen: Tinus101

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
567
364
Aangezien ik dit jaar met mijn maatje naar Pinkpop ga zal ik weinig tot niet op het forum kijken. Voor mij de 11e keer Pinkpop.
Iedereen alvast heel veel plezier dit weekend en maak er wat moois van 😊

Ik kijk vooral uit naar de shows van Avril, Keane, Joost, The Analoges, Corey Taylor, Pendulem, Anouk, NBT, Loreen, The K’s, Limp Bizkit, Jane’s Addiction/Sam Smith (twijfel nog) en Ed Sheeran
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Pinkpop zelf heeft nog niks van zich laten horen op de socials over het cancellen van p5. Terwijl de boel ontploft en mensen in rep en roer zijn. Maar wel flauwekul berichten over blauwe vogels en mooi weer. Sterk staaltje struisvogel politiek.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jamesmurphy

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
638
Pinkpop zelf heeft nog niks van zich laten horen op de socials over het cancellen van p5. Terwijl de boel ontploft en mensen in rep en roer zijn. Maar wel flauwekul berichten over blauwe vogels en mooi weer. Sterk staaltje struisvogel politiek.
De tekst op de website is best uitgebreid met toelichting. Het stukje waarom dagtickets wel kunnen parkeren is natuurlijk onzin. Dat is gewoon een sommetje: x maal 37.50 zal kleiner zijn dan y maal 22.50.

Of ze gokken op herstel in een paar dagen…
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
Hebben we er allemaal een beetje zin in? Ik wel, weerplaza is weer een stuk positiever met ‘t weer en vooral de regen.

Boerderij camping Limburgerhof waar ik dit jaar sta ipv van camping C heeft nog plek dacht ik,

Mocht je in de problemen komen door niet kunnen parkeren op P5 naast camping C

Limburgerhof kost €22,50 per nacht en bus naar Megaland €8,50 per dag.
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
775
489
Voor iedereen die naar Pinkpop gaat, heel veel plezier allemaal 🥳🍻. Hopelijk valt het mee met het weer.
Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn, als het programma het toelaat tenminste ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken