Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Voor wie alvast richting Landgraaf komen morgen (of vanavond 😉) alvast veel plezier en geniet van het mooie festival!!!

mocht je me zien lopen, waarschijnlijk met het nieuwe Pinkpop hoedje en eventueel met een poncho... Ben verder te herkennen aan volgende shirts deze Pinkpop :

vrijdag:
269645a-emp.jpg


zaterdag:
491261a.jpg


zondag:
shopping
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.267
2.593
Voor wie alvast richting Landgraaf komen morgen (of vanavond 😉) alvast veel plezier en geniet van het mooie festival!!!

mocht je me zien lopen, waarschijnlijk met het nieuwe Pinkpop hoedje en eventueel met een poncho... Ben verder te herkennen aan volgende shirts deze Pinkpop :

vrijdag:
269645a-emp.jpg


zaterdag:
491261a.jpg


zondag:
shopping
Dennis het siert je dat je zo enthousiast alles al hebt voorbereid . Leuke shirts en top bands trouwens.

De laatste weken ben ik wat zuurder hier maar dit heeft meerdere redenen (ook druk met werk en het weer zit niet mee). Ik verheug me op een wat leger veld maar maak me zorgen over de toekomstbestendigheid van Pinkpop in deze vorm.

Als ik het red doen we deze Pinkpop eens een drankje. Wellicht dat ik het red om naar de Festileaks meeting te gaan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.321
9.048
  • Leuk
Waarderingen: KeukenS

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.576
4.320
Wil niet perse de bubbel doorprikken, maar hij gaat natuurlijk niet op de vooravond van Pinkpop alarmcode rood afkondigen.

Wil niet zeggen dát er alarmcode rood is, maar deze uitspraak is gewoon een beetje mediatraining.
Aaaaaa-na-na-na-naaaames 😜
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.267
2.593
Mijn positiviteit top tien (in random volgorde )voor Pinkpop komend weekend:

*Geen grote mensen massa’s op vrijdag en zaterdag waardoor er lekker veel ruimte is.
* Genieten van een McFlurry op Pinkpop
* Geen uitdroging door water tekort of verlangen naar schaduwplekken.
* Meezingen met de bekende hits van Avril Lavigne en Keane
*Genieten van de fish en chips bij de kalm aan baan.
* Shoppen bij de nieuwe kleding stands
* Genieten van de special guests bij de silent disco en op naar het nieuwe apfelkorn clubhuis
* Genieten van het echte Beatles geluid…. the Analogues
* De songfestival bingokaart afgaan. Gaan we alle songfestival acts zien ? Ook al zien we sommige maar voor max tien minuten. Wie doet mee?


- Maneskin , S10 , Ilse de Lange , Loreen, Joost, Douwe Bob, Anouk
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
437
337
Ben ik even blij dat ik dit jaar niet op camping C sta maar voor Limburgerhof gekozen heb.

Krijg net mailtje dat P5 de parkeerplaats naast camping C niet gebruikt kan worden door de regen.

Of je met OV wil komen of iets anders kan regelen.

Dit gaat wel een dingetje worden, lijkt me
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Ik krijg een sms dat je niet kunt parkeren op P5 ivm regenval
ja bericht is online... Slecht nieuws

Staan er alternatieven bij als oplossing?
tja... Niet echt

pinkpop.nl/p5-weekendticket-aangepast/

AANGEPASTE PRAKTISCHE INFORMATIE P5-WEEKENDTICKET
We hebben de afgelopen weken het festivalterrein, de campings en de parkeerterreinen nauw in de gaten gehouden vanwege de uitzonderlijke hevige regenval van de afgelopen tijd. Daar waar nodig hebben we maatregelen getroffen. Alles leek goed te komen, maar vannacht is er zoveel regen gevallen dat het niet mogelijk is om op het P5 weekend gedeelte te parkeren. Ook alternatieve parkeerlocaties zijn in verband met hevige regenval niet geschikt en daardoor niet inzetbaar.

Dit betekent dat P5-weekend tickethouders dus helaas niet kunt parkeren met hun gekochte P5-weekend parkeerticket. Uiteraard gaat Pinkpop gewoon door en daarom hebben we hun hulp nodig om ervoor te zorgen dat we gezamenlijk een fantastisch weekend tegemoet gaan. Omdat de P5 weekend parkeerplaats niet beschikbaar is, hebben we P5-weekend tickethouders gevraagd met het OV naar Landgraaf te reizen.
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
500
66
Wordt niet het beste pinkpop jaar in meerdere opzichten....
Desondanks veel plezier mensen.... en hopelijk tot 2025!!
 

Maartje7

Nieuw lid
19 jun 2024
1
0
Hoi jongens, na lang meelezen hebben we jullie dan toch nodig eigenlijk. Wij hebben ook de mail gehad dat je niet meer kunt parkeren op P5 en moeten 3 uur rijden. Met ov is voor ons echt geen optie. Heeft iemand tips om onze auto in de buurt van camping C te parkeren? Het is onze eerste keer Pinkpop en we hadden er net zo'n zin in (en nog steeds).
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.651
703
Poeh, ik kan me de nostalgische herinnering aan een vroegere pinkpop wel voorstellen (ik was er in 2008 en dat was geweldig maar zou er nu niet zo snel meer naartoe gaan) maar voor de rest vind ik dit toch wel een heel matig beargumenteerde opinie.

De 'goede' herinnering wordt beargumenteerd met goede en slechte concerten, matig eten en slecht onderhouden toiletten; alsof dit het toonbeeld van alternativiteit is. En qua line-up, tja, ze doen wel echt wat anders dan andere festivals doen. Ik kan me nooit zo vinden in het beeld dat pinkpop vroeger heel erg alternatief zou programmeren. Ze programmeerden toen ook al extreem populaire live acts. De extreem populaire live acts van vroeger maakten alleen wat alternatievere muziek dan de extreem populaire live acts van nu.

En hoe het dan beter moet volgens de auteur? Madonna, Dua Lipa, FF of Muse boeken - wat allemaal geprobeerd is - Lenny Kravitz - die een week later een soloshow in Amsterdam doet, lekker exclusief - of Lana del Rey, SZA, Mitski, Charli XCX, Parkway Drive, Burna Boy, Judas Priest of Janelle Monae - die ik allemaal best vergelijkbaar vind met de Ed Sheerans en Sam Smiths die wél op de pinkpop line-up staan.

En om dan inderdaad ook nog af te sluiten met de suggestie dat Anouk dan maar zou moeten headlinen. Ik vind persoonlijk het meest afdoen aan het alternatieve imago van pinkpop dat zij met haar conservatieve denkbeelden überhaupt op de line-up staat.
Conservatieve denkbeelden....och help. Dat zou verboden moeten worden. Dat is geen reden om iemand niet of wel op de line-up te zetten.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.360
4.723
Hoi jongens, na lang meelezen hebben we jullie dan toch nodig eigenlijk. Wij hebben ook de mail gehad dat je niet meer kunt parkeren op P5 en moeten 3 uur rijden. Met ov is voor ons echt geen optie. Heeft iemand tips om onze auto in de buurt van camping C te parkeren? Het is onze eerste keer Pinkpop en we hadden er net zo'n zin in (en nog steeds).
Eventueel kun je je auto ergens in de buurt van een van de stations Heerlen, Eygelshoven, Chevremont of Kerkrade kwijt en dan met de trein naar Landgraaf (is minutenwerk).
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
286
168
Wat een gigantische k#tzooi. Heeft iemand anders nog een tip voor parkeren? Of nog een parkeerkaartje over voor een andere parking?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken