Pinkpop 2024

RimkoW

Randprogramma
30 mei 2023
106
117
Een beetje een off-topic, maar toch belangrijke vraag. Wie van jullie gebruikt oordoppen tijdens Pinkpop en kan mij goede oordoppen aanraden waar het geluid niet te veel op achteruit gaat? Die wat je op Pinkpop zelf kan kopen van Alpine dempten vorig jaar te veel voor mijn gevoel.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Een beetje een off-topic, maar toch belangrijke vraag. Wie van jullie gebruikt oordoppen tijdens Pinkpop en kan mij goede oordoppen aanraden waar het geluid niet te veel op achteruit gaat? Die wat je op Pinkpop zelf kan kopen van Alpine dempten vorig jaar te veel voor mijn gevoel.
Oordoppen op maat van Beter Horen. Tot en met 23 juni nog een actie met 30% korting.
Ik zou voor Pinkpop voor 20dB filters gaan. Dat is voldoende.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Een beetje een off-topic, maar toch belangrijke vraag. Wie van jullie gebruikt oordoppen tijdens Pinkpop en kan mij goede oordoppen aanraden waar het geluid niet te veel op achteruit gaat? Die wat je op Pinkpop zelf kan kopen van Alpine dempten vorig jaar te veel voor mijn gevoel.
Eerlijk, ik heb nog nooit oordoppen gebruikt. Juist om die reden welke jij nu benoemd. Het is een gevoel/idee misschien voor mij persoonlijk, dat ik echt wil genieten van de muziek en oordoppen gevoelsmatig te veel dempen. Maar ik weet het natuurlijk niet want ja nog nooit geprobeerd met oordoppen. Dus deze topic is zeer zeker zinvol.
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
577
588
Een beetje een off-topic, maar toch belangrijke vraag. Wie van jullie gebruikt oordoppen tijdens Pinkpop en kan mij goede oordoppen aanraden waar het geluid niet te veel op achteruit gaat? Die wat je op Pinkpop zelf kan kopen van Alpine dempten vorig jaar te veel voor mijn gevoel.
Er is een apart topic voor meer informatie waar al veel nuttige info te vinden is:

Ik heb zelf ook de Pluggers Custom-Fit premium. Bevallen prima.
Om deze oordoppen op maat binnen te hebben voor Pinkpop kan wel een uitdaging worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Een beetje een off-topic, maar toch belangrijke vraag. Wie van jullie gebruikt oordoppen tijdens Pinkpop en kan mij goede oordoppen aanraden waar het geluid niet te veel op achteruit gaat? Die wat je op Pinkpop zelf kan kopen van Alpine dempten vorig jaar te veel voor mijn gevoel.
yep, de Alpine Partyplug Oordoppen
Geluid blijft prima en gesprekken zijn nog te volgen, beschermd goed en zijn uitstekend voor concerten en festivals en herbruikbaar.
Algemeen verkrijgbaar, zelfs bij een kruitvat of etos. Verkrijgbaar in zwart, wit en doorzichtig met geluidfilters.
1718196801133.png
(overigens er is een gehoorbescherming topic)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en RimkoW

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Als je midden op het veld staat is gehoorbescherming niet echt nodig. Ga je voor wat meer beleving vooraan, dan is degelijke gehoorbescherming wel aan te raden. Ja, het geluid wordt ietsje doffer (ik heb alpine en Loop dopjes), de frequenties worden niet allemaal gelijkmatig gedempt, maar geloof me, chronische tinnitus kan ik je niet aanbevelen. Ik struggle er nu een jaar mee (ja, dom geweest, te lang vooraan gestaan bij een drum&bass festival), het is geen pretje ..
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.496
8.742
Ten alle tijden gehoorbescherming dragon bij muziekevenementen. Gehoorbescherming op maat met muziekfilter (Schoonenberg) zorgt bij mij in ieder geval niet voor een slechter geluid. Vind het geluid zelfs beter en duidelijker dan de standaard dopjes, misschien dat die dan wel wat beter dempten, maar heb na afloop minder last van m'n oren met deze in ieder geval.
 

dracuh

Nieuw lid
12 jun 2024
1
0
Hey eerste keer pinkpop voor mij met mijn vrienden. Ik zie nu net dat tickets voor parkeren op P3 zijn uitverkocht. Dus alleen P5 over is, maar das 50min lopen naar camping A. Dat is wel een heel lang stuk om te lopen met al je spullen. Weet iemand of het mogelijk is je om ergens dichterbij stil te staan en je spullen uit te laden en dat bij je vrienden achter te laten terwijl 1 iemand doorrijd. Of is dat niet mogelijk en moet je echt dat hele stuk lopen met al je spullen.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
553
257
Hey eerste keer pinkpop voor mij met mijn vrienden. Ik zie nu net dat tickets voor parkeren op P3 zijn uitverkocht. Dus alleen P5 over is, maar das 50min lopen naar camping A. Dat is wel een heel lang stuk om te lopen met al je spullen. Weet iemand of het mogelijk is je om ergens dichterbij stil te staan en je spullen uit te laden en dat bij je vrienden achter te laten terwijl 1 iemand doorrijd. Of is dat niet mogelijk en moet je echt dat hele stuk lopen met al je spullen.
Ik zou nog op ticketswap kijken voor een parking p3 want die p5 is echt niet grappig om met al je spullen richting de camping te gaan. Je moet dan over bospaden en veel onverharde wegen.
Mocht het niet lukken om nog een ticket voor p3 te score dan zou ik alle spullen uitladen bij p3 (rotonde mensheggerweg) iemand bij de spullen laten wachten en de auto zonder spullen parkeren.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.167
3.084
Ten alle tijden gehoorbescherming dragon bij muziekevenementen. Gehoorbescherming op maat met muziekfilter (Schoonenberg) zorgt bij mij in ieder geval niet voor een slechter geluid. Vind het geluid zelfs beter en duidelijker dan de standaard dopjes, misschien dat die dan wel wat beter dempten, maar heb na afloop minder last van m'n oren met deze in ieder geval.
1718218776809.png
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
uhm, het Noord podium staat verder tegen het gras aan???
1000011879.jpg
Kijkend naar de plattegrond van 2023 en mijn eerdere post lijkt het inderdaad erop dat Noord naar voren is gezet. In 2023 stond je op het asfalt als je in de vakken stond, kijkend naar de foto van mijn eerdere post moeten de vakken nu op het gras komen. Dan is het terrein dus wel echt kleiner gemaakt. 🤔🫣
 
  • Leuk
Waarderingen: Rolo en Nikfestilover

Giches

Playlistbediener
8 jun 2024
12
6
Hey eerste keer pinkpop voor mij met mijn vrienden. Ik zie nu net dat tickets voor parkeren op P3 zijn uitverkocht. Dus alleen P5 over is, maar das 50min lopen naar camping A. Dat is wel een heel lang stuk om te lopen met al je spullen. Weet iemand of het mogelijk is je om ergens dichterbij stil te staan en je spullen uit te laden en dat bij je vrienden achter te laten terwijl 1 iemand doorrijd. Of is dat niet mogelijk en moet je echt dat hele stuk lopen met al je spullen.
Bij de rotonde thv Mondo verde is een kiss and ride voor camping gasten. Ik drop daar ook altijd mijn passagiers+ bagage en rij dan zelf door naar P5.
Scheelt een half uur lopen met bagage.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken