Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.265
6.356
Of misschien juist weer genoeg handjes? Volgens mij is die opbouw vorig jaar eerder begonnen ivm gebrek aan handjes
en vorig jaar week van te voren Springsteen en de week tot Pinkpop het terrein ombouwen voor Pinkpop, zal ook mee spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
630
689
Gisteren op npo2 extra britpop@pinkpop gezien, want n feestje van herkenning en mooi om te zien waar ik zelf ben bijgeweest sinds 1993, tja word ik oud ?... ☺️
Geeft me toch wel weer de kriebels om dit jaar weer n dag te komen met m'n dochter zodat zij dit ook allemaal es mag beleven...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.477
4.178
Zag net dat het alweer 7 jaar geleden is dat Chris Cornell afscheid nam van het leven. Moest daarom denken aan de show van Soundgarden in 1992 (mijn eerste PP), maar vooral de show van Audioslave in 2003 en Soundgarden in 2012. Die laatste zal ik nooit vergeten, want die dag was sowieso al prachtig met Mastodon, Kyteman en Linkin Park. Ik stond samen met 2 maten rechts vooraan, waarvan eentje de ultieme stoner was. Na wat teugen vlak voor de show van Soundgarden tikte Pieter vd Hoogenband op m'n schouder. Hij en zijn kameraad/trainer Jacco Verhaeren wilde ook wel een teug en waren mega Soundgarden fan. Voor die show lieten ze zich ff helemaal gaan. Alle nummers werden van begin tot einde meegezongen. Wat een prachtige herinnering en wat een toffe gasten.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
630
689
Fijn dat er op camping A toch ook weer iets te doen is.
Mis wel een campingprogramma op donderdag
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

neus

Dagopener
16 mrt 2019
615
321
Fijn dat er op camping A toch ook weer iets te doen is.
Mis wel een campingprogramma op donderdag

Ja alleen vind ik de planning wat vreemd. Tot 1 uur terwijl je, als je de headliners wilt zien, pas rond half 1 op de camping terug bent (als je snel bent). Dan vind ik “zo gaat de afterparty nog enkele uurtjes door” wel erg optimistisch :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.265
6.356
Het nachtprogramma staat nu in de app.

En een 'randprogramma' ... Toe maar zeg 😅🤣
naast de Silent Disco nu ook een Apfelkorn Clubhuis met Karaoke 🙈 hoe verzin je het

alsof ze luisteren naar mensen hier die om rand programma vragen? Is er 'altijd' iets te doen op het festivalterrein... Wel benieuwd welk stuk terrein er nu "opgeofferd" gaat worden om een Apfelkorn Clubhuis te plaatsen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom1617899894

neus

Dagopener
16 mrt 2019
615
321
En een 'randprogramma' ... Toe maar zeg 😅🤣
naast de Silent Disco nu ook een Apfelkorn Clubhuis met Karaoke 🙈 hoe verzin je het

alsof ze luisteren naar mensen hier die om rand programma vragen? Is er 'altijd' iets te doen op het festivalterrein... Wel benieuwd welk stuk terrein er nu "opgeofferd" gaat worden om een Apfelkorn Clubhuis te plaatsen?

Dit lijkt me niet zoveel ruimte innemen, dus vind het wel mooi. Wel benieuwd naar de locatie. Gewoon achterin lijkt me het meest logisch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.200
2.461
En een 'randprogramma' ... Toe maar zeg 😅🤣
naast de Silent Disco nu ook een Apfelkorn Clubhuis met Karaoke 🙈 hoe verzin je het

alsof ze luisteren naar mensen hier die om rand programma vragen? Is er 'altijd' iets te doen op het festivalterrein... Wel benieuwd welk stuk terrein er nu "opgeofferd" gaat worden om een Apfelkorn Clubhuis te plaatsen?
Ik vind het juist een goede ontwikkeling.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
577
977
En een 'randprogramma' ... Toe maar zeg 😅🤣
naast de Silent Disco nu ook een Apfelkorn Clubhuis met Karaoke 🙈 hoe verzin je het

alsof ze luisteren naar mensen hier die om rand programma vragen? Is er 'altijd' iets te doen op het festivalterrein... Wel benieuwd welk stuk terrein er nu "opgeofferd" gaat worden om een Apfelkorn Clubhuis te plaatsen?
Goed dat er steeds meer te doen is op PP, maar moet wel eerlijk zeggen dat als ik aan randprogramma denk ik niet meteen aan een karaokebar moet denken, meer aan cabaret, theater, kunst, talks, maar weet niet of dat op PP past.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
198
98
Goed dat er steeds meer te doen is op PP, maar moet wel eerlijk zeggen dat als ik aan randprogramma denk ik niet meteen aan een karaokebar moet denken, meer aan cabaret, theater, kunst, talks, maar weet niet of dat op PP past.
Past toch bij de doelgroep(en) die ze aan zich willen binden voor de toekomst denk ik. Niet meer de oudbollig PinkPop maar meer de Lollapalooza ervaring.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken