Pinkpop 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
728
951
Dat is toch super bizar dat je een combo ticket voor meer dan 50 euro goedkoper kan aanschaffen mét een abo op een muziektijdschrift van maar liefst 3j er bovenop 🤔 Of moet je dat abo dan wel jaarlijks nog betalen?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Weekend ticket + 3 jarig abonnement oor voor 208,50 ziet er ook interessant uit. Je zou nog je kaart kunnen verkopen op ticketswap voor 250 en dan deze deal kopen. Heb je een gratis abonnement en 40 euro winst. Of mis ik hier iets?
208?? zie het nu pas, da's ook heel aantrekkelijk voor iemand die een weekend wil gaan!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.179
Dat is toch super bizar dat je een combo ticket voor meer dan 50 euro goedkoper kan aanschaffen mét een abo op een muziektijdschrift van maar liefst 3j er bovenop 🤔 Of moet je dat abo dan wel jaarlijks nog betalen?
Nee dat is de totaalprijs.

Het loont bij Pinkpop nooit echt om snel tickets te kopen als de écht grote namen ontbreken en er geen kans op uitverkocht is. Later heb je dit soort deals (en mooie kortingen op de Swap).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
da's gek... Skydeck voor zaterdag en zondag staat nu niet meer op ticketmaster als "geen of weinig kaarten beschikbaar" ?
 
  • Wow
Waarderingen: Thieske

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
da's gek... Skydeck voor zaterdag en zondag staat nu niet meer op ticketmaster als "geen of weinig kaarten beschikbaar" ?
Denk dat sommige bedrijven toch niet hun optie versilveren voor de Skydeck, dan komen ze weer terug op de markt.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
941
445
Of het Skydeck is uitgebreid vanwege het enorme succes... ;)
Tjjd voor een dubbeldekker / of nog eentje plaatsen aan de overkant.... minder dranktenten........
Benieuwd waar ze volgend jaar mee komen na het tuinterras en betalen voor de camping reservering....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ik denk, maar dat is een vermoeden, dat ticketmaster zelf de doorverkooptickets heeft teruggenomen voor het skydeck zaterdag en zondag.
want die staan er per toeval ook niet meer...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
nou dat was even een paar dagen nadenken...

maar ik heb (weer) een 1,5 jaar OOR (met de bijkomende voordelen uiteraard 😉) maar ook gaat mijn dochtertje voor haar eerste keer een dagje mee naar Pinkpop op de voor haar zo leuke zaterdag!

Mooi dagje om me extra op te verheugen!
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
397
302
nou dat was even een paar dagen nadenken...

maar ik heb (weer) een 1,5 jaar OOR (met de bijkomende voordelen uiteraard 😉) maar ook gaat mijn dochtertje voor haar eerste keer een dagje mee naar Pinkpop op de voor haar zo leuke zaterdag!

Mooi dagje om me extra op te verheugen!
Leuk Dennis wat zal je dochter genieten op haar eerste en vast niet haar laatste Pinkpop. Wat is haar favoriet, die ‘t de leuke zaterdag maakt
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Leuk Dennis wat zal je dochter genieten op haar eerste en vast niet haar laatste Pinkpop. Wat is haar favoriet, die ‘t de leuke zaterdag maakt
vooral Lauren Spencer Smith en Nothing But Thieves die ze noemt
nou zegt ze ook wel dat ze veel liedjes uit de zaterdagplaylist heel leuk vind maar dan niet precies weet welke artiest het is.
maar... ook Calvin Harris noemt ze uitdrukkelijk (dus wellicht wordt het alsnog een latertje voor me... 😵‍💫 )
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en RalphiePinkpop

Bob105

Support act
18 jun 2021
809
1.012
vooral Lauren Spencer Smith en Nothing But Thieves die ze noemt
nou zegt ze ook wel dat ze veel liedjes uit de zaterdagplaylist heel leuk vind maar dan niet precies weet welke artiest het is.
maar... ook Calvin Harris noemt ze uitdrukkelijk (dus wellicht wordt het alsnog een latertje voor me... 😵‍💫 )

Super leuk Dennis! Dat wordt vast en zeker een memorabele zaterdag 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Heb ook een OOR abo + Pinkpop kaartje genomen. :)

Scheelt toch weer een paar frietjes mayo. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: piep

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
vooral Lauren Spencer Smith en Nothing But Thieves die ze noemt
nou zegt ze ook wel dat ze veel liedjes uit de zaterdagplaylist heel leuk vind maar dan niet precies weet welke artiest het is.
maar... ook Calvin Harris noemt ze uitdrukkelijk (dus wellicht wordt het alsnog een latertje voor me... 😵‍💫 )
Daar gaat je planning voor zover je die had op zaterdag. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken