Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.233
4.504
Precies. Ik zou ook liever vrijwel alle gitaarbands van Lowlands in de tent op Pinkpop zien, maar helaas pindakaas.
Heeft dat niet ook een beetje te maken met de nieuwe indeling van het terrein? Iedereen blijft maar hangen op dat veld. Voor mijn gevoel was de tent op de oude plek veel beter gevuld.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH en elo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Ik vind de lijst verder behoorlijk sterk hoor, persoonlijke favoriet is The Smile wel ja, maar denk dat deze line up flink wat positiever ontvangen wordt dan die van Pinkpop bijvoorbeeld. Om van de enige objectieve graadmeter, die we zaterdag gaan meemaken, maar te zwijgen.
Zal binnen een recordtijd uitverkocht raken. Voor ieder wat wils en dan ook nog een paar alternatieve/spannende namen. Ik ben iets kritischer, dus degelijk ipv ijzersterk (al speelt persoonlijke smaak ook zeker mee).
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Dat is wel makkelijk he, Goldband is inderdaad een lachertje als headliner, maar de rest is gewoon ijzersterk.
De namen met kwaliteitsmuziek zijn bij Lowlands de laatste jaren gewoon meer en beter aanwezig dan bij Pinkpop.

Ze boeken net de namen die veel interessanter zijn live dan een Douwe Bob, Avril Lavigne of Anouk om er eens drie te noemen.

Met Idles, Skrillex, Fred Again… , Inhaler, Peggy Gou, The Smile zijn het gewoon allemaal acts waarvan je weet dat ze live niet gaan tegenvallen .

Maar goed het is en blijft een mening en natuurlijk de vraag wat je genre is. Als jij vrolijker wordt van een Douwe Bob is dat prima.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Zal binnen een recordtijd uitverkocht raken. Voor ieder wat wils en dan ook nog een paar alternatieve/spannende namen. Ik ben iets kritischer, dus degelijk ipv ijzersterk (al speelt persoonlijke smaak ook zeker mee).
Zeker goede namen op LL, maar inderdaad je persoonlijke voorkeuren spelen ook een rol en ergens ook weer appels met peren vergelijken.
Gelukkig hebben we genoeg keuze aan festivals in NL en over de grens imo, dus ieder zal wel aan zijn trekken komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.979
8.632
Wat eeen weeek…Pinkpop namen, North Sea Jazz namen , BKS namen , Jera on Air namen, Pukkelpop namen, SZiget naam, Lowlands namen , Adèle met een show…. Is dit een record ?
En dan nog eens die Opener namen en, R+L namen en, je zou het toch denken, alsnog een Mad Cool aankondiging.
 
  • Wow
Waarderingen: Nikfestilover

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Ik denk dat iedereen die overtuigd een ticket voor Pinkpop koopt helemaal niks heeft met de line-ups van o.a. Lowlands, Pukkelpop, DTRH en BKS.

Zo niet waar. Wij zijn de laatste 10 jaar met een grote groep uit Enschede steevast naar Pinkpop afgereisd. Veel pop/rock liefhebbers, en iedereen kon (op 2017 na, ook een vreselijke line up) een mooi spoorboekje maken. Dit jaar wordt het lowlands of pukkelpop, omdat wij het dit jaar niet veel soeps vinden. Je kan niet elke pinkpopper over 1 kam scheren..
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Je hebt dus geen ticket gekocht, daarmee geef je @Mark's Kal juist gelijk
Klopt dit jaar komt het indd door tegenvallende headliners. Undercard vind ik nog wel te doen, na de laatste namen.

Betekent niet dat bepaalde groepen niet voor PP kunnen kiezen en tegelijk andere festival line-up's niet even goed of zelfs beter kunnen vinden..
Er bestaan veel gewoontedieren.

Ik ben zelf allang blij dat we een jaartje verder gaan kijken 😅
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Juist! Iedereen die met veel overtuiging op basis van de huidige line-up van Pinkpop een weekendticket koopt, heeft vrijwel niks met de line-ups van Lowlands, Pukkelpop, BKS en DTRH (waarschijnlijk ook RW).
Ja zo ben ik eens, dacht dat je het in het algemeen bedoelde. Maar dit jaar, zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Juist! Iedereen die met veel overtuiging op basis van de huidige line-up van Pinkpop een weekendticket koopt, heeft vrijwel niks met de line-ups van Lowlands, Pukkelpop, BKS en DTRH (waarschijnlijk ook RW).
😂😂🤣Er is iets goed mis met me dan? Plan is om naar Lowlands en Pinkpop te gaan.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
😅Ik hoop dat je begrijpt dat deze opmerking echt niet kan. Ik heb zelf alle festivals bezocht inmiddels….
Ik ook 😀. Wel met wezenlijk andere line-ups bij met name Pinkpop. Het record staat nog altijd op Primavera Sound, Pinkpop, BKS, RW (alleen de donderdag, want de andere dagen waren afgrijselijk), DTRH, Opener, Exit, Sziget en Pukkelpop in 2015. Mooie vakantie was dat 😅.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken