Pinkpop 2024

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Mell is wel een mooie toevoeging qua NL namen hoor, heel blij mee.

Mooie namen, Keane, Skindred, Fleddy Melculy, Mell, Anouk, The Analogues, Corey Taylor en The Interrupters...
Kan ik zeker wat mee... ziet er goed uit Pinkpop!
ik heb het zelfde. jammer dat de meeste hier wat aan de negatieve kant zijn. Er zit een hoop tussen dat ik niet ken, maar ik ga me wel vermaken denk ik. En nooit te oud(of te jong) om iets nieuws te ontdekken, toch!?

edit: Ik weet dus nu al dat ik me bij Skindred wel ga vermaken! net even snel op Spotify gecheckt. Me like!
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
natuurlijk , ook ik zou me best kunnen vermaken op pinkpop.. maar wil je zoveel geld uitgeven voor een route die "wel aardig" is
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.621
7.342
Staat Nothing But Thieves hier nou enorm hoog, of zijn ze in een jaar flink gegroeid?

Vorig jaar op een Pukkelpop nog om 18:30 in de tent, nu sub op Pinkpop?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
da's het punt, ik vind het niet zomaar "best aardig"
imo is het een typische Pinkpop lineup tot nu
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Staat Nothing But Thieves hier nou enorm hoog, of zijn ze in een jaar flink gegroeid?

Vorig jaar op een Pukkelpop nog om 18:30 in de tent, nu sub op Pinkpop?
denk dat dat het verschil NL / BE is... zie je met meer acts

Editors staat in NL vaak hoger dan in BE. Keane volgens mij ook
 

TBK

Campingartiest
21 dec 2018
99
72
Staat Nothing But Thieves hier nou enorm hoog, of zijn ze in een jaar flink gegroeid?

Vorig jaar op een Pukkelpop nog om 18:30 in de tent, nu sub op Pinkpop?
Naast een populariteitsverschil, ook gewoon een gebrek aan beter. Zie Keane als sub
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Vrijdag gaat nog wel wat extra kaarten verschuiven denk ik zo! Zaterdag is toch echt niet best te noemen op een enkeling na, Zondag was en is prima
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.435
Wat een treurig forum is dit eigenlijk ook!
Continu het slechte eruit pakken en benoemen, waar we eerst klagen over te weinig gitaren krijgen we gitaren is het niet goed genoeg! De 1e worp was gewoon niet best met name de headliners op een Ed na (al hou "ik" er totaal niet van)
Dat brei je niet meer recht en moeten we denken ik blij zijn wat er bij is gekomen..
Heb me alleen nog in de vrijdag verdiept maar met Fleddy Melculy, Skindred, Palaye Royale en Babymetal is de vrijdag flink met gitaren opgekrikt + Keane wat gewoon een grote naam is.

Op de zaterdag en zondag kom ik terug
Ook binnen "de gitaren" heb je meer en minder interessante namen natuurlijk ;)
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
700
919
Ook ik maak eens de oefening, die @DennisvdBr reeds maakte. Zonder inluisteren en afhankelijk van het uiteindelijke blokkenschema zouden het deze worden.

(Onderstreept & vet: heel toffe namen / enkel onderstreept: ook fijn)

Vrijdag
MåneskinKeaneAvril LavigneRoyal Blood • Acda en de Munnik • Babymetal • Cian Ducrot • Nathaniel Rateliff & The Night SweatsPalaye Royale • Polyphia • S10 • Skindred • Tinlicker • Dagny • Fleddy Melculy • Mell VF • Pommelien Thijs • Jiri11

Zaterdag
Calvin HarrisNothing But ThievesAnouk • Louis Tomlinson • Pendulum (live) - Against The Current • The Analogues • Corey Taylor De Jeugd Van Tegenwoordig • Douwe Bob • Froukje • Lauren Spencer Smith • Lottery Winners • The Vices • Gideon Luciana

Zondag
Ed SheeranSam Smith • Hozier • Limp BizkitGreta Van Fleet • Calum Scott • Davina Michelle • The Interrupters • James Arthur • Jane’s Addiction• Loreen • TALK • YĪN YĪN
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Vrijdag: Fleddy Melculy, Skindred, s10, palaye royale, Nathaniel Rateliff, Babymetal, Royal Blood, Avril Lavigne, Keane, Maneskin

Zaterdag: The Vices, lottery winners, Corey Taylor, against the current, Pendulum, Nothing But Thieves

Zondag: Jane's Addiction, The Interrupters, Greta Van Fleet, Limp Bizkit
ed sheeran

zondag moet nog wat bij kwa namen valt mij op

En vrijdag heeft 3 dikgedrukt ipv 4 vergeleken met zaterdag en zondag
(Dus nog een iets grotere?)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Die zondag blijft er met kop en schouders bovenuit steken qua grote namen. Blijf ik sterk erg sterk geboekt vinden. Stukken sterker dan Keane en Anouk die naar mijn mening te hoog geplaatst zijn. Voor de gitaarliefhebber is er vooral de vrijdag genoeg leuks bijgekomen. Heel benieuwd wat de reacties op Babymetal gaan worden idd.

En je kunt vinden van Pommelien Thijs wat je wil, ik vind haar persfoto de leukste in jaren!!!! 🐥
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Vrijdag
Måneskin • Keane • Avril LavigneRoyal BloodAcda en de MunnikBabymetal • Cian Ducrot • Nathaniel Rateliff & The Night Sweats • Palaye Royale • Polyphia • S10 • Skindred • Tinlicker • Dagny • Fleddy Melculy • Mell VF • Pommelien Thijs • Jiri11

Zaterdag
Calvin Harris • Nothing But Thieves • Anouk • Louis Tomlinson • Pendulum (live) - Against The CurrentThe AnaloguesCorey Taylor • De Jeugd Van Tegenwoordig • Douwe BobFroukje • Lauren Spencer Smith • Lottery Winners • The Vices • Gideon Luciana

Zondag
Ed SheeranSam SmithHozierLimp Bizkit • Greta Van Fleet • Calum Scott • Davina Michelle • The Interrupters • James Arthur • Jane’s AddictionLoreen • TALK • YĪN YĪN

Vet en onderstreept: erg leuk om te zien

Vet: leuk om te zien

Onderstreept: als er echt niks beters te zien/doen is
Cursief: zo ver mogelijk uit de buurt blijven
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.698
Vrijdag
Måneskin • Keane • Avril LavigneRoyal BloodAcda en de MunnikBabymetal • Cian Ducrot • Nathaniel Rateliff & The Night Sweats • Palaye Royale • Polyphia • S10 • Skindred • Tinlicker • Dagny • Fleddy Melculy • Mell VF • Pommelien Thijs • Jiri11

Zaterdag
Calvin Harris • Nothing But Thieves • Anouk • Louis Tomlinson • Pendulum (live) - Against The CurrentThe AnaloguesCorey Taylor • De Jeugd Van Tegenwoordig • Douwe BobFroukje • Lauren Spencer Smith • Lottery Winners • The Vices • Gideon Luciana

Zondag
Ed SheeranSam SmithHozierLimp Bizkit • Greta Van Fleet • Calum Scott • Davina Michelle • The Interrupters • James Arthur • Jane’s AddictionLoreen • TALK • YĪN YĪN

Vet en onderstreept: erg leuk om te zien

Vet: leuk om te zien

Onderstreept: als er echt niks beters te zien/doen is
Cursief: zo ver mogelijk uit de buurt blijven
Precies dit, al wil ik Hozier wel eens meepikken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken