Pinkpop 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Tom Morello wel op Werchter, ook zou hij nog op pinkpop moeten passen kwa agenda. Om vervolgens mee te spelen met Maneskin?
Zou weer een gitaar toevoegen op het affiche šŸ„³
Heb ff op Youtube gekeken, maar dit is niet mijn ding. Met je gitaar meespelen op een Cd'tje. Heb liever een volwaardige band dan, met een zanger erbij. Kreeg een beetje Guitar Hero vibes hiervan.
 
Laatst bewerkt:

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
422
116
Heb ff op Youtube gekeken, maar dit is niet mijn ding. Met je gitaar meespelen op een Cd'tje. Heb liever een volwaardige band dan, met een zanger erbij. Kreeg een beetje Guitar Hero vibes hiervan.
Ik begrijp wat je bedoelt er van uitgaand dat je het filmpje van ultra music festival hebt gezien! Maar ook Morello speelt met een band volgens mij vorig jaar nog op graspop
 

timlowscis

Nieuw lid
9 jan 2024
2
0
Dag allemaal! Wij hebben met de vrienden nog 2 weekendtickets over voor Pinkpop 2024. Mag voor onder de aankoopprijs weg. Heeft iemand nog interesse?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zou me niet erg verbazen als Luke Hemmings evenals op Boston Calling op de Ed Sheeran dag van Pinkpop terecht gaat komen...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
vandaag 157 dagen tot Pinkpop...
volgende week is het nog 150 dagen tot Pinkpop

vorig jaar kwamen met 140 dagen tot Pinkpop op 26 januari nieuwe namen...
wellicht kunnen we dan ook volgende week weer nieuwe namen verwachten?

overigens verwacht ik het programma pas compleet in maart, dat was afgelopen jaar ook....
toevallig is in maart ook de uitreikingen van de Limburgse Popprijs, 17 maart dus sowieso de eerste naam voor Pinkpop 2025
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
941
445
Hoop dat het bij deze ene naam blijft, zit niet te wachtten op winnaars van talentenjachten enz .Ook benieuwd wat er nog uit de hoge hoed rolt.Denk dat editie 2024 geen hoogvlieger wordt maar ja wie weet rollen er toch nog leuke namen uit.Iemand nog een update inzake kaartverkoop ?
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
60
56
Op het RW forum is zojuist gelekt dat er morgen om 16:00 nieuwe namen bekend gemaakt zullen worden voor RW.
Is dit een seintje dat we deze week ook nog iets van Pinkpop horen of juist niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Op het RW forum is zojuist gelekt dat er morgen om 16:00 nieuwe namen bekend gemaakt zullen worden voor RW.
Is dit een seintje dat we deze week ook nog iets van Pinkpop horen of juist niet?
denk niet dat dat momenteel nog mee speelt voor Pinkpop...

ik denk aan volgende week voor PInkpop, maar dat is meer omdat vorig jaar ook de voorlaatste worp namen op 26 januari kwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Er moeten zeker wat gitaren bijkomen.

Lenny Kravitz kan gewoon zijn tour beginnen met Pinkpop. Ziggo toch uitverkocht.

Nelly Furtado zou ook grappig zijn. Haar enige optreden tot nu toe 24 mei Stockholm.

Wolfmother en Placebo kan ook.

Black Crowes zou geweldig zijn.

Ja ik ben ook fan van Cardinal Black ( gezien voorprogramma Peter Frampton) en wat een geweldige gitarist hebben ze!

Ik kan mij niet voorstellen dat er geen grote naam op de zaterdag erbij komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: johnnydee

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Er moeten zeker wat gitaren bijkomen.

Lenny Kravitz kan gewoon zijn tour beginnen met Pinkpop. Ziggo toch uitverkocht.

Nelly Furtado zou ook grappig zijn. Haar enige optreden tot nu toe 24 mei Stockholm.

Wolfmother en Placebo kan ook.

Black Crowes zou geweldig zijn.

Ja ik ben ook fan van Cardinal Black ( gezien voorprogramma Peter Frampton) en wat een geweldige gitarist hebben ze!

Ik kan mij niet voorstellen dat er geen grote naam op de zaterdag bij komt.
Ik was bij het optreden van Peter Frampton in Haarlem en verheugde me erg op Cardinal Black. Helaas kwam hij daar met een ander voorprogramma.

Ik hoop dat we snel weer wat namen horen. Zitten leuke namen in je lijstje šŸ˜€
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • TBK