Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Zo, de feestdagen zijn voorbij! Laten we het er over hebben wanneer de volgende namen komen :) Eind deze maand of pas na de Carnaval?
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Zou dit de reden zijn waarom Pinkpop pas zo laat de lineup bekend maakte?
Dat ze op RATM gewacht hebben en ook pas recent de bevestiging kregen?
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
62
56
Nirwana Tuinfeesten heeft 1 januari haar eerste namen gedeeld. Vaak delen zij 2 of 3 namen met pinkpop, meestal wel de kleinere namen op Pinkpop. Maar voor alsnog zou hier voor iemand iets interessants tussen zitten?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.283
3.857
Nirwana Tuinfeesten heeft 1 januari haar eerste namen gedeeld. Vaak delen zij 2 of 3 namen met pinkpop, meestal wel de kleinere namen op Pinkpop. Maar voor alsnog zou hier voor iemand iets interessants tussen zitten?
Red Fang, Kula Shaker, Stone en An Evening With Knives zijn van harte welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
393
135
Zou dit de reden zijn waarom Pinkpop pas zo laat de lineup bekend maakte?
Dat ze op RATM gewacht hebben en ook pas recent de bevestiging kregen?
Nee, ik begreep dat RATM nooit een optie voor dit jaar is geweest. Die waren eerder een optie voor de augstus/september festivals, omdat ze daar nog wat moesten inhalen (oa Lollapalooza Berlin, zaalshow Antwerpen), maar het was al snel duidelijk dat de band niet meer ging touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Nee, ik begreep dat RATM nooit een optie voor dit jaar is geweest. Die waren eerder een optie voor de augstus/september festivals, omdat ze daar nog wat moesten inhalen (oa Lollapalooza Berlin, zaalshow Antwerpen), maar het was al snel duidelijk dat de band niet meer ging touren.
Zelfs dat niet. Er stond heel wat op poten tot die blessure en ziekte bassist. Maar denk wel dat rest van de band graag er terug tegenaan wilt gaan, maar Zack niet meer wil.
Waren geen optie voor 2024. Zag je ook duidelijk aan aankondigingen Rar en download.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.575
4.504
Zelfs dat niet. Er stond heel wat op poten tot die blessure en ziekte bassist. Maar denk wel dat rest van de band graag er terug tegenaan wilt gaan, maar Zack niet meer wil.
Waren geen optie voor 2024. Zag je ook duidelijk aan aankondigingen Rar en download.
Prophets of rage dan maar weer van stal halen zeker
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zooo na een lange vakantie en verbouwing van mijn nieuwe woning weer terug op het forum. Vandaag worden er foto's van mijn oude woning genomen en gaat ie op Funda dus duimen.
Gelukkig is dit niet het Graspopforum dus kon er redelijk snel doorheen. Dus in de toekomst geen RATM, Calvin Harris is een kutboeking en we duimen dat er nog wat leuke bandjes bijkomen. Ik gok ook op eind januari en ja ik hoop ook op Anneke (secret crush) van Giersbergen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken