Pinkpop 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Het is wel heel erg stil op het forum. Stilte voor de storm of heeft iedereen kerstvakantie?
Ik denk dat bij iedereen langzaam het besef begint in te dalen dat er weinig hoop meer is op acts waar we op dit forum echt op zitten te wachten. Naarmate andere line-ups bekend worden gemaakt komt er niet veel hoopgevends bij..
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ik denk dat bij iedereen langzaam het besef begint in te dalen dat er weinig hoop meer is op acts waar we op dit forum echt op zitten te wachten. Naarmate andere line-ups bekend worden gemaakt komt er niet veel hoopgevends bij..
Ik denk dat er nog voldoende kleinere en middelgrote acts beschikbaar zijn voor de kleinere stages Hoop zelf op Cardinal Black in de tent) en verwacht nog 3 a 4 grote namen (waaronder minstens 1 classic act) voor noord en main. Vooral voor de vrijdag en de zaterdag. Heb er alle vertrouwen in dat het nog een gevarieerd festival wordt waar ook de rockers aan hun trekken komen en er voor iedereen een mooi spoorboekje te maken valt. (Tot zover mijn kerstwens, die hopelijk ook gelezen wordt door de boekers van Mojo).
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
ik ben er van overtuigd dat ook de "oude rockers" uiteindelijk toch weer een spoorboekje kunnen maken dat best leuk is.
de vraag is alleen; is een -best leuk- spoorboekje 500 euro waard(tickets plus munten)
 

Noewt

Playlistbediener
22 nov 2022
11
1
Evanescence is een week voor PP ook in Europa, misschien dat ze die een uurtje ertussen geduwd krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: LIBOH

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
ik ben er van overtuigd dat ook de "oude rockers" uiteindelijk toch weer een spoorboekje kunnen maken dat best leuk is.
de vraag is alleen; is een -best leuk- spoorboekje 500 euro waard(tickets plus munten)
Ja dat begint wel een punt te worden. Ja, er is waarschijnlijk genoeg leuks te zien, maar gezien de meeste van je centen naar de headliners gaan, is de prijs toch wel erg hoog. Maarja, aan de andere kant zijn festivals met kleinere headliners niet eens heel veel goedkoper.

230 euro voor paaspop bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Joslittel

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
verschil is dat daar tijdens de headliners genoeg alternatieven zijn
waardoor je spooorboekje dan niet met een tegenvaller eindigd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.029
6.064
even langs het "nieuwe" kantoor van Buro Pinkpop gelopen, nog geen activiteiten te zien qua verhuizing...
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
verschil is dat daar tijdens de headliners genoeg alternatieven zijn
waardoor je spooorboekje dan niet met een tegenvaller eindigd
Je hoeft niet tot het einde te blijven.
Denk dat ik na 2 nummertjes Calvin Harris ook wel richting de camping ga.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.229
743
bij pinkpop niet tot het einde blijven?
dat is toch een beetje als sex zonder orgasme.
ik heb t een paar keer gedaan( pinkpop zonder de headliner te kijken)
maar t geeft me gewoon een heel onbevredigend einde.
terwijl ik wel eens een pinkpop heb gehad , die over t algemeen tegenviel, maar met een geweldige afsluiter op de laatste dag, en dan blijft zo een hele pinkpop toch als een top editie hangen
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
bij pinkpop niet tot het einde blijven?
dat is toch een beetje als sex zonder orgasme.
ik heb t een paar keer gedaan( pinkpop zonder de headliner te kijken)
maar t geeft me gewoon een heel onbevredigend einde.
terwijl ik wel eens een pinkpop heb gehad , die over t algemeen tegenviel, maar met een geweldige afsluiter op de laatste dag, en dan blijft zo een hele pinkpop toch als een top editie hangen
Als het dagprogramma voor de rest goed is dan kan het toetje wel eens tegen vallen maar bij 3 dagen kom je wel aan je trekken.ik had het dit jaar bij RW....
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
ik ben er van overtuigd dat ook de "oude rockers" uiteindelijk toch weer een spoorboekje kunnen maken dat best leuk is.
de vraag is alleen; is een -best leuk- spoorboekje 500 euro waard(tickets plus munten)
Ik zie dat spoorboekje op het moment echt niet. Dan zouden er toch heel wat rockacts aangekondigd moeten worden...
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Als het dagprogramma voor de rest goed is dan kan het toetje wel eens tegen vallen maar bij 3 dagen kom je wel aan je trekken.ik had het dit jaar bij RW....
Klopt, ik had het afgelopen jaar met de vrijdag. Voor mij persoonlijk een super dagprogramma met veel bands die mij aanspreken (the haunted youth, lumineers, editors, twod) en heb zelf wat minder met pink. Dus ook al valt de headliner tegen kan je met een mooi dagprogramma toch een leuke dag hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en brutus257

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
1643350243713-png.1015


STEM NU VOOR DE FESTILEAKS TIJDLOZE TOP 100

Je hebt nog zo'n 42 uur om je lijst in te sturen (of dat nu 10, 25, 50 of 100 nummers zijn, alles kan!)

 
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken