Pinkpop 2024

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
en al gaat het niet los, ik wil gewoon Maneskin vanuit het voorvak zien... omdat ik het wel een leuk groepje vind en de muziek bevalt me ook. Vorige keer was mij dan weer wel goed bevallen overigens... Had daardoor door blijven staan ook een perfecte plek voor Pearl Jam tegen de Mojo barriers van de voorvakken.
Nou ja, je hoopt natuurlijk dat t vooraan een feestje is met de die hard fans die meezingen en dansen. Niet dat je tussen een zee staat met stilstaande mensen die alleen maar met hun telefoon zichzelf en de hele show aan t filmen zijn.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
Vorig jaar in het voorvak bij liam gallagher op RW tussen allemaal Engelse die alles mee brulllen geeft toch wel een unieke sfeer.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Zullen vandaag of morgen nog een update naar buiten brengen over het verloop van de kaartverkoop?

Stel de verkoop valt toch tegen, zullen ze dan nog een ‘grotere’ vis gaan zoeken voor het programma? Je kunt natuurlijk met calvin harris nog wat schuiven door hem afsluiter te maken en er een grote headliner voor zetten? Of zit dat er niet meer in?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Zullen vandaag of morgen nog een update naar buiten brengen over het verloop van de kaartverkoop?

Stel de verkoop valt toch tegen, zullen ze dan nog een ‘grotere’ vis gaan zoeken voor het programma? Je kunt natuurlijk met calvin harris nog wat schuiven door hem afsluiter te maken en er een grote headliner voor zetten? Of zit dat er niet meer in?
Calvin Harris is afsluiter. Daar valt weinig aan te schuiven. Die zal anderhalf of 2 uur zijn plaatjes draaien...
Of je zou m een korter slot moeten geven van een uurtje, en dan wel nog iets groters ervoor zetten. Als dat is wat je bedoelt, dan duim ik daarvoor.. zet dan nog een Underworld of Prodigy ervoor (of erna, nog beter 😉) dan ga ik alsnog meteen tickets pakken!
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.004
Meen ergens gelezen te hebben dat Haunted Youth exclusief op BKS staat. Ik ben al blij als we Wunderhorse, S10, Meltheads en Spinvis nog krijgen. Stage 4 had vorig jaar best leuke namen.
Blijf met je poten van Wunderhorse af, die komen gewoon hun gemiste show in Biddinghuizen inhalen ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.669
7.431
Ik ken ook vier mensen die hebben alleen voor Loreen een zondagticket gekocht 😳…..

En ook twee alleen voor Limp Bizkit….

Ik zou willen zeggen dat het vreemd is, maar de kans is aanwezig dat ik dat voor komende zomer voor zowel Graspop als Alcatraz ook ga doen :LOL:

Alleen dan wel voor artiesten die vrijwel nooit in Europa staan, wel een belangrijk verschil
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Dit is de enige topic waarbij de diehard fans zo geobsedeerd met ticket verkoopcijfers zijn. Zelfs ze weten dat het een buitengewone slechte lineup is, vandaar al de nerveuze vragen, en de ijdele hoop dat Pinkpop opeens een paar grote namen tevoorschijn gaat toveren om ticketverkoop op te krikken. Gaat niet gebeuren, er komt niet opeens een Metallica of zoiets. Blijf realistisch.
 
Laatst bewerkt:

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
dat is niet vreemd, er wonen in nederland veel meer mensen in de buurt van de arena dan in de buurt van landgraaf.
Er wonen 600.000 mensen in Zuid-Limburg hoor. In een straal van 50 KM rond Landgraaf wonen 4 miljoen mensen (Amsterdam 5,5 miljoen). Genoeg volk dus.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
dat is niet vreemd, er wonen in nederland veel meer mensen in de buurt van de arena dan in de buurt van landgraaf.
Leer je feiten. Parkstad is een van de meest dichtbevolkte gebieden van Nederland. Zoals hierboven werd gezegd wonen hier miljoenen mensen.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Binnen een straal van 100km zelfs rond de 8 miljoen. Duitsers kiezen echter niet zo vaak voor NL festivals. Zeker als daar afgrijselijke NL acts staan.
Klopt. Maar bijv. de Muziekgieterij in Maastricht trekt de laatste tijd veel mensen vanuit Vlaanderen met Vlaamse acts. En ik ben zelf de afgelopen jaren vaker in Brussel en Antwerpen naar een concert geweest dan in de Randstad.. voor mij is dat iets dichterbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken