Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.723
Priority pre sale is morgen om 10:00. Daar ga ik voor.

Voor zowel Pinkpop als Priority pre sale heb ik een unieke code gekregen gekoppeld aan mijn e-mail.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Pinkpoppers opgelet! Er zijn ticketsoorten en aanvullende artikelen die je alleen kunt kopen zodra je jouw festivalticket aanschaft a.s. zaterdag 9 december om 10:00 uur (of in de presale). Dat betekent dat je deze later niet meer kunt toevoegen of los bestellen. Denk dus goed na of je de volgende tickets of aanvullende artikelen wilt kopen, die enkel beschikbaar zijn tijdens het bestelproces van jouw ticket(s):

⛺ Vaste Gast-Ticket
🧦 Unieke merchandise-items
🩷 Amnesty Pinkpop-hoedje
🅿 P-Glampink en P-Sky Deck

Meer info over de nieuwe ticketsoorten lees je via www.pinkpop.nl/tickets
Top!! Het hoedje ook maar weer erbij doen dan. Het geldt voor alle parkeerkaarten dacht ik en niet alleen glamping en sky deck.

Het vaste gasten ticket van 5€ is alleen voor A en B handig om te nemen. Op C is altijd plek dus niet nodig. Het is immers geen vaste plek maar een plek op de camping
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
273
203
?? Ben nog nooit op Werchter geweest en ga elk jaar naar PP ongeacht wat er staat al word het wel telkens lastiger om dit vol te houden en mezelf tegen veel te moeten verdedigen! Maar ben best jaloers op her affiche van Werchter wat heeft PP dat zij niet hebben?
De plus was Greta, Jane's en limp Bizkit en pendulum nu zijn de 1e 2 ook aan Werchter toegevoegd
RW heeft een gunstiger ligging qua touren van artiesten.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.723
@brutus257 Vergeet niet dat veel Werchter namen hier naar Down The Rabbit Hole , Jera On Air, Best Kept Secret of een losse zaal gaan. Ik roep dat elk jaar weer. Vooral veel namen gaan verloren aan Down The Rabbit Hole.

Namen zoals Jessie Ware en PJ Harvey. Maar ook een Lenny Kravitz die in de ziggo staat.

Een Simple Plan en SUM41 zijn we kwijt aan Jera On Air. Maar ook Werchter heeft deze namen. Limp Bizkit waren we ook bijna kwijtgeraakt aan Jera On Air.

In nederland moeten we in die periode dus meer namen verdelen over andere evenementen dan ze in België moeten.

Voordeel is wel dat Pinkpop vaak wat Graspop namen heeft en Werchter die dan weer mist.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
273
203
ik heb een poging gedaan, van wat ik ongeveer als podiumindeling verwacht, voor de nu aangekondigde namen. Enigszins ook gebaseerd op de topdown indeling op de site.

Vrijdag
ZUID
Måneskin / Royal Blood / Acda En De Munnik (+2)
NOORD
Avril Lavigne / Cian Ducrot (+2)
TENT
Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / Polyphia / Jiri11 (+2)
STAGE4
Tinlicker (+5)

Zaterdag
ZUID
Calvin Harris / Froukje (+3)
NOORD
Nothing But Thieves / Louis Tomlinson (+3)
TENT
Pendulum (live) / Against The Current / Lauren Spencer Smith (+2)
STAGE4
Gideon Luciana (+5)

Zondag
ZUID
Ed Sheeran / Hozier / Greta Van Fleet / Davina Michelle (+1)
NOORD
Sam Smith / Limp Bizkit / Calum Scott / James Arthur (+1)
TENT
Jane's Addiction / Loreen (+3)
STAGE4
(+6)
Realistisch alleen Jane’s Addiction verwacht ik op Noord.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
@brutus257 Vergeet niet dat veel Werchter namen hier naar Down The Rabbit Hole , Best Kept Secret of een losse zaal gaan. Ik roep dat elk jaar weer. Vooral veel namen gaan verloren aan Down The Rabbit Hole.

Namen zoals Jessie Ware en PJ Harvey. Maar ook een Lenny Kravitz die in de ziggo staat.

In nederland moeten we in die periode dus meer namen verdelen over andere evenementen dan ze in België moeten.

Voordeel is wel dat Pinkpop vaak wat Graspop namen heeft en Werchter die dan weer mist.
In België heb je in juni/ juli Dour, Live is Live, Gent Jazz, Les Ardentes en Graspop. Ook daar zijn in die periode veel festivals.
 
  • Leuk
  • Winning
Waarderingen: Oasiss en Paddy

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.723
In België heb je in juni/ juli ook Dour, Live is Live, Gent Jazz, Les Ardentes en Graspop.
Je gaat langs mijn punt heen. Hoeveel namen van deze festivals mist Werchter maar staan wel op Pinkpop…. Die zijn vaak niet op een hand te tellen 😉

Hoeveel namen mist Pinkpop maar staan wel op Werchter omdat ze naar Jera On Air gaan of DTRH.

Plus wij hebben North Sea Jazz ( matcht met Gent Jazz). Rollling Loud ( matcht met Dour en Les Ardentes).

En Graspop gaf ik net al aan dat Pinkpop daar wel wat winst haalt.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.119
1.336
Wij hebben (logischerwijs) ook maar een pre sale linkje met code kunnen regelen voor morgen 18u pas. Zouden tegen die tijd de 2p bell tenten van de glampink al uitverkocht zijn? 🤔
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.723
Er gaat zoveel jeugd op Pinkpop komen…..Damn…

Overal om me heen hoor ik jongere vrienden/ kennissen / mensen die opeens naar Pinkpop willen.

Allemaal die zondag vanwege de combo Ed en Sam.

Ook mensen die nog nooit naar Pinkpop zijn gegaan.

Benieuwd wat er met de kaartverkoop gebeurt voor die dag.

Ed Sheeran effect ?
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Minie

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Hoeveel (ruimdenkende) jongeren wonen in Parkstad? 😁
Die zondag zal idd wel goed lopen. Ben benieuwd naar morgen en overmorgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Ik zie het weekend niet uitverkopen. Dagtickets ook niet perse, al zal Sheeran en de Maneskin dag wel hard lopen.
 

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
22
47
Ik denk dat de zaterdag hier ook goed wordt onderschat. Alleen Louis Tomlinson schuift al een heleboel kaarten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Gebruikers die dit onderwerp bekijken