Dennis waarom denk je dat Louis niet afsluiter is van north en nothing but thieves sub headliner south?
nou, ik twijfelde over Nothing But Thieves, die kunnen ook wel mainstage-sub...
en Louis verwacht ik niet als afsluiter van Noord.
Punt is, op de site staan eerst de headliners genoemd:
Maneskin, Calvin Harris en Ed Sheeran.
Vervolgens denk dat de Noord sluiters genoemd worden:
Nothing But Thieves, Sam Smith en Avril Lavigne, die dan ook ca 1:15 krijgen, denk ik...
Gekke is vervolgens dat er 3 zondag namen genoemd worden, geen kleintjes, Hozier, Limb Bizkit en Greta van Fleet. Waarvan ik dus verwacht dat die op Zuid/Noord hoge spots pakken.
Pas daarna is de eerste naam Louis Tomlinson... waardoor dat ik hem niet hoog op ZUID/Noord verwacht.
Overigens twijfel ik over Against the Current. Of ze tent staan of Noord openen. Ze staan namelijk genoemd voor Davina Michelle, van Davina weten we dat ze mainstage gaat staan (uit de Boulevard aankondiging), Nou kan het zijn dat NL acts iets lager vermeld staan op de site/affiche dan de daadwerkelijk tijdslot die ze gaan krijgen (dat is vaker zo geweest). Maar even uitgaande dat Davina als NL act de mainstage opent of als 2e staat. Datzelfde geldt dan ook voor Froukje die naast Davina genoemd wordt.
Dan lijkt me dat alles wat voor Davina en Froukje genoemd wordt sowieso Mainstage acts zijn, ook eventueel tent afsluiters en de rest wat voor Davina en Froukje genoemd wordt behoort bij grootste deel van de Noord namen. Na Davina en Froukje volgen de eerste namen van Noord podium, de overige tent namen en de Stage 4 namen, Jiri11 wordt als laatste genoemd.
maar goed dat is natuurlijk allemaal speculatief en vrij interpreteerbaar benaderd...
edit, daarnaast nog toevoegen: als je de namen sorteert op alleen zondag, wordt Davina als 7e naam genoemd, Voor mainstage zijn sowieso 5 acts en voor Noord zijn 5 acts. Ed sowieso mainstage afsluiters dan concludeer ik dat er nog 2 of 3 namen op de mainstage staan tussen Ed en Davina, waardoor Davina al 2e of opener mainstage is.