Pinkpop 2024

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
62
56
Zouden er voor de feestdagen nog namen bekend gemaakt worden ja? Zoals ik het nu zie werden er vorig jaar 28 namen bekend gemaakt voor de feestdagen. Op dit moment zijn er 27 namen bekend gemaakt...
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
62
24
Nog wat “middel grote” namen die ik nog als kanshebber zie voor Pinkpop , dan touren en nog niet naar andere festivals in Nederland gaan:

* Snow Patrol
* The Hives
* The Kooks
* Yungblud
* The Beaches
* Arlo Parks
* Baby Metal
* Bad Omens
* Querbeat
* Leoniden

Benieuwd wat hiervan door gaat komen.

Gekeken naar de Pinkpop programmering so far verwacht ik de volgende acts op Pinkpop:

The Beaches
Leoniden
Querbeat
Baby Metal
The Kooks
Yungblud

- Snow Patrol zal wel naar Bospop gaan
Qua grotere namen wellicht:
the Prodigy
Keane
the Offspring
the National
Corey Taylor
Gaslight Anthem
the Kooks
Take That
Arcade Fire
Deze namen touren allemaal en doen ook festivals. Ik hoop op the National, Gaslight Anthem, Prodigy, Keane en Offspring.

Kleinere /Nederlandse namen inderdaad Yungblud, Pommelien Tijs, S10, Typhoon en ik hoop heel erg Goldkimono (stond vorig jaar op stage 4, maar nu met nieuw album prima tent act), Son Mieux en Elephant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Als iets voor diversiteit zorgt is het Ben Howard wel, verra ven een doorsnee singer-songwriter.
Ja dat wel, het is niet zoals de doorsnee pop singer-songwriters. Ben verder buiten z'n eerste album, ook niet heel bekend met z'n overige werk, weleens nieuwe songs gehoord, maar die vond ik veel minder.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Qua grotere namen wellicht:
the Prodigy
Keane
the Offspring
the National
Corey Taylor
Gaslight Anthem
the Kooks
Take That
Arcade Fire
Deze namen touren allemaal en doen ook festivals. Ik hoop op the National, Gaslight Anthem, Prodigy, Keane en Offspring.

Kleinere /Nederlandse namen inderdaad Yungblud, Pommelien Tijs, S10, Typhoon en ik hoop heel erg Goldkimono (stond vorig jaar op stage 4, maar nu met nieuw album prima tent act), Son Mieux en Elephant.
Zou het heel raar vinden als ze Corey Taylor laten lopen. Bied veel materiaal met z'n solo albums en nummers van Stone Sour en Slipknot en staat inmiddels toch ook wel op bijna elk ander festival. De zaterdag (hij zou alleen de 22e kunnen) kan naar mijn mening nog wel zo'n naam gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Qua grotere namen wellicht:
the Prodigy
Keane
the Offspring
the National
Corey Taylor
Gaslight Anthem
the Kooks
Take That
Arcade Fire
Deze namen touren allemaal en doen ook festivals. Ik hoop op the National, Gaslight Anthem, Prodigy, Keane en Offspring.

Kleinere /Nederlandse namen inderdaad Yungblud, Pommelien Tijs, S10, Typhoon en ik hoop heel erg Goldkimono (stond vorig jaar op stage 4, maar nu met nieuw album prima tent act), Son Mieux en Elephant.
Mooie namen maar je zet te hoog in.
The National staat al op een ander Nederlands festival.

De Take That spots zijn al gevuld

The Prodigy is een te grote naam die past er niet meer bij.

Denk alleen Keane en The Kooks van dat rijtje.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Naar de namen kijkend, denk ik dat we
De Headliners hebben
Afsluiters 2e podium: Avri, Nothing but Thieves, Sam Smith
1 na laatste hoofd podium: Royal Blood, ?,?

Dus ik denk dat we op zaterdag en zondag nog een wat grotere naam kunnen verwachten?
Of we moeten we het doen met Hozier op Main voor Ed Sheeran? Ook Limb Bizit en Greta lijken me daar niet te staan?
Op Zaterdag moet er lijkt me sowieso wat groots bij.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Naar de namen kijkend, denk ik dat we
De Headliners hebben
Afsluiters 2e podium: Avri, Nothing but Thieves, Sam Smith
1 na laatste hoofd podium: Royal Blood, ?,?

Dus ik denk dat we op zaterdag en zondag nog een wat grotere naam kunnen verwachten?
Of we moeten we het doen met Hozier op Main voor Ed Sheeran? Ook Limb Bizit en Greta lijken me daar niet te staan?
Op Zaterdag moet er lijkt me sowieso wat groots bij.
Zondag is zeker vol greta gaat gwn een na laatste main of noord zijn en limp net zo hozier is een ziggo dome act die gwn sub of noordafafsluit.
Zaterdag zou nog wel wat bij kunnen inderdaad
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Naar de namen kijkend, denk ik dat we
De Headliners hebben
Afsluiters 2e podium: Avri, Nothing but Thieves, Sam Smith
1 na laatste hoofd podium: Royal Blood, ?,?

Dus ik denk dat we op zaterdag en zondag nog een wat grotere naam kunnen verwachten?
Of we moeten we het doen met Hozier op Main voor Ed Sheeran? Ook Limb Bizit en Greta lijken me daar niet te staan?
Op Zaterdag moet er lijkt me sowieso wat groots bij.
Dat zullen ze ook wel achter de hand hebben toch, een wat grotere naam onder Calvin Harris. Ik vind de eerder geopperde constructie ook vrij aannemelijk, zoals bij The Cure en Armin. Calvin is dan in dit geval The Cure, en Armin moet nog worden gevonden (kaliber The Killers of zoiets).. Maar wie of wat, ik weet het niet.
Op zondag lijkt me het budget wel ongeveer op te zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
ik heb een poging gedaan, van wat ik ongeveer als podiumindeling verwacht, voor de nu aangekondigde namen. Enigszins ook gebaseerd op de topdown indeling op de site.

Vrijdag
ZUID
Måneskin / Royal Blood / Acda En De Munnik (+2)
NOORD
Avril Lavigne / Cian Ducrot (+2)
TENT
Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / Polyphia / Jiri11 (+2)
STAGE4
Tinlicker (+5)

Zaterdag
ZUID
Calvin Harris / Froukje (+3)
NOORD
Nothing But Thieves / Louis Tomlinson (+3)
TENT
Pendulum (live) / Against The Current / Lauren Spencer Smith (+2)
STAGE4
Gideon Luciana (+5)

Zondag
ZUID
Ed Sheeran / Hozier / Greta Van Fleet / Davina Michelle (+1)
NOORD
Sam Smith / Limp Bizkit / Calum Scott / James Arthur (+1)
TENT
Jane's Addiction / Loreen (+3)
STAGE4
(+6)
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
ik heb een poging gedaan, van wat ik ongeveer als podiumindeling verwacht, voor de nu aangekondigde namen. Enigszins ook gebaseerd op de topdown indeling op de site.

Vrijdag
ZUID
Måneskin / Royal Blood / Acda En De Munnik (+2)
NOORD
Avril Lavigne / Cian Ducrot (+2)
TENT
Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / Polyphia / Jiri11 (+2)
STAGE4
Tinlicker (+5)

Zaterdag
ZUID
Calvin Harris / Froukje (+3)
NOORD
Nothing But Thieves / Louis Tomlinson (+3)
TENT
Pendulum (live) / Against The Current / Lauren Spencer Smith (+2)
STAGE4
Gideon Luciana (+5)

Zondag
ZUID
Ed Sheeran / Hozier / Greta Van Fleet / Davina Michelle (+1)
NOORD
Sam Smith / Limp Bizkit / Calum Scott / James Arthur (+1)
TENT
Jane's Addiction / Loreen (+3)
STAGE4
(+6)
Hele waardevolle toevoeging Dennis. Bedankt!


Dus er zijn nog wel aardig wat namen te verwachten, waarvan best wel wat "grote" namen.

ps. Ed Sheeran net met een filmpje op instagram...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Krijg je trouwens nog iets van een bevestigingsmail als je je aangemeld hebt voor de pre-sale, of is het maar hopen dat je morgen 'n mailtje in het doosje krijgt?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Krijg je trouwens nog iets van een bevestigingsmail als je je aangemeld hebt voor de pre-sale, of is het maar hopen dat je morgen 'n mailtje in het doosje krijgt?
Waarschijnlijk het tweede, of even iemand met Vodafone/Ziggo account vragen. Die sturen het wel gelijk.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
ik heb een poging gedaan, van wat ik ongeveer als podiumindeling verwacht, voor de nu aangekondigde namen. Enigszins ook gebaseerd op de topdown indeling op de site.

Vrijdag
ZUID
Måneskin / Royal Blood / Acda En De Munnik (+2)
NOORD
Avril Lavigne / Cian Ducrot (+2)
TENT
Nathaniel Rateliff & The Night Sweats / Polyphia / Jiri11 (+2)
STAGE4
Tinlicker (+5)

Zaterdag
ZUID
Calvin Harris / Froukje (+3)
NOORD
Nothing But Thieves / Louis Tomlinson (+3)
TENT
Pendulum (live) / Against The Current / Lauren Spencer Smith (+2)
STAGE4
Gideon Luciana (+5)

Zondag
ZUID
Ed Sheeran / Hozier / Greta Van Fleet / Davina Michelle (+1)
NOORD
Sam Smith / Limp Bizkit / Calum Scott / James Arthur (+1)
TENT
Jane's Addiction / Loreen (+3)
STAGE4
(+6)
Realistisch rijtje alleen zie ik Tinlicker niet op stage 4.
Krijg je trouwens nog iets van een bevestigingsmail als je je aangemeld hebt voor de pre-sale, of is het maar hopen dat je morgen 'n mailtje in het doosje krijgt?
Ik denk vanavond rond 20:00😉

Mensen kunnen zich nog tot 18:00 aanmelden namelijk
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
482
194
Krijg je trouwens nog iets van een bevestigingsmail als je je aangemeld hebt voor de pre-sale, of is het maar hopen dat je morgen 'n mailtje in het doosje krijgt?
Er stond bij dat je 08-12 een mail met informatie zou krijgen, maar idd vanuit ziggo krijg je direct bericht na aanmelding
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.044
6.089
ben eens benieuwd wat het animo is voor de presale...

vorig jaar kwam je er zonder probleem in, maar als nu letterlijk iedereen zich kan inschrijven, wordt het toch druk morgen om 10;00 ipv dat de drukte zaterdag is om 10:00... ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Mtvw