Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe zit het ook als weer met de doorverkoop via Ticketmaster / Ticketswap. Is er nog kans op goedkopere tickets via Ticketmaster? Vorig jaar kocht ik mijn kaarten voor 200 euro per stuk via Ticketswap. Nu komen ze daar überhaupt niet meer op?
ben eens benieuwd wat het animo is voor de presale...
vorig jaar kwam je er zonder probleem in, maar als nu letterlijk iedereen zich kan inschrijven, wordt het toch druk morgen om 10;00 ipv dat de drukte zaterdag is om 10:00... ?
Ja indd misschien wel al verstandig even te kijken of de inloggegevens nog kloppen.
Eigenlijk niet echt eerlijk deze, je behoudt je kaartje netjes krijgt toegang tot de pre en dat wordt gewoon in de prullenbak gesmeten.
En bedankt dat je ons bent blijven steunen door je ticket te behouden.
Enige wat ik even in haakjes zet is de zondag.
Die is erg sterk qua pop namen.
Verwacht geen dag maar die dag zal gedurende de komende weken misschien uitverkopen of de melding 80% verkocht.
Ed Sheeran verkoopt de arena zo uit maar dat doet P!nk ook en dat wilt niks zeggen. Want P!nk dag was dit jaar ook niet uitverkocht.
Je krijgt er wel Sam Smith bij die een Ziggo Dome uitverkoopt maar goed dat doet een Niall Horan nu ook met gemak die er dan ook die vrijdag bij stond bij P!nk.
Hotels in overvloed in het mooie en fijne Aken. Ik weet alleen niet of de extra treinen tijdens Pinkpop ook naar Aken gaan. Standaard gaan er 2 à 3 treinen per uur van Landgraaf naar Aken. De laatste volgens mij om 23.52u, dus dan mis je een deel van de headliners (tenzij er extra late treinen rijden).
Leuk artikeltje over onze Louis die de zaterdag gaat optreden.
Van fans die een dag vantevoren voor de ziggo dome liggen tot hij die middelvinger opsteekt naar zijn fans en wegloopt (wel aan het einde van het concert).
Normaal koop ik altijd pas veel later kaartjes. Nu ga ik het zo toch al proberen. Ik heb echt het gevoel dat die vaste gast kaartjes ervoor gaan zorgen dat Camping A al vol zit voordat de camping überhaupt open gaat.