Pinkpop 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
471
635
Er gaat zoveel jeugd op Pinkpop komen…..Damn…

Overal om me heen hoor ik jongere vrienden/ kennissen / mensen die opeens naar Pinkpop willen.

Allemaal die zondag vanwege de combo Ed en Sam.

Ook mensen die nog nooit naar Pinkpop zijn gegaan.

Benieuwd wat er met de kaartverkoop gebeurt voor die dag.

Ed Sheeran effect ?

Dit dus. Ik ben een stuk ouder, dus in mijn geval de tieners uit mijn kennissenkring :giggle:, die inderdaad nog nooit een festival hebben gedaan.

Ed Sheeran heeft toch 2 keer Arena uitverkocht? Dan wordt het minuten werk...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
P!nk verkoopt ook Arenas uit en haar Pinkpopdag was niet uitverkocht. Benieuwd hoe snel die Sheerandag gaat.

Ik denk dat de zaterdag hier ook goed wordt onderschat. Alleen Louis Tomlinson schuift al een heleboel kaarten.
Dat zeiden ze van Niall Horan ook wel. Of is die minder populair?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik denk dat de zaterdag hier ook goed wordt onderschat. Alleen Louis Tomlinson schuift al een heleboel kaarten.
Niet voor 145 euro denk ik.. Het bedrag dat mensen voor één artiest van dat kaliber overhebben ligt wel iets lager, niet?
 

Prulez

Nieuw lid
7 dec 2023
1
0
Hoe zit het ook als weer met de doorverkoop via Ticketmaster / Ticketswap. Is er nog kans op goedkopere tickets via Ticketmaster? Vorig jaar kocht ik mijn kaarten voor 200 euro per stuk via Ticketswap. Nu komen ze daar überhaupt niet meer op?
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Zo'n run op die Louis Tomlinson wordt t ook weer niet hoor. De resaletickets stonden er voor 14 eu op dit jaar voor de ziggo.......
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
ben eens benieuwd wat het animo is voor de presale...

vorig jaar kwam je er zonder probleem in, maar als nu letterlijk iedereen zich kan inschrijven, wordt het toch druk morgen om 10;00 ipv dat de drukte zaterdag is om 10:00... ?
Ja indd misschien wel al verstandig even te kijken of de inloggegevens nog kloppen😅.

Eigenlijk niet echt eerlijk deze, je behoudt je kaartje netjes krijgt toegang tot de pre en dat wordt gewoon in de prullenbak gesmeten.
En bedankt dat je ons bent blijven steunen door je ticket te behouden🙄.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.462
6.702
Geen stres mensen dit gaat nooit uitverkopen morgen. Werchter heeft ook gewoon nog kaarten met een veel sterkere line up.
"sterkere" is imo een relatief begrip gebaseerd op persoonlijke meningen... het is "anders"...

er zijn in NL wellicht mensen die de Pinkpop lineup 'sterker' vinden, of die van Lowlands of Sziget...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.723
Gaat niet uitverkopen de komende maanden.

Enige wat ik even in haakjes zet is de zondag.
Die is erg sterk qua pop namen.
Verwacht geen dag maar die dag zal gedurende de komende weken misschien uitverkopen of de melding 80% verkocht.

Ed Sheeran verkoopt de arena zo uit maar dat doet P!nk ook en dat wilt niks zeggen. Want P!nk dag was dit jaar ook niet uitverkocht.

Je krijgt er wel Sam Smith bij die een Ziggo Dome uitverkoopt maar goed dat doet een Niall Horan nu ook met gemak die er dan ook die vrijdag bij stond bij P!nk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.853
4.809
Heeft iemand ervaring met een hotel nemen in Aken en vanaf daar met de trein naar Pinkpop toe? Hoe is dat?
Hotels in overvloed in het mooie en fijne Aken. Ik weet alleen niet of de extra treinen tijdens Pinkpop ook naar Aken gaan. Standaard gaan er 2 à 3 treinen per uur van Landgraaf naar Aken. De laatste volgens mij om 23.52u, dus dan mis je een deel van de headliners (tenzij er extra late treinen rijden).
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.723

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
44
15
Normaal koop ik altijd pas veel later kaartjes. Nu ga ik het zo toch al proberen. Ik heb echt het gevoel dat die vaste gast kaartjes ervoor gaan zorgen dat Camping A al vol zit voordat de camping überhaupt open gaat.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: premiumpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken