Pinkpop 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
578
589
Ik vind de verhouding pop-rock opzich prima, zeker als dat helpt met de kaartverkoop. De bovenste 3 op zondag is niet mijn ding, maar ik snap dat dit voor velen anderen wel geldt.

Ik baal vooral dat de veel van wat nu valt onder rock er 2 jaar geleden ook al was (Maneskin, Nothing but Thieves, Greta, Royal Blood). Hopen dat in de volgende batch namen nog wat gitaren verstopt zitten die niet afgelopen paar jaar zijn langs geweest. Boston Manor, Beartooth, Corey Taylor, Babymetal etc. etc. zijn in de buurt...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Ik vind de verhouding pop-rock opzich prima, zeker als dat helpt met de kaartverkoop. De bovenste 3 op zondag is niet mijn ding, maar ik snap dat dit voor velen anderen wel geldt.

Ik baal vooral dat de veel van wat nu valt onder rock er 2 jaar geleden ook al was (Maneskin, Nothing but Thieves, Greta, Royal Blood). Hopen dat in de volgende batch namen nog wat gitaren verstopt zitten die niet afgelopen paar jaar zijn langs geweest. Boston Manor, Beartooth, Corey Taylor, Babymetal etc. etc. zijn in de buurt...
Precies mis gwn een beetje nieuwere/bijzondere rocknamen had een bad omens ofzo ook mooi gevonden.
Vind als een van de weinig mis hier maneskin wel terecht en ben er wel benieuwd naar hoe ze die headlineslot gaan doen maar de rest is niet heel geweldig hopelijk nog wel wat meer leuke namen erbij maar hoe ze de laatste jaren het doen krijgen we alleen nog tent en stage 4 namen met een stuk of 5 noord/main namen die lager op de dag staan
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Goed gedaan Pinkpop, setje mooie boekingen👍🏻. Helaas is het niet mijn line-up dus gaan mijn centen waarschijnlijk naar een hotelletje in Oostenrijk ofzo, lekker een weekje er tussenuit. Ik merk wel dat dit een beetje de sfeer is nu, en dat terwijl PP gewoon een hele sterke eerste worp namen heeft die gewoon een groot publiek gaat aanspreken, alleen niet voor mij. Ik wens iedereen die gaat veel plezier en een onvergetelijk weekeind en ik hoop voor 2025 in ieder geval op sterkere headliners. Want laten we eerlijk wezen... Måneskin als headliner voelt toch een beetje als na 6 minuten in blessuretijd een beslissende strafschop tegen krijgen vanwege een tegenstander die 3 meter buitenspel een schwalbe maakt in de finale van de champions League.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Ik vind de verhouding pop-rock opzich prima, zeker als dat helpt met de kaartverkoop. De bovenste 3 op zondag is niet mijn ding, maar ik snap dat dit voor velen anderen wel geldt.

Ik baal vooral dat de veel van wat nu valt onder rock er 2 jaar geleden ook al was (Maneskin, Nothing but Thieves, Greta, Royal Blood). Hopen dat in de volgende batch namen nog wat gitaren verstopt zitten die niet afgelopen paar jaar zijn langs geweest. Boston Manor, Beartooth, Corey Taylor, Babymetal etc. etc. zijn in de buurt...
Beartooth speelt al in 013 eind oktober. Corey is idd grote kanshebber, speelt in juni ook vaker 3 dagen achter elkaar, dus is gewoon mogelijk.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Ik vind die prijs zo langzaamaan wel een probleem worden. Mijn eerste Pinkpop, 2009, 140 euro, Inc Bruce Springsteen.

Opgetelde inflatie sinds 2009 zou 39% zijn verteld Google mij. Waarom betaal ik dan nu meer dan 100% meer, voor overduidelijk kleinere namen?

Het loopt wel tegen de grens aan nu hoor.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik vind die prijs zo langzaamaan wel een probleem worden. Mijn eerste Pinkpop, 2009, 140 euro, Inc Bruce Springsteen.

Opgetelde inflatie sinds 2009 zou 39% zijn verteld Google mij. Waarom betaal ik dan nu meer dan 100% meer, voor overduidelijk kleinere namen?

Het loopt wel tegen de grens aan nu hoor.

Het alleen op inflatie gooien is dan ook wel kortzichtig hoor.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
578
589
Beartooth speelt al in 013 eind oktober. Corey is idd grote kanshebber, speelt in juni ook vaker 3 dagen achter elkaar, dus is gewoon mogelijk.
Boston Manor staat Hurricane/Southside en is magisch genoeg nog niet geboekt door Graspop
Babymetal kan juist vanuit Graspop prima oversteken.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
wat ben ik blij dat ik al kaarten voor rammstein en tool heb!!
verder weekendje paaspop en pukkelpop.
maar een dagkaart voor pinkpop? nee dartgaat echt niet gebeuren

een kleine greep uit de namen die allemaal genoemd zijn door mensen op dit forum

k's choice the eagles, roger waters, madonna, kane, james, ben howard. the hives, kings of leon, frank carter, lady gaga, new order, nickleback, killers, tiesto, warhaus. pete philly, pearl jam, dua lipa, the cure. acdc, tool, bruce springsteen u2, green day,


Al deze namen zouden een (hoge) plek in gaan nemen op pinkpop?
weten jullie wat dat wil zeggen???

Dat dit hele forum echt geen enkel verstand van festivals heeft:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

want nu zitten we met maneskin, avril lavigne, acda en de munnik, calvin harris, louis tomlinson(*WIE??), froukje, ed sheeran, sam smith🤮, hozier, davina michelle, james arthur, loreen


en ja natuurlijk er zijn een paar leuke namen, maar die zijn allemaal in de laatste 2 jaar nog geweest

zelfs deze aankondiging kon op meer sympathie rekenen
 
  • Haha
Waarderingen: emmers met glijmiddel

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
578
589
wat ben ik blij dat ik al kaarten voor rammstein en tool heb!!
verder weekendje paaspop en pukkelpop.
maar een dagkaart voor pinkpop? nee dartgaat echt niet gebeuren

een kleine greep uit de namen die allemaal genoemd zijn door mensen op dit forum

k's choice the eagles, roger waters, madonna, kane, james, ben howard. the hives, kings of leon, frank carter, lady gaga, new order, nickleback, killers, tiesto, warhaus. pete philly, pearl jam, dua lipa, the cure. acdc, tool, bruce springsteen u2, green day,


Al deze namen zouden een (hoge) plek in gaan nemen op pinkpop?
weten jullie wat dat wil zeggen???

Dat dit hele forum echt geen enkel verstand van festivals heeft:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

want nu zitten we met maneskin, avril lavigne, acda en de munnik, calvin harris, louis tomlinson(*WIE??), froukje, ed sheeran, sam smith🤮, hozier, davina michelle, james arthur, loreen


en ja natuurlijk er zijn een paar leuke namen, maar die zijn allemaal in de laatste 2 jaar nog geweest

zelfs deze aankondiging kon op meer sympathie rekenen
Veel plezier met Suzan en Freek, Jan Smit, Tom Grennan (Wie???) en Jannes op Paaspop
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Wij gaan altijd naar C. Hoef je t minst te slepen vanaf de auto. Dus voor C zou dit niet nodig hoeven zijn...
Precies wij laatste jaren ook naar camping C altijd plek daar, ook al zijn we er vaak vroeg rond 17.00

Parkeren naast camping is ook relaxt
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Beartooth speelt al in 013 eind oktober. Corey is idd grote kanshebber, speelt in juni ook vaker 3 dagen achter elkaar, dus is gewoon mogelijk.
Maar wat zou de reden zijn dat ze Corey Taylor nog niet hebben aangekondigd dan?
Mijn vermoeden is dat hij er helaas gewoon niet gaat staan :(.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Maar wat zou de reden zijn dat ze Corey Taylor nog niet hebben aangekondigd dan?
Mijn vermoeden is dat hij er helaas gewoon niet gaat staan :(.
Er is nog een hele rits namen niet bekend gemaakt, waarvan neem ik aan een groot deel toch al wel vastligt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.358
2.725
wat ben ik blij dat ik al kaarten voor rammstein en tool heb!!
verder weekendje paaspop en pukkelpop.
maar een dagkaart voor pinkpop? nee dartgaat echt niet gebeuren

een kleine greep uit de namen die allemaal genoemd zijn door mensen op dit forum

k's choice the eagles, roger waters, madonna, kane, james, ben howard. the hives, kings of leon, frank carter, lady gaga, new order, nickleback, killers, tiesto, warhaus. pete philly, pearl jam, dua lipa, the cure. acdc, tool, bruce springsteen u2, green day,


Al deze namen zouden een (hoge) plek in gaan nemen op pinkpop?
weten jullie wat dat wil zeggen???

Dat dit hele forum echt geen enkel verstand van festivals heeft:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

want nu zitten we met maneskin, avril lavigne, acda en de munnik, calvin harris, louis tomlinson(*WIE??), froukje, ed sheeran, sam smith🤮, hozier, davina michelle, james arthur, loreen


en ja natuurlijk er zijn een paar leuke namen, maar die zijn allemaal in de laatste 2 jaar nog geweest

zelfs deze aankondiging kon op meer sympathie rekenen
Wat een rare post.

Maneskin , Avril Lavigne en Acda en Munnink zijn hier vele malen vaker genoemd dan Lady Gaga, Eagles en Roger Waters.

Om dan te roepen dat de mensen hier geen verstand hebben van festivals…
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Ik zou 't probleem kapitalisme noemen ;).

Vind het toch wel opvallend hoor. Wat is er dan in 15 jaar veranderd dat artiesten ineens veel meer kunnen vragen?
Meer interesse voor conserten/festivals? En meer vraag=hogere prijs?
Tegenwoordig gaat natuurlijk wel iedereen en zijn moeder naar een festival...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Waar zijn de ticketprijzen terug te vinden?
En kan iemand toelichten wat het tuinterras ticket is?
€190 weekend €145 dag

Wil jij je even terugtrekken in onze rustige tuin en bijkomen in een hangmat, zodat je daarna weer binnen no-time opgefrist bij je favoriete artiest staat? Maak dan gebruik van het Pinkpop Tuinterras!

Arrangementen van het Pinkpop Tuinterras zijn inclusief bijbehorend festivalticket. Wat er allemaal inbegrepen zit bij dit unieke ticket lees je hieronder:


  • Festivalticket
  • Aparte entree tot het festival
  • Luifels en parasols
  • Diverse zitplekken om te relaxen
  • Een eigen bar*
  • Diverse foodstands*
  • Watergespoelde toiletten en een opfris-area
  • Eigen wifi punt
  • Lockers*
  • Telefoon-oplaadpunt*
  • Muntenautomaat

* Onderdelen tegen betaling, niet inbegrepen bij ticketprijs

Met alsnog betalen voor locker en opladen telefoon, zie ik naast aparte ingang, relax stoelen voor de prijs van €475 weekend en €215 dag niet echt een meerwaarde.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
909
394
Zit zelf heel erg te twijfelen wat ik nu ga doen of het toch pinkpop gaat worden of dat ik ga switchen naar een rockwerchter/graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken