Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Nou. Na een nachtje erover geslapen te hebben denk ik dat ze vandaag met 1 headliner, alle noord afsluiters en verder een mooie mix komen. De headliner is Maneskin. Daarna staat Calvin Harris of de Swedish House Mafia. Afsluiters noord The Killers, Snow Patrol en Avril Lavigne.
Aanvullende namen sluit ik me aan bij de voorspelling van Jack Parker.

Er is dan nog ruimte voor 2 headliners waarvan er 1 dan toch hopelijk wél een klapper is.
Dan heb je een prima festival, maar als ze aankomen met een prijsverhoging gaan ze het zwaar krijgen.
Dit zou eigenlijk heel erg sterk zijn. Ik hoop dat het klopt maar denk dat dit veel te hoog gegrepen is nu.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
oké, theorietje. Pinkpop heeft een unieke headliner waardoor ze super lang moesten wachten. die kunnen ze straks dan bekend maken. en omdat ze nu 'achter lopen' met namen doen ze er gelijk 25.

Ik gok toch op U2. ondanks ze dan weer met de normale opstelling spelen, heeft die bram hun toch overgehaald denk ik.
Nee. Je maakt die headliner dan los bekend omdat je weet dat deze toch veel tickets gaat verkopen.

De line up gaat niet sterk zijn en daarom droppen ze 25 namen in een keer.

Of Pinkpop doet een Primaveratje en ze droppen een groot gedeelte van de line up die erg sterk is zodat ze wellicht sneller uitverkopen. De kans dat het laatste gebeurt is abnormaal klein.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Volgens het Mad Cool forum zou de “ see you in 2025” een marketing truc zijn. En is er wel gewoon een editie in 2024.

Mochten zij vandaag ook met een headliner komen is het wellicht toch een act waar zowel Pinkpop als andere festivals op hebben moeten wachten.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
378
315
Nee. Je maakt die headliner dan los bekend omdat je weet dat deze toch veel tickets gaat verkopen.

De line up gaat niet sterk zijn en daarom droppen ze 25 namen in een keer.

Of Pinkpop doet een Primaveratje en ze droppen een groot gedeelte van de line up die erg sterk is zodat ze wellicht sneller uitverkopen. De kans dat het laatste gebeurt is abnormaal klein.
Mij lijkt die kans ook weer niet zo klein. Met 25 Paaspop namen ga je ook geen kaarten verkopen. Tenzij je Paaspop bent natuurlijk, maar dan verkoop je al 80% uit zonder de eerste naam te geven.
 

Dave G

Playlistbediener
2 dec 2023
5
3
Met alle namen die ik hier voorbij zie komen als potentiele headliners dan verwacht ik dat ik straks om 11:05 uur pinkpop al van de kalender kan halen :cry:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.058
6.098
dus we krijgen straks 25 namen (incl Davina)

dus dan hebben we 27 namen, incl Gideon en Jiri11?
dat is dus al bijna de helft van het affiche?
27 uit 62 namen
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283 en T. Roses

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.779
7.615
dus we krijgen straks 25 namen (incl Davina)

dus dan hebben we 27 namen, incl Gideon en Jiri11?
dat is dus al bijna de helft van het affiche?
27 uit 62 namen

Kan het ook zijn dat Gideon en Jiri11 bij deze 25 namen zitten als officiële aankondiging? Of heeft Pinkpop hen al zelf ook officieel aangekondigd?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Nou nou, kom op zeg Niet zo negatief.
Er zal vast wel iets tussen zitten wat iedereen op zijn/haar smaak aanspreekt in het lijstje. Davina Michelle is ook niet mijn ding, dat is indd het ik ben even bier halen moment of eet moment ofz. Maar positief blijven uiteindelijk zal het heus wel mee vallen met de line-up.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Zijn er serieus mensen die nu denken dat U2 naar Pinkpop komt....?

Als je het over een band hebt die te groot is voor festivals dan is het U2 wel. Als ik me niet vergis hebben die al tal jaren geen festivals meer gespeeld puur omdat hun eigen shows vele malen groter zijn dan een standaard festival.

Zou het toejuichen, staan zeker nog op bucketlist om live te zien maar kom op mensen. Er is een verschil tussen optimisme en realisme...
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
Zouden The Smashing Pumpkins nog verschijnen in Nederland? Pinkpop lijkt uitgesloten obv hun tourdata..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken