Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.160
Op dagen zoals dit hoort gewoon een vandaag is de dag! Want vandaag is DE DAG!

Zo halen we de pagina 400 wel voor 11u. 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Kunnnen we het topic voor 2025 ook al openen? Als PP pas op pagina 400 komt met nieuws, dan kunnen we nu al beginnen. Weten we het volgend jaar iets eerder.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Ik hou het voorlopig op:
- Mäneskin
- Lenny Kravitz/ The Prodigy
- Headliner die nog genoemd moet worden op later tijdstip: Paul McCartney
 

Marijn_

Playlistbediener
5 nov 2023
45
17
oké, theorietje. Pinkpop heeft een unieke headliner waardoor ze super lang moesten wachten. die kunnen ze straks dan bekend maken. en omdat ze nu 'achter lopen' met namen doen ze er gelijk 25.

Ik gok toch op U2. ondanks ze dan weer met de normale opstelling spelen, heeft die bram hun toch overgehaald denk ik.
 
  • Haha
Waarderingen: koekroeck

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Ik hoop dat er hier goede gokkers zitten met AC/DC of U2. Dan ga ik een gat in de lucht springen.
Ik gok dat we teleurgesteld gaan zijn om 11:05 uur.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Aangezien ze voorbije jaren toch Interpol en Warpaint hadden mag ik wel een hoopvolle voorspelling doen toch?

Deftones - Charli XCX - Roisin Murphy

Als afsluiters in de tent graag.

En nu we toch bezig zijn, doe Mitski en Vampire Weekend er ook bij joh. En Brutus op herhaling. En Psychonaut.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
oké, theorietje. Pinkpop heeft een unieke headliner waardoor ze super lang moesten wachten. die kunnen ze straks dan bekend maken. en omdat ze nu 'achter lopen' met namen doen ze er gelijk 25.

Ik gok toch op U2. ondanks ze dan weer met de normale opstelling spelen, heeft die bram hun toch overgehaald denk ik.
Zou wel een mooi verhaal zijn. Ik speel met jullie mee in Vegas, op voorwaarde dat jullie in Limburg komen spelen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik hoop met je mee en gok ook met je mee. Uiteraard worden AC/DC en U2 niet in een pakketje namen bekend gemaakt....
Ik verwacht een serie aan Nederlandse acts en een kleine overlap met een RW voor bv een Snow Patrol en Avril Lavigne.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Qua headliners verwacht ik: Lenny Kravitz op vrijdag, Maneskin (met of zonder co-headliner) op zaterdag, Dua Lipa afsluitend op zondag.

Op basis van andere festivals, en alle geruchten/wat insider info denk ik dat een groot deel van deze namen echt een zekerheidje zijn:
Royal Blood
Babymetal
The Offspring
Limp Bizkit
Acda & De Munnik
Suzan & Freek
Yungblud
Avril Lavigne
De Jeugd Van Tegenwoordig
Snow Patrol
Babymetal
S10
Corey Taylor
Danny Vera

Andere wat minder voor de hand liggende namen die een kans maken/die ik wel zie passen op PP zijn:
Caroline Polacheck (heeft met Dua Lipa getourd)
Everything Everything (hebben er eerder gespeeld)
The Lottery Winners (gaan hard, spelen ook met Nickelback in de Ziggo)
Isaac Anderson (gitarist van Louis Tomlinson, ik boekte zijn eerste tour en nu zit ie bij MOJO)
Wet Leg (album 2)
THALA (als ze een succesvol ESNS heeft zou ik dit wel verwachten op Stage 4)
Keenan Mundane (Popronde, hip hop, gaat hard)
Anna-Rose Clayton (veel 3fm aandacht, staat op Noorderslag)
Yard Act (als de token hippe Britse band)

The Vices komen dus niet, ondanks wat er hier werd gedeeld, en ik verwacht ook niet dat ze er tóch nog bijkomen.

Voor zover mijn voorspelling :)
pfff hier kunnen ze toch niet 300 euro voor vragen? ai ai
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

JPF

Randprogramma
23 sep 2016
174
80
Ik vind de Pinkpop voorspellingen/hoop hier altijd zo leuk. Laatste keer dat Pinkpop echt een goed programma had was in 2014 (waarbij ik serieus dacht om kaartjes te kopen). Sindsdien alleen maar bergafwaarts.

Ieder jaar verwachten men de grootste acts die veel beter zijn dan omliggende festiivals, en ieder jaar is het een afgang. Pinkpop moet het tegenwoordig hebben van de hondstrouw bezoekers die er toch gaan, maakt niet uit wat er staat en mensen die komen voor alles behalve de muziek enz.

Altijd leuk hoe men met al de meuk toch een ‘spoorboekje’ kunnen verzinnen waarbij ze aan zichzelf kunnen wijsmaken dat het toch een goede beslissingen was om al dat geld uit te geven voor die 3 dagen, terwijl rationeel gezien paste de programma’s en prijs/kwaliteit van andere festivals veel beter bij hun muzieksmaak.

Maar goed, laten wij zien wat er vandaag van terechtkomt van AC/DC, Madonna, Sheeran, Mc Cartney, Coldplay en consorten….
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke