Pinkpop 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Er zijn toch zoveel festivals die beginnen met een pakketje? RAR, Hellfest, Hurricane, Roskilde, etc. Hoeft niks te betekenen qua grootte van de headliners.

Ik zet in op Dua Lipa - Maneskin als headliners morgen. En daaronder nog wat redelijk grote namen als Acda en de Munnik, Snow Patrol, Royal Blood, etc.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Pinkpop heeft dit de laatste jaren vaker gedaan inderdaad

Denk aan pakketje met Imagine Dragons maar ook pakket met Red Hot Chili Peppers.

Ook prima headliners destijds.

Morgen verwacht ik twee headliners en dat we nog op een moeten wachten.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.525
1.988
Aan de andere kant... We wisten dat het een lastig jaar zou worden.
Op zich is het logisch, als je ziet hoe mager Werchter al is, dat Pinkpop dan ook enkel kruimels kan rapen. Het is voor ze te hopen dat er nog een Dua Lipa of Sheeran tussen zit(wat me nou niet meer echt logisch lijkt), maar anders zal het een mager jaar gaan worden.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Mijn voorspelling voor morgen:

DUA LIPA - MANESKIN X THE PRODIGY

Avril Lavigne - Royal Blood

Nothing But Thieves - The Offspring - Limp Bizkit - Yungblud - Keane - MEDUZA - Acda en Munnink - Babymetal - The Kooks - Suzan en Freek - Corey Taylor - Hot Milk - Querbeat - Boston Manor - Flemming - Davina Michelle - S10 - The Vices - Zoƫ Tauran - Claude

Toelichting: Maneskin in een soort co head constructie met The Prodigy. Met The Prodigy die uiteindelijk in het donker afsluit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Fornax

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Poeh, QOTSA twee jaar achter elkaar lijkt me te mooi om waar te zijn. Maar ze zijn beschikbaar...
Ik hoop het ook ontzettend. Was dit jaar supervet, had ook kaartje voor Ziggo maar weg moeten doen wegens ziekte. Maar omdat ze tot in augustus in Europa touren, begon ik eigenlijk meer te vermoeden dat ze dit jaar dan Lowlands zouden doen ipv Pinkpop..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Dat maakt wel benieuwd hoor....welke headliner(s) hebben allemaal hun plannen overhoop gehaald???
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Dat maakt wel benieuwd hoor....welke headliner(s) hebben allemaal hun plannen overhoop gehaald???
Het zou leuk zijn als er eens iemand is die daar wat info over kwijt kan. Toch wel aardig bijzonder dit....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Dan was het toch niet zo gek dat er even angst was dat Pinkpop ook gewoon dit jaar geannuleerd zou worden
Ik heb het idee dat Mad Cool niet zo'n stabiele organisatie heeft als bv Pinkpop. Daar is wel vaker wat fout gegaan dacht ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken