Pinkpop 2024

mart1234

Support act
27 nov 2019
876
353
Maneskin gaat de hele zomer dus ook touren dat zal dus tussen lowlands en pinkpop gaan waar ze staan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Denk dat er vandaag ook niks meer gaat komen, morgen dan maar........
als het deze maand moet gebeuren is er weinig keuze meer.... 🙈

ik ga nog altijd uit van start verkoop 8 december (eventueel dat dan de presale is en de 9e reguliere), op basis van het festitenten bericht en de verhuizing.
dus binnen nu en volgende week donderdag gok ik dat 1/3 lineup wel al bekend is.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Je kunt toch gewoon een ticket kopen voor een event dat volgens jou uitverkocht raakt? Als het dan toch Pinkpop wordt, raak je dat andere ticket wel weer kwijt..
Ik zou het persoonlijk raar vinden als er op maandag om 10.00 uur een persbericht zou verschijnen met 'Lieve fans. AC/DC, Bruce, Coldplay en Metallica hebben we niet. Die onderhandelingen zijn mislukt, we boden te weinig. Groetjes en tot het volgende bericht'.. Nog nooit een organisatie gezien die dat zo heeft aangepakt.
Ben persoonlijk geen fan van ticketswap. Over de jaren paar keer geluk mee gehad maar ook paar rampzalige dingen over gehoord en zelf meegemaakt.

En verwacht ook geen berichtje in de trend die jij omschrijft, meer een berichtje als "We zijn ermee bezig, geen zorgen, jullie horen binnnkkort iets". Maar de radiostilte die er nu is vind ik zelf niet echt de oplossing...

Grootste onzin die er bestaat. Vroeger kwam de hele line up pas in februari.
Natuurlijk kan je je geld maar 1 keer uitgeven. Alle begrip. Naar welk concert zou je nog willen dan? Het is nou ook niet zo dat bv Werchter op 1 dag is uitverkocht.... Ben het wel met je eens dat PP wel eens iets van zich mag laten horen op hun socials. Iets van we komen er aan of datum met de start van de kaartverkoop. Maakt niet uit wat....
Dat mag jij de grootste onzin vinden, daar ben je vrij in. Ik ben iemand die redelijk punctueel is op iets als dit. Wil van te voren weten waar ik heen ga, wanneer ik er heen ga en niet 10 verschillende kaartjes kopen voor evenementen die ik daarna wellicht weer moet verkopen. PP is gewoon rijkelijk laat, wat de reden ook mag zijn. En voor sommige mensen is dat prima, zekers. Voor mij niet. Daarom als PP zo lang op zich laat wachten hou ik het voor gezien. Betekent niet dat anderen dat ook moeten doen, absoluut niet.

En het concert waar ik nog heen wil is Megadeth, 2 dagen na Pinkpop. Vandaar ook de grote twijfel en het ongeduld. Concertbudget is beperkt (zeker na Rammstein feuerzone tickets) dus ik wil óf naar PP óf naar Megadeth. Niet beide.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
396
212
Mijn bescheiden mening... Ik denk dat Pinkpop langzaamaan support aan het verliezen is... aan de andere kant. als je kijkt naar bijvoorbeeld 2019. daar begon de kaart verkoop ook pas in Maart! en dat was de jubileum editie.... 2022 en 2023 voelde dan imo ook een beetje als een inhaalslag door covid... Misschien nu weer back to normal ?

verder is het nog 205 dagen tot Pinkpop. misschien wachten ze tot er nog 200 dagen zijn (dus maandag 4 december)???

hele stomme vergelijking misschien, maar Vrienden van Amstel is in Januari. daar zijn ook nog geen namen bekend...

zomaar ff wat gedachteballontjes die ik hier wilde oplaten. We willen allemaal natuurlijk namen en maken ons zorgen, maar misschien onterecht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en itsKenzin

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ook uit de Rock en Seine aankondiging kunnen we geen verrassingen halen die toch op tour blijken te zijn. Helaas.
 

Stofflelawson

Nieuw lid
28 nov 2023
4
7
Wat ik zat te denken is dat er voor rock werchter op donderdag nog geen headliner staat en dat er ook nog niks bekend is van tour van de Imagine dragons voor volgend jaar,zou pinkpop en werchter dan wachten tot de dragons hun tour aankondigen om ze bekend te maken in hun line-up alhoewel ze er nog maar stonden en alhoewel nie echt exclusief is
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
184
156
Wat ik zat te denken is dat er voor rock werchter op donderdag nog geen headliner staat en dat er ook nog niks bekend is van tour van de Imagine dragons voor volgend jaar,zou pinkpop en werchter dan wachten tot de dragons hun tour aankondigen om ze bekend te maken in hun line-up alhoewel ze er nog maar stonden en alhoewel nie echt exclusief is
Kan iedereen weer los gaan op
Thunder, feel the thunder (thun-, thun-)
Lightning then the thunder (th-th-thunder, thunder)
Thunder, feel the thunder (thun-, thun-)
Lightning then the thunder, thunder (th-th-thunder, thunder)
 
  • Haha
Waarderingen: Stofflelawson

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.811
1.939
Ik voorzie dat het hier gewoon stil valt straks. Iedereen moe van het speculeren en dat er zo'n gevoel ontstaat van: Laat maar, we zien het wel......
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
118
11
Buro Pinkpop kan veel leren van andere festivals. COMMUNICEER iets over optionele bekendmakingen. Ik heb mijn presale tickets DTRH vanochtend gekocht na de eerste namen. Afgelopen jaar had ik daar het oude festivalgevoel terug wat vroeger altijd Pinkpop wasd30.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken