Pinkpop 2024

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Zit in me hoofd met 2 dingen of we krijgen dus toch dua lipa als eerst of we gaan morgen met primavera mee en krijgen een The Cure
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Overigens zou ik wel een lans willen breken voor WIES. Waar ik ze op BKS iets te rammelend vond (lees: matig), hebben ze met hun tweede plaat een prima Nederlandstalig popalbum gemaakt. Afgelopen vrijdag was ik eens gaan kijken bij de bijbehorende tour en vooral de rustigere nummers, zoals De Dag Is Hier Begonnen en Venus, zijn live erg sterk. Bovendien spreekt het een opvallend jong publiek aan. Die mogen best weer terugkeren op Pinkpop, waar deze band in NL ook het beste past imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: CrewOnTour

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
komen ze niet eerst met een leuke headliner?
Haha ja ik zou een muse geweldig vinden bijvoorbeeld maar ben wel realistisch en zie niet heel veel andere festivals nu hinten op dat ze namen gaan ropen alleen primavera dus ja zie geen echt rock headliner dan aangekondigd worden als het morgen gebeurd
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
En waarom?

Trek je voorspelling niet in twijfel, gewoon nieuwsgierig waarom perse om 14.00?
Omdat morgen Paaspop ook de line-up gaat delen. Van elkaar weten ze wel wanneer er wat wordt aangekondigd en dan ga je waarschijnlijk niet in elkaars vaarwater zitten. Jimmy gaf aan dat we niet lang hoeven te wachten dus ik gok 14.00 of 16.00 @Timmetje ik verwacht The Cure niet maar idd alles kan
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Omdat morgen Paaspop ook de line-up gaat delen. Dan ga je waarschijnlijk niet in elkaars vaarwater zitten. Jimmy gaf aan dat we niet lang hoeven te wachten dus ik gok 14.00 of 16.00 @Timmetje ik verwacht The Cure niet maar idd alles kan
Ik kan niets vinden over een mogelijke tour van the Cure. Nul...
Ik denk dat ze komen met Dua Lipa
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Dua Lipa is een logische tenzij er een andere act vandaag een tour bekend gaat maken.
 

SmittyBacall

Playlistbediener
12 jun 2023
6
4
The offspring vond ik wel echt heel slecht tijdens 2018 dus hoop niet dat ze komen. een van de slechtste optredens die ik heb gezien en dat nog wel in een genre die ik leuk vind
Afgelopen jaar in AFAS gezien en dat viel me alles mee, misschien ook omdat je al met minder verwachting heen gaat met betrekking tot de zang.. Nieuwe drummer gaf wel veel energie aan het optreden!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken