Pinkpop 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Graspop: judas priest en Five Finger Deadpunch... Kanshebbers voor pinkpop of te hard?
Judas Priest staat al in de Afas. 5FDP stond er tijdens de Bieber editie. Lijkt me niet per se een must voor Pinkpop om weer te boeken, maar zou zomaar kunnen natuurlijk.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.431
6.194
In elk geval, met al die mopjes over een trage stagiare of dat Pinkpop 3-0 aan het verliezen is. De belangrijke sponsors van Pinkpop zijn al weken op de hoogte welke datum Pinkpop naar buiten komt met de eerste headliner. Dat is gewoon netjes gepland. Misschien vervelend om wachten, maar het zij zo. Je weet niet welke afspraken met die headliner zijn gemaakt maar het is met gegronde reden dat ze wachten.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
Op Maneskin en Dua Lipa ben ik nou ook niet zo jaloers, dan wacht ik liever op andere namen. De Foo's daarentegen :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
In elk geval, met al die mopjes over een trage stagiare of dat Pinkpop 3-0 aan het verliezen is. De belangrijke sponsors van Pinkpop zijn al weken op de hoogte welke datum Pinkpop naar buiten komt met de eerste headliner. Dat is gewoon netjes gepland. Misschien vervelend om wachten, maar het zij zo. Je weet niet welke afspraken met die headliner zijn gemaakt maar het is met gegronde reden dat ze wachten.
Niet geheel toevallig dat bij Werchter 1 december de vvk start :)
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
940
413
Er zal dus echt een gedachte achter zitten om deze headliner als eerste te doen en zo lang te wachten
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
In elk geval, met al die mopjes over een trage stagiare of dat Pinkpop 3-0 aan het verliezen is. De belangrijke sponsors van Pinkpop zijn al weken op de hoogte welke datum Pinkpop naar buiten komt met de eerste headliner. Dat is gewoon netjes gepland. Misschien vervelend om wachten, maar het zij zo. Je weet niet welke afspraken met die headliner zijn gemaakt maar het is met gegronde reden dat ze wachten.
Dan maar donderdag (Thunderday) de 30ste
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
In elk geval, met al die mopjes over een trage stagiare of dat Pinkpop 3-0 aan het verliezen is. De belangrijke sponsors van Pinkpop zijn al weken op de hoogte welke datum Pinkpop naar buiten komt met de eerste headliner. Dat is gewoon netjes gepland. Misschien vervelend om wachten, maar het zij zo. Je weet niet welke afspraken met die headliner zijn gemaakt maar het is met gegronde reden dat ze wachten.
Bored Wait GIF by FirstAndMonday
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
Dan maar donderdag (Thunderday) de 30ste

als in Thunderstruck?

on topic: ik hoop echt dat er een goede naam gaat komen als klapper van een headliner. zometeen later dan de rest bevestigen dat we dezelfde headliners als half Europa hebben is A) zwaar teleurstellend maar lijkt me B) ook onwaarschijnlijk

Metallica zou qua naam, niet qua exclusiviteit, wat mij betreft wel passen als échte headliner. goede hoop!
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
voor de handigen onder ons: ik was aan het zoeken naar Rolling Stones geruchten (als zijnde dé klapper voor Pinkpop), en op hun eigen site lijkt al tekst klaar te staan inzake de komende tour:

1700056783323.png

echter, dit staat 'behind the scenes' klaar maar niet zichtbaar op de site zelf. weet iemand hoe ik dit kan verkennen?

ik zie ook de Arena staan, dus dit zou dan inhouden géén Pinkpop. jammer als het klopt!

EDIT: excuus, dit zijn de oude data. sorry!
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
voor de handigen onder ons: ik was aan het zoeken naar Rolling Stones geruchten (als zijnde dé klapper voor Pinkpop), en op hun eigen site lijkt al tekst klaar te staan inzake de komende tour:

Bekijk bijlage 6946

echter, dit staat 'behind the scenes' klaar maar niet zichtbaar op de site zelf. weet iemand hoe ik dit kan verkennen?

ik zie ook de Arena staan, dus dit zou dan inhouden géén Pinkpop. jammer als het klopt!
Dit lijken me zoekresultaten van hun 2022 tour toch? Toen stonden ze 7 juli in de ArenA.
 

Pieperke

Randprogramma
21 okt 2015
154
45
een naam die ik overigens niet (veel) lees hier en mogelijk op festivals aanwezig is: John Mayer. hij heeft zn US tour net erop zitten, en UK/Europe is in maart/april afgelopen. rondje festivals in de zomer?
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
193
156
een naam die ik overigens niet (veel) lees hier en mogelijk op festivals aanwezig is: John Mayer. hij heeft zn US tour net erop zitten, en UK/Europe is in maart/april afgelopen. rondje festivals in de zomer?
Zie ik jammer genoeg niet zo snel gebeuren, ook vanwege de solo shows in de Ziggo Dome dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken