Pinkpop 2024

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Die Antwoord toch Pinkpop?
Laten we het hopen, Limp Bizkit en Die Antwoord voor mij al genoeg redenen om een ticket te kopen.. ook al komen ze met headliners als Sam Smit en Maneskin
 

Bijlagen

  • IMG-20231115-WA0000.jpg
    IMG-20231115-WA0000.jpg
    45,8 KB · Weergaven: 63
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Mijn grootste hoop is gevestigd op Metallica. Zijn hier veel namen genoemd die ik ook wel op Pinkpop zie staan maar geen daarvan vind ik echt "headline materiaal". Subjectief wellicht maar een Bizkit zie ik niet op de main stage staan om de dag af te sluiten...

En ja, Metallica was er 2 jaar geleden ook al maar dat hoeft geen beslissende factor te zijn vind ik. Hebben recent nieuw album uitgebracht en zijn weer op wereldtournee. Als de vraag ernaar is, waarom dan die "2 jaar geleden" reden erin gooien?

Ik ga mee in de Metallica hype train en zeg als headliners > Metallica - Dua Lipa - Queen + Lambert

Ergens ook nog hoop voor ACDC maar gek genoeg zie ik die niet op Pinkpop staan. Eerder op Graspop of Bospop.
 
Laatst bewerkt:

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Graspop. Five Finger Death Punch headliner


PP niet headliner maar zie wel een Volbeat spot of zoiets
Volbeat heeft aangegeven niet te touren in 2024. Wel de zanger zelf met zijn nieuwe death metalband (Asinhell). Maar die zie ik niet op Pinkpop komen 😂
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Mijn grootste hoop is gevestigd op Metallica. Zijn hier veel namen genoemd die ik ook wel op Pinkpop zie staan maar geen daarvan vind ik echt "headline materiaal". Subjectief wellicht maar een Bizkit zie ik niet op de main stage staan om de dag af te sluiten...

En ja, Metallica was er 2 jaar geleden ook al maar dat hoeft geen beslissende factor te zijn vind ik. Hebben recent nieuw album uitgebracht en zijn weer op wereldtournee. Als de vraag ernaar is, waarom dan die "2 jaar geleden" reden erin gooien?

Ik ga mee in de Metallica hype train en zeg als headliners > Metallica - Dua Lipa - Queen + Lambert
Zie Limp Bizkit persoonlijk sowieso eerder als een band die je ergens in de middag neerzet, zijn totaal niet meer relevant genoeg om als sub of headliner neer te zetten. Verder hoop ik ook op Metallica of i.i.g. al een soortgelijke band van formaat als headliner. Snap dat er ook andere namen moeten komen voor de variatie, maar van Dua Lipa, Maneskin en zo'n namen word ik nog niet echt warm.
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Zie Limp Bizkit persoonlijk sowieso eerder als een band die je ergens in de middag neerzet, zijn totaal niet meer relevant genoeg om als sub of headliner neer te zetten. Verder hoop ik ook op Metallica of i.i.g. al een soortgelijke band van formaat als headliner. Snap dat er ook andere namen moeten komen voor de variatie, maar van Dua Lipa, Maneskin en zo'n namen word ik nog niet echt warm.
Loop ook niet te popelen om Dua Lipa of Maneskin te zien, eens.

Maar goed, voor ieder wat wils. In 2022 had je ook mooie verdeling van de oudere generatie met Metallica en Pearl Jam en Imagine Dragons voor de jongere generatie. Dus daarom Dua Lipa voor mij in de line-up. Sheeran mag/ kan ook.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Loop ook niet te popelen om Dua Lipa of Maneskin te zien, eens.

Maar goed, voor ieder wat wils. In 2022 had je ook mooie verdeling van de oudere generatie met Metallica en Pearl Jam en Imagine Dragons voor de jongere generatie. Dus daarom Dua Lipa voor mij in de line-up. Sheeran mag/ kan ook.
Was vorig jaar bijv. ook wel blij dat tenminste RHCP headliner was en QOTSA als sub. Want een Robbie Williams was weer echt verschrikkelijk. Maar idd, je moet maar net een paar dingen ertussen hebben die je leuk vindt. Kunt niet alles mee hebben :) 2022 was idd een top mix.
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De data van TW Classic en Boutique zijn flexibel, afhankelijk van de beschikbare headliners. Boutique heeft zelfs al eens eind mei plaatsgevonden, toen ook met Metallica. En waarom gelijk met Graspop? Metallica is het weekend van 29 juni nog vrij.
*kuch Hellfest *kuch*
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

JW97

Playlistbediener
12 okt 2023
18
30
Weet iemand waarom Pinkpop volledig van de site van Festitent is afgehaald? Zijn die er niet meer volgend jaar?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Nog liefhebbers van Biffy Clyro.... Tourdata op komst melden ze op Instagram.
Gaat dat niet over dat ze weer een nieuwe gitaar pedal gaan uitbrengen zag het gister al dacht eerst nieuwe muziek maar toen dacht ik o wacht dat hebben ze wel vaker gedaan en is wel nadrukkelijk in beeld
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Franzzz en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke