Pinkpop 2024

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Namen die ik nog niet of weinig voorbij heb horen komen (misschien met een reden): Justin Timberlake (te duur?), Shawn Mendes, Scorpions (wrs op graspop als ze naar NL gaan), Gorrilaz, backstreet boys, bryan adams.
Backstreet Boys? Take That en Spice Girls heb ik ook niet gehoord...
 
  • Thinking
Waarderingen: Bassie78

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Namen die ik nog niet of weinig voorbij heb horen komen (misschien met een reden): Justin Timberlake (te duur?), Shawn Mendes, Scorpions (wrs op graspop als ze naar NL gaan), Gorrilaz, backstreet boys, bryan adams.
Grappig... hoor JT net voorbij komen op de radio (gewoon streaming hoor) en moest eigenlijk het zelfde denken, waarom zou hij wel/niet op Pinkpop staan...:unsure:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.101
nu Metallica ook festival data gaat aankondigen en dat gat in de tourdata rond Pinkpop, is wel een kans vergroting (voor weer een act die er 2022 nog stond, maar ja...)
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
nu Metallica ook festival data gaat aankondigen en dat gat in de tourdata rond Pinkpop, is wel een kans vergroting (voor weer een act die er 2022 nog stond, maar ja...)
Dan was vandaag toch een ideaal moment geweest voor Pinkpop om een losse Metallica bevestiging te doen?
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Ik zet mijn geld op Queen. Lekker exclusief zoals Fleetwood Mac.
Durf het bijna niet te zeggen. Maar daar zat ik ook aan te denken 🙈. Zou het mooi vinden als dat lukt (gelukt is). Maar zou het ook echt lukken 🤔 het is misschien niet realistisch 🤷
 
  • Leuk
Waarderingen: Jos

Landgraver

Support act
13 apr 2021
955
451
nu Metallica ook festival data gaat aankondigen en dat gat in de tourdata rond Pinkpop, is wel een kans vergroting (voor weer een act die er 2022 nog stond, maar ja...)
3 jaar op rij dan 2x PP en Arena vorig jaar, nu nog PJ en de cirkel is bijna rond.....
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
404
304
Namen die ik nog niet of weinig voorbij heb horen komen (misschien met een reden): Justin Timberlake (te duur?), Shawn Mendes, Scorpions (wrs op graspop als ze naar NL gaan), Gorrilaz, backstreet boys, bryan adams.
Allemaal namen die ik best zou willen zien. Vooral Scorpions en Bryan Adams, concert vorig jaar van hem in Ziggo was te gek
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken