Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Namen die ik nog niet of weinig voorbij heb horen komen (misschien met een reden): Justin Timberlake (te duur?), Shawn Mendes, Scorpions (wrs op graspop als ze naar NL gaan), Gorrilaz, backstreet boys, bryan adams.
Namen die ik nog niet of weinig voorbij heb horen komen (misschien met een reden): Justin Timberlake (te duur?), Shawn Mendes, Scorpions (wrs op graspop als ze naar NL gaan), Gorrilaz, backstreet boys, bryan adams.
Grappig... hoor JT net voorbij komen op de radio (gewoon streaming hoor) en moest eigenlijk het zelfde denken, waarom zou hij wel/niet op Pinkpop staan...
nu Metallica ook festival data gaat aankondigen en dat gat in de tourdata rond Pinkpop, is wel een kans vergroting (voor weer een act die er 2022 nog stond, maar ja...)
Het is 1 en al seks bij SS. Dus nee dat is geen onzin. Wellicht kijk jij er met een andere bril naar maar als jij Unholy niet als seks ziet dan ben je gewoon naïef.
nu Metallica ook festival data gaat aankondigen en dat gat in de tourdata rond Pinkpop, is wel een kans vergroting (voor weer een act die er 2022 nog stond, maar ja...)
Durf het bijna niet te zeggen. Maar daar zat ik ook aan te denken . Zou het mooi vinden als dat lukt (gelukt is). Maar zou het ook echt lukken het is misschien niet realistisch