Pinkpop 2024

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Metallica 26 juni in Noorwegen: Tons of Rock
Alhoewel die vorig jaar 2x in de ArenA stonden en jaar ervoor Pinkpop, zou ik dit niet eens zo'n slechte zet vinden.
Verwacht dat Metallica meer dagtickets verkoopt dan Pearl Jam en zeker dan Maneskin.
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Namen die ik nog niet of weinig voorbij heb horen komen (misschien met een reden): Justin Timberlake (te duur?), Shawn Mendes, Scorpions (wrs op graspop als ze naar NL gaan), Gorrilaz, backstreet boys, bryan adams.
Backstreet boys op Pinkpop zou hilarisch zijn.
 
  • Thinking
Waarderingen: Bassie78

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
11
8
Metallica, Pearl Jam en Ed Sheeran zou ik voor tekenen. We gaan het meemaken! Nog een week of twee geduld ben ik bang.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Maria

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
nu Metallica ook festival data gaat aankondigen en dat gat in de tourdata rond Pinkpop, is wel een kans vergroting (voor weer een act die er 2022 nog stond, maar ja...)
Zou niet eens heel gek zijn, ze hebben natuurlijk in de tussen tijd wel een nieuw album uitgebracht... vond de show in 2022 wel strak overigens
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Ik zou niet te veel op Metallica hopen:
1) Als zij de naam zijn waarop Pinkpop moest wachten, waarom dan niet gelijk met Tons of Rock/I-Days aankondigen?
2) De aangekondigde festivals bevinden zich in landen waar er geen "M72 - 2 Nights" stadionshows plaatsvinden. Lijkt er dus op dat zij gewoon de gaatjes in hun tourschema opvullen.

Denk dus dat TW Classic de Benelux exclusive krijgt komende zomer.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.744
1.902
Ik zou niet te veel op Metallica hopen:
1) Als zij de naam zijn waarop Pinkpop moest wachten, waarom dan niet gelijk met Tons of Rock/I-Days aankondigen?
2) De aangekondigde festivals bevinden zich in landen waar er geen "M72 - 2 Nights" stadionshows plaatsvinden. Lijkt er dus op dat zij gewoon de gaatjes in hun tourschema opvullen.

Denk dus dat TW Classic de Benelux exclusive krijgt komende zomer.
Goede argumenten. Kan ik mij ook wel in vinden.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Verwacht zelf een Metallica ook niet zo snel, maar zou het zeker toejuichen. Heb zelf verder ook geen idee wat we wel moeten verwachten. Dua Lipa lijkt me wel een realistische optie, gezien de plekken waar ze al staat (niet dat ik daar vrolijk van word). Een Muse zie ik wel gebeuren. Maar ehh.. nog even afwachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.060
6.101
Ik zou niet te veel op Metallica hopen:
1) Als zij de naam zijn waarop Pinkpop moest wachten, waarom dan niet gelijk met Tons of Rock/I-Days aankondigen?
2) De aangekondigde festivals bevinden zich in landen waar er geen "M72 - 2 Nights" stadionshows plaatsvinden. Lijkt er dus op dat zij gewoon de gaatjes in hun tourschema opvullen.

Denk dus dat TW Classic de Benelux exclusive krijgt komende zomer.
aan andere kant, hoe groot is de kans dat Pinkpop de headliner deelt van Boutique of TW? is ook elk jaar wel het geval, of niet?

maar, zo snel terug is niet echt Pinkpop-stijl voor headliners, dus dat spreekt idd ook niet in Metallica voordeel
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik zou niet te veel op Metallica hopen:
1) Als zij de naam zijn waarop Pinkpop moest wachten, waarom dan niet gelijk met Tons of Rock/I-Days aankondigen?
2) De aangekondigde festivals bevinden zich in landen waar er geen "M72 - 2 Nights" stadionshows plaatsvinden. Lijkt er dus op dat zij gewoon de gaatjes in hun tourschema opvullen.

Denk dus dat TW Classic de Benelux exclusive krijgt komende zomer.
Wanneer is TW Classic dit jaar uberhaupt? Normaal gezien het weekend na Rock Werchter toch? Dan zit Metallica in Madrid. En of het nou een slimme zet zou zijn van de Werchter clan om TW Classic anders samen met Graspop te zetten met Metallica als headliner durf ik ook te betwijfelen. Dus nee, ik zie Pinkpop (of Landgraaf met een losse show?) dan als een realistischere optie.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Wanneer is TW Classic dit jaar uberhaupt? Normaal gezien het weekend na Rock Werchter toch? Dan zit Metallica in Madrid. En of het nou een slimme zet zou zijn van de Werchter clan om TW Classic anders samen met Graspop te zetten met Metallica als headliner durf ik ook te betwijfelen. Dus nee, ik zie Pinkpop (of Landgraaf met een losse show?) dan als een realistischere optie.
De data van TW Classic en Boutique zijn flexibel, afhankelijk van de beschikbare headliners. Boutique heeft zelfs al eens eind mei plaatsgevonden, toen ook met Metallica. En waarom gelijk met Graspop? Metallica is het weekend van 29 juni nog vrij.
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
De data van TW Classic en Boutique zijn flexibel, afhankelijk van de beschikbare headliners. Boutique heeft zelfs al eens eind mei plaatsgevonden, toen ook met Metallica. En waarom gelijk met Graspop? Metallica is het weekend van 29 juni nog vrij.
Dat weekend had ik inderdaad even overgeslagen zie ik nu. Dat is een realistischer scenario!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken