Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.409
4.785
Zou toch prima kunnen dat Pinkpop alsnog gewoon met Dua Lipa en Maneskin komt, en dan nog een derde niet gedeelde naam met RW. Hier wordt natuurlijk al 255 pagina's ieder kiezeltje opgetild om er iets onder te zoeken. Een hele hoop mensen geven nul fucks erom dat RW en andere festivals al wat hebben aangekondigd. Dat wordt voor kennis aangenomen en als Pinkpop dat volgende week doet, idem.

Qua marketing dicht ik Buro Pinkpop nou ook weer geen gigantische skills toe. Het zou echt zo simpel kunnen zijn als, we hadden bedacht 20/11 namen aan te kondigen, veel mensen krijgen rond die dag hun eindejaarsuitkering, dus 24/11 start verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Paddy

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Zou toch prima kunnen dat Pinkpop alsnog gewoon met Dua Lipa en Maneskin komt, en dan nog een derde niet gedeelde naam met RW. Hier wordt natuurlijk al 255 pagina's ieder kiezeltje opgetild om er iets onder te zoeken. Een hele hoop mensen geven nul fucks erom dat RW en andere festivals al wat hebben aangekondigd. Dat wordt voor kennis aangenomen en als Pinkpop dat volgende week doet, idem.

Qua marketing dicht ik Buro Pinkpop nou ook weer geen gigantische skills toe. Het zou echt zo simpel kunnen zijn als, we hadden bedacht 20/11 namen aan te kondigen, veel mensen krijgen rond die dag hun eindejaarsuitkering, dus 24/11 start verkoop.
Dacht normaal in december....althans ik wel
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.083
497
Ik ga er een beetje vanuit dat er misschien iets groters tussen zit dan wij denken.. waarom denk ik dat, lijkt mij niet dat ze zo lang wachten met een line-up als ze veel de zelfde artiesten hebben als andere festivals. Anders verkopen ze waarschijnlijk sws niet uit als ze zoveel het zelfde hebben als andere festivals.🤷🤔
Benieuwd of ze alle 3 headliners ineens gaan bekendmaken of maar eentje.Zal wel een strategie achter zitten. Waarom het zo lang duurt dit jaar.....Geleen/ Delft ??
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
67
35
Zou toch prima kunnen dat Pinkpop alsnog gewoon met Dua Lipa en Maneskin komt, en dan nog een derde niet gedeelde naam met RW. Hier wordt natuurlijk al 255 pagina's ieder kiezeltje opgetild om er iets onder te zoeken. Een hele hoop mensen geven nul fucks erom dat RW en andere festivals al wat hebben aangekondigd. Dat wordt voor kennis aangenomen en als Pinkpop dat volgende week doet, idem.

Qua marketing dicht ik Buro Pinkpop nou ook weer geen gigantische skills toe. Het zou echt zo simpel kunnen zijn als, we hadden bedacht 20/11 namen aan te kondigen, veel mensen krijgen rond die dag hun eindejaarsuitkering, dus 24/11 start verkoop.
Dat is ook zo. En met het bericht dat goede headliners dit jaar schaars zijn, wordt het misschien ook een jaar met minder knallende headliners. Dan hoop ik dat de rest van het programma leuk is. Daar heb ik vorig jaar eerlijk gezegd ook meer van genoten dan van de meeste headliners.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
Benieuwd of ze alle 3 headliners ineens gaan bekendmaken of maar eentje.Zal wel een strategie achter zitten. Waarom het zo lang duurt dit jaar.....Geleen/ Delft ??
ik ben vooral beniewd waarom het zo lang duurt, ze zeiden zelf laatst alle vertrouwen in de headliner te hebben voor 2024

dus er is waarschijnlijk minsten 1 headliner die, of niet helemaal rond is, of nog heel geheim is dat ze gaan touren?
en dan denk ik inderdaad aan een grote aankondiging en niet snel er na de start presale en daarna start regeuliere verkoop??
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.254
5.610
ik ben vooral beniewd waarom het zo lang duurt, ze zeiden zelf laatst alle vertrouwen in de headliner te hebben voor 2024

dus er is waarschijnlijk minsten 1 headliner die, of niet helemaal rond is, of nog heel geheim is dat ze gaan touren?
en dan denk ik inderdaad aan een grote aankondiging en niet snel er na de start presale en daarna start regeuliere verkoop??
Dag van aankondiging staat vast. Zal wel te maken hebben met een band die deze dag heeft vastgezet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.344
6.564
Dag van aankondiging staat vast. Zal wel te maken hebben met een band die deze dag heeft vastgezet.
dat bedoel ik, en als dat zo is, is dat niet een act die nu al tussen de aankondigingen rond gaat...

dus mensen, roept u maar, wie o wie
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.815
1.941
Dag van aankondiging staat vast. Zal wel te maken hebben met een band die deze dag heeft vastgezet.
Maar dan kunnen ze daarvoor toch al wat anders droppen?? Je hoeft toch niet te wachten... of hoe werkt dat precies?
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
186
99
ik ben vooral beniewd waarom het zo lang duurt, ze zeiden zelf laatst alle vertrouwen in de headliner te hebben voor 2024

dus er is waarschijnlijk minsten 1 headliner die, of niet helemaal rond is, of nog heel geheim is dat ze gaan touren?
en dan denk ik inderdaad aan een grote aankondiging en niet snel er na de start presale en daarna start regeuliere verkoop??
Dan heb je het over 1 headliner, en blijven er 2 headliners over waarvan er zeker eentje wel al aangekondigd had kunnen worden, toch? Ik zou me maar niet blind staren op een grote aankondiging, waarschijnlijk gaat dit weer een tegenvallende headliner setup worden zoals afgelopen editie...
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
853
1.098
Dag van aankondiging staat vast. Zal wel te maken hebben met een band die deze dag heeft vastgezet.
Volgens mij te groot: The Weeknd, Eminem
Volgens mij te klein: Neil Young, Kanye West
Wat mij enigzins realistisch lijkt: Bruno Mars, Post Malone
Wat voor mij niet hoeft: Rihanna, Ariana Grande
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
De stagiair communicatie is natuurlijk pas net begonnen bij Pinkpop. Moet even ingewerkt worden voordat hij/zij alles gaat plaatsen op de socials. Alle artiesten hebben daar natuurlijk rekening mee gehouden, dat ze daar op wachten voordat ze iets over Pinkpop bekend maken.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en Maria

pinkpop2w

Playlistbediener
2 apr 2023
9
1
Namen die ik nog niet of weinig voorbij heb horen komen (misschien met een reden): Justin Timberlake (te duur?), Shawn Mendes, Scorpions (wrs op graspop als ze naar NL gaan), Gorrilaz, backstreet boys, bryan adams.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken