Pinkpop 2024

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
381
107
Die Antwoord post zojuist over een EU/UK tour. Zonder datums. Plaatsje voor op PP?
Ik hoop het. Was deze week al aan het speuren, aangezien het zo lang rustig was. Wat waren die gasten goed de laatste keer. Zowel op het podium als backstage fijne artiesten.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Waarom noem je hem SS?
En wat is er mis met iemand die bijna net zoveel hits heeft als Dua Lipa?
Ben wel benieuwd naar je reactie.
Ik vind Dua Lipa persoonlijk leuker. Ook leukere nummers. Ook een leuke meid om naar te kijken. Ik heb meer een gevoel dat SS een nieuw image heeft aangenomen omdat ie dan beter verkoopt. Sex sells. Kijk Dua Lipa is een aantrekkelijke vrouw maar ik zie het bij haar als iets wat ze is. En of SS nonbinair, homo, hetero is boeit niet. Ik vind het er gekunsteld uit zien.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Ik vind Dua Lipa persoonlijk leuker. Ook leukere nummers. Ook een leuke meid om naar te kijken. Ik heb meer een gevoel dat SS een nieuw image heeft aangenomen omdat ie dan beter verkoopt. Sex sells. Kijk Dua Lipa is een aantrekkelijke vrouw maar ik zie het bij haar als iets wat ze is. En of SS nonbinair, homo, hetero is boeit niet. Ik vind het er gekunsteld uit zien.
hoeveel onzin kun je in een bericht plaatsen. “Sex sells” geez…..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
dus Maneskin ook als headliner bij Werchter aangekondigd...

ik zou een oogje in het zeil houden voor Pinkpop, zou ik zeggen
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

elo

Headliner
3 dec 2013
5.599
4.708
Ik acht de kans toch klein dat Pinkpop 3 dezelfde headliners als Werchter heeft hoor. Dua Lipa, Pearl Jam en Maneskin? Dan leg je het sowieso (zoals altijd) af tegen RW
 

T. Roses

Support act
8 dec 2016
778
493
Ik acht de kans toch klein dat Pinkpop 3 dezelfde headliners als Werchter heeft hoor. Dua Lipa, Pearl Jam en Maneskin? Dan leg je het sowieso (zoals altijd) af tegen RW
Ja die kans lijkt mij ook klein, maar van de andere kant kijk ik nergens meer van op....
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
628
299
Ik vrees het ergste voor Pinkpop. Maneskin zal wel doorkomen als headliner, ja. Best een leuke band, maar ik kan me niet voorstellen dat die een dag weten uit te verkopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Ik denk niet dat PP dat risico neemt tenzij er een heel sterke undercard is
ik denk het wel... kijk naar de andere spots op festivals...

ik denk dat ze rond 5 december aangekondigd worden 😂

In de Måneskin
In de Måneskin
Klom ik op een trapje naar het raamkozijn
En je raadt het niet
En je raadt het niet
Zo doet een vogel
En zo doet een vis
Zo doet een duizendpoot die schoenenpoetser is
En dat is één
En dat is twee
En dat is dikke, dikke, dikke tante Kee
En dat is recht
En dat is krom
En dan draaien we het wieltje nog eens om
Rom bom
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.574
6.772
Ik acht de kans toch klein dat Pinkpop 3 dezelfde headliners als Werchter heeft hoor. Dua Lipa, Pearl Jam en Maneskin? Dan leg je het sowieso (zoals altijd) af tegen RW
dat Dublin gerucht voor Pearl Jam werkt niet in het voordeel van Pinkpop (22 juni)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken