Pinkpop 2024

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.461
6.888
Maneskin is toch juist retepopulair? Ik zie die meer kaarten verschuiven dan pak hem beet Green Day of The Killers
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Eind november is de week. Bam.
Ja dat schijnt, maar ze hadden dus al met Maneskin, Dua Lipa, Sheeran kunnen komen. Nu lijkt het me niet handig om met Maneskin als eerste te komen, maar dan nog. Gaat lachen worden (in negatieve zin) ben ik bang.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Ja dat schijnt, maar ze hadden dus al met Maneskin, Dua Lipa, Sheeran kunnen komen. Nu lijkt het me niet handig om met Maneskin als eerste te komen, maar dan nog. Gaat lachen worden (in negatieve zin) ben ik bang.
Als dat zo is is het marketingtechnisch echt niet slim. Ik hoop dat ze met een volledig andere set goede headliners komen. Anders is het echt ondoordacht.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
473
178
Normaal gesproken ben ik vaak best wel jaloers wat er op Werchter staat, maar als je buiten foo fighters (knappe boeking) een Dua Lipa en een Maneskin hebt ga je niet uitverkopen ben ik bang (tenzij het dagprogramma erg sterk is)
Nieuwe gok pinkpop
Pearl Jam - Tool - Sam Fender/Kings Of Leon
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
67
35
Het klopt gewoon niet dat ze zo lang wachten als ze Pearl Jam, Maneskin en Dua Lipa hebben. En het klopt ook niet als ze qua line-up veel dubbelen met RW. Zou er toch niet een grote artiest bij zitten, zodat de bekendmaking een klapper wordt? Dan denk ik aan Rolling Stones, Coldplay, Muse of toch Ed Sheeran. Een act die gewoon veel kaartjes gaat verkopen.
 

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
67
35
Normaal gesproken ben ik vaak best wel jaloers wat er op Werchter staat, maar als je buiten foo fighters (knappe boeking) een Dua Lipa en een Maneskin hebt ga je niet uitverkopen ben ik bang (tenzij het dagprogramma erg sterk is)
Nieuwe gok pinkpop
Pearl Jam - Tool - Sam Fender/Kings Of Leon
Sam Fender zou tof zijn. Maar geen headliner, denk ik?
 

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Soms vraag ik me echt af hoe die aan hun job komen
Van veel radio dj's begrijp ik dat ze goud waard zijn voor het station, maar ik verdenk Corton ervan dat hij zelf betaalt voor wat airtime :ROFLMAO:
Het klopt gewoon niet dat ze zo lang wachten als ze Pearl Jam, Maneskin en Dua Lipa hebben. En het klopt ook niet als ze qua line-up veel dubbelen met RW. Zou er toch niet een grote artiest bij zitten, zodat de bekendmaking een klapper wordt? Dan denk ik aan Rolling Stones, Coldplay, Muse of toch Ed Sheeran. Een act die gewoon veel kaartjes gaat verkopen.
Precies. Ik snap ook niet dat iedereen hier dat nog altijd denkt. Ik kan me eerlijk gezegd geen enkel jaar herinneren dat dat zo was.. Er zijn nog een aantal bands waarvan we denken dat ze gaan touren maar daar nog geen bevestiging van is, die prima op Pinkpop passen (en op Werchter dag 4 wellicht). Dua Lipa - Post Malone - Muse of een echte klapper..
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
Ik ga er een beetje vanuit dat er misschien iets groters tussen zit dan wij denken.. waarom denk ik dat, lijkt mij niet dat ze zo lang wachten met een line-up als ze veel de zelfde artiesten hebben als andere festivals. Anders verkopen ze waarschijnlijk sws niet uit als ze zoveel het zelfde hebben als andere festivals.🤷🤔
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.083
497
Het klopt gewoon niet dat ze zo lang wachten als ze Pearl Jam, Maneskin en Dua Lipa hebben. En het klopt ook niet als ze qua line-up veel dubbelen met RW. Zou er toch niet een grote artiest bij zitten, zodat de bekendmaking een klapper wordt? Dan denk ik aan Rolling Stones, Coldplay, Muse of toch Ed Sheeran. Een act die gewoon veel kaartjes gaat verkopen.
Zou kunnen, maar denk het niet. Binnenkort zullen er wel namen komen, nog effe geduld....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken