Pinkpop 2024

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Vond dat die echt wel aardig begon ben niet van de pop maar was gwn degelijk maar het werd voor mij steeds erger en als je met nummers als how do you sleep komt wat ik echt het slechtste nummer ooit gemaakt Vind dan ben ik wel klaar.
Ook heb ik een beetje moeite met hoe die zich wilt uiten weet dat dit een moeilijk onderwerp is maar vond dat die het eerst heel goed deed door open te zijn over homo zijn en er niet al te veel poespas van te maken maar nu gaat die er te ver in terwijl het wel iets is wat meer open moet zijn en meer geaccepteerd moet worden maar denk niet dat het op zo'n manier gebeurd
Ik heb niets met de artiest in kwestie en ook niets met zijn muziek.
Maar op een podium maakt bovenstaande toch niets uit?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.723
1.890
Waarschijnlijk al bekend maar Dua Lipa vandaag ook aangekondigd voor Open'er festival. Lijkt me dus een kwestie van tijd....
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.237
4.512
Als Dua Lipa beetje bij beetje op festivals wordt aangekondigd, zie ik dit nog wel gebeuren ja. M.i. een van de toffere headliners van de laatste jaren dan!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Met Tool als headliner op Pinkpop verkoop je van z'n lang zal ze leven niet uit. Menig Pinkpop bezoeker zou vol verbazing hebben geroepen 'WIE?'.. Slim dat ze die dus niet hebben geboekt.
Er is een headliner geboekt die nog geen tourplannen bekend heeft gemaakt. Dat kan niet anders.
Dat zal wel meevallen toch? Hebben er al 2x gestaan, en er hebben vaak genoeg Bands in dat genre gestaan. Dat het vorig jaar wat minder was wil niet zeggen dat het vaste pp publiek het niet kan waarderen. Genoeg vaste rotten horen klagen dat ze dit soort Bands juist missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime en Paddy

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Pffff net even dua lipa zitten luisteren, maar aub niet zeg. Wat een saaie meuk (vind ik). Hoop echt niet dat dit de kant is die Pinkpop op wil 🙁 past mijn inziens ook helemaal niet in wat we de laatste 15 jaar als headliners hebben gehad, dus zou het een vreemde zet vinden. Blijf een beetje bij je stijl zou ik zeggen….
 
  • Leuk
Waarderingen: jeff250381

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Toch altijd een uitdaging voor Pinkpop om een programma neer te zetten waar de meeste mensen voor een groot gedeelte tevreden mee zijn. Daar heeft een Graspop het toch wat makkelijker mee.

Alleen al kijkende naar onze reacties hier…..
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.189
Toch altijd een uitdaging voor Pinkpop om een programma neer te zetten waar de meeste mensen voor een groot gedeelte tevreden mee zijn. Daar heeft een Graspop het toch wat makkelijker mee.

Alleen al kijkende naar onze reacties hier…..
Dat van Graspop lijkt maar zo. Iedereen festival heeft er mee te kampen, hoeveel genres het ook bestrijkt. Het zal echt wel weer goedkomen met Pinkpop, alleen ik denk simpelweg dat de meeste hier op het forum al uit elkaar zijn gegroeid met PP, maar dat zelf nog niet willen toegeven.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.734
Pffff net even dua lipa zitten luisteren, maar aub niet zeg. Wat een saaie meuk (vind ik). Hoop echt niet dat dit de kant is die Pinkpop op wil 🙁 past mijn inziens ook helemaal niet in wat we de laatste 15 jaar als headliners hebben gehad, dus zou het een vreemde zet vinden. Blijf een beetje bij je stijl zou ik zeggen….
Je weet dat Coldplay, Robbie Williams, Pharell Williams, Pink, Imagine Dragons, Bruno Mars, Justin Bieber, Mumford and Sons er in die tijd hebben gestaan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken