Pinkpop 2024

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Of juist een nieuw begin, is maar net hoe je het bekijkt. Ik zit er ook niet om te springen, maar de generatie bands van Pearl Jam en consorten, alsmede hun liefhebbers, hebben niet meer het eeuwige leven, and the show must go on..
Is veel meer nieuws te krijgen! Nbt, volbeat, Tame Impala, Florence And The Machine, Bring Me The Horizon
Allemaal meer gepresteerd en meer recht op..
 
Laatst bewerkt:

neus

Dagopener
16 mrt 2019
649
369
Tool heeft al eerder op Pinkpop gestaan toch? Als headliner niet geschikt misschien, maar als ze te boeken zouden zijn als Sub zou het volgens mij best kunnen. Maar zijn ze misschien te groot voor.
 
  • Haha
Waarderingen: elo

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Kijk vrienden,.bedankt voor de info!!!
Ik keek er helemaal overheen. Het is de leeftijd....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Tool heeft al eerder op Pinkpop gestaan toch? Als headliner niet geschikt misschien, maar als ze te boeken zouden zijn als Sub zou het volgens mij best kunnen. Maar zijn ze misschien te groot voor.
Dit is gewoon headliner materiaal en ook de reden waarom PP zo laat is denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
het is echt wensdenken (al dan niet gevoed door de headliner-droogte), maar AC/DC heeft na hun power trip optreden aangegeven dat er voor 2024 een tour op de rit komt/staat. hier is nog niets over bekend.

1) dit is absoluut headlinerwaardig en zit wat mij betreft in het rijtje Stones/McCartney/Springsteen
2) dit is een act waarvoor Pinkpop, maar ook andere festivals, hun bekendmaking voor opschorten
3) dit zou een act kunnen zijn voor Glastonbury, waarbij na bekendmaking aldaar andere festivals ook de naam mogen droppen?

nogmaals, ik ken ze goed genoeg om te weten dat festivals moeilijk zijn, maar zo in de absolute nadagen van hun carrière zou het zometeen onderdeel van de afscheidstournee kunnen zijn.

wat denken jullie, 100% wishfull thinking of mogelijk een greintje realiteitszin?

edit: op de Mojo site staat bij Rob Trommelen:

DEZE BOEKER MET EEN ROCK-HART BOEKT ALLES VAN AC/DC TOT ZZ TOP EN IS DE 'GROTE MAN' VAN FESTIVALS FORTAROCK, PINKPOP EN BOSPOP.​

Tsja,zou ze graag zien op PP maar ik denk dat het een te grote aanslag zal zijn op hun budget afgaande wat er betaald is op Powertrip.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Misschien een gekke vraag maar waarom wordt Dua Lipa hier zo overal genoemd? Is er ook maar een aanwijzing dat zij gaat touren ? Buiten dat er een nieuwe single aan komt….
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken