Pinkpop 2024

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
57
41
snap de ophef over vak KANE niet zo, er is nu nog maar een pre-sale aan de gang via ING, daarnaast kun je inschrijven voor tickets zo schatten ze de vraag beetje in. Normale vvk begint vrijdag pas. Die gaan heel snel 4/5x ziggodome doen. Lijkt me zekerheid voor PP, sub main let maar op
 
Laatst bewerkt:

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
366
296
snap de ophef over vak KANE niet zo, er is nu nog maar een pre-sale aan de gang via ING, daarnaast kun je inschrijven voor tickets zo schatten ze de vraag beetje in. Normale vak begint vrijdag pas. Die gaan heel snel 4/5x ziggodome doen. Lijkt me zekerheid voor PP, sub main let maar op
Hoop dan wel de 17/18 uur plek op main ipv main sub, zeg maar waar Goldband vorig jaar stond of dus Anouk in 2019
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Nee dat gebeurt gelukkig nooit 🙄
Haha. Sorry, ik bedoel: aankomende editie zal er (in mijn optiek) geen NL naam subheadliner op mainstage staan...

Jouw post maakte dat ik wel even ben gaan googelen. Ik kwam in de afgelopen 10 jaar tot Doe Maar en Kensington in 2016 en 2017
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Haha. Sorry, ik bedoel: aankomende editie zal er (in mijn optiek) geen NL naam subheadliner op mainstage staan...

Jouw post maakte dat ik wel even ben gaan googelen. Ik kwam in de afgelopen 10 jaar tot Doe Maar en Kensington in 2016 en 2017
Nou als within Temptation geboekt wordt. Zou dat voor hun geen misselijk spot zijn.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.162
Als je één popact, één rockact en één classic act mocht kiezen als headliner, welk trio zou je dan voor gaan?

Ik zal zelf aftrappen:

Taylor Swift - Foo Fighters - Aerosmith

Harry Styles - Muse - Talking Heads

Al is Muse inmiddels ook bijna wel een classic act.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • D02
  • tho