Pinkpop 2024

TNFke

Support act
16 jan 2014
835
809
Ik snap het artikel op de frontpage niet goed, het is eerder een opsomming van wie niet kan komen.

Maar is Bruce Springsteen - Green Day - Dua Lipa met Tame Impala - Volbeat - Anne-Marie als subs/north een verkeerde gok?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Ik snap het artikel op de frontpage niet goed, het is eerder een opsomming van wie niet kan komen.

Maar is Bruce Springsteen - Green Day - Dua Lipa met Tame Impala - Volbeat - Anne-Marie als subs/north een verkeerde gok?
Tame Impala in daglicht zou wel echt een enorme mismatch zijn. Denk dat Green Day dat ook niet zou willen.

Tame Impala - Green Day - Dua Lipa lijkt me wel leuk.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Tame Impala in daglicht zou wel echt een enorme mismatch zijn. Denk dat Green Day dat ook niet zou willen.

Tame Impala - Green Day - Dua Lipa lijkt me wel leuk.
Tame Impala aka Kevin Parker speelt alleen nog in het donker. Tent is veel te klein en headliner op Pinkpop wil ik hem niet aandoen met dat publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Ik zou in het voorvak staan, dus dan zou ik het wel naar mijn zin hebben ;).
Absoluut. Dan sta ik vlakbij waarschijnlijk. Op Pukkelpop vorig jaar was magisch. Mede ook door het publiek om me heen. Jong en oud zien genieten, meedansen en elkaar omhelzen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rootje

Playlistbediener
23 apr 2022
5
2
Ik hoop Tool, Foo Fighters en RATM maar ik denk dat het gezien de ontwikkeling van PP de laatste jaren Acda en de Munnik, Corry Konings en Frans Bauer worden.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Inverso en Oasiss

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Ik hoop Tool, Foo Fighters en RATM maar ik denk dat het gezien de ontwikkeling van PP de laatste jaren Acda en de Munnik, Corry Konings en Frans Bauer worden.
RATM zie ik niet komen,laat de heren maar eerst eens nieuw plaatwerk afleveren is al een eeuwigheid geleden / 2000.Als PP Classic nog bestond dan zou ik zeggen boek ze.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Nergens, maar dan ook nergens wordt vermeld dat RATM gaat touren. Laat staan deze kant op komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Nergens, maar dan ook nergens wordt vermeld dat RATM gaat touren. Laat staan deze kant op komt.
sterker nog, voor de zomer zei Morello tegen Rolling Stone nog dat hij 'twijfelde' of RATM nog ging touren, geen ja en geen nee... wel dat hij zelf zijn eigen plannen maakte voor dit jaar
https://www.rollingstone.com/music/...terview-rage-against-machine-tour-1234705186/

ik kan me overigens best voorstellen dat NovaRock een festival is dat wacht op RATM, organisator Ewald Tatar zei al eerder in een interview dat ze 3 dagen hadden aangekondigd ipv 4 omwille van de onzekerheid van met name de headliner van die dag. RATM zou imo best 1 van die acts kunnen zijn waar dat voor zou kunnen gelden?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Ik betwijfel het ten zeerste, aangezien Zack nog altijd niet hersteld is en Commerford nog aan het behandelen is. Zoals ik het interview lees, vraagt Morello zich af of RATM überhaupt ooit nog gaat touren.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: rednasnamsob

Gebruikers die dit onderwerp bekijken