Pinkpop 2024

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Ik kijk er niet gek van op als die in 2024 op veel festivals staan...

Beste tijd toch wel gehad. Max 30-40 duizend tickets. Moet je toch wel co headliner constructie mee maken tegenwoordig. Pinkpop blinkt toch niet uit in een dagprogramma wat voldoende kaarten schuift met greenday als headliner. Toch?
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
367
Absoluut. Dan sta ik vlakbij waarschijnlijk. Op Pukkelpop vorig jaar was magisch. Mede ook door het publiek om me heen. Jong en oud zien genieten, meedansen en elkaar omhelzen.
Ja echt een geniale show, Maar denk dat het je zal verbazen als ie toch geboekt gaat worden, wellicht op voorhand dat mensen de neus ophalen, tot 't moment dat de show begint.

Mocht het alsnog zo zijn dat de weide leeg loopt, dan kunnen we beter stoppen met pinkpop als muziek festival ;)
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Ja echt een geniale show, Maar denk dat het je zal verbazen als ie toch geboekt gaat worden, wellicht op voorhand dat mensen de neus ophalen, tot 't moment dat de show begint.

Mocht het alsnog zo zijn dat de weide leeg loopt, dan kunnen we beter stoppen met pinkpop als muziek festival ;)
Voor Pinkpop mag ie dan wat meer Innerspeaker en Lonerism nummers op de setlist zetten. Die lasershow tijdens Apocalypse Dreams is één van de meest indrukwekkende visuals die ik ooit heb gezien.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
567
364
Paul has announced that his phenomenal GOT BACK Tour will be coming to Australia later this year, kicking off in Adelaide on October 18th. This marks a return to the city where The Beatles made history in 1964. From there, the tour will travel across the country, making stops in Melbourne, Sydney, and Brisbane. For the first time, the tour will also include shows in Newcastle and the Gold Coast.

Hoe groot zal de kans zijn dat hij nog op Pinkpop te bewonderen is?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Niet, ik denk dat Glastonbury zijn laatste festival was. Hij zal vermoedelijk alleen nog eigen arena/stadion concerten geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Paul has announced that his phenomenal GOT BACK Tour will be coming to Australia later this year, kicking off in Adelaide on October 18th. This marks a return to the city where The Beatles made history in 1964. From there, the tour will travel across the country, making stops in Melbourne, Sydney, and Brisbane. For the first time, the tour will also include shows in Newcastle and the Gold Coast.

Hoe groot zal de kans zijn dat hij nog op Pinkpop te bewonderen is?
Ik denk 1%, blij dat ik hem heb gezien in 2016.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Ik wordt komend jaar waarschijnlijk weggekaapt van Graspop door vrienden om mee te gaan naar Pinkpop. Wat is de verwachting qua hardere acts voor Pinkpop 2024?

Afgelopen editie stond er best een degelijke line-up qua metal met Electric Callboy, The Hu, I Prevail en Hollywood Vampires waardoor ik toch nog iets aan mijn trekken kan komen. Is dit aantal metal bands elk jaar gelijk of was dit een uitzondering?

Las tevens ook nog een interview met de directeur over tegenvallende ticket verkopen en de programmering, waardoor ik me helemaal begin af te vragen of Pinkpop dit soort bands nog wel gaat boeken.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
367
Voor Pinkpop mag ie dan wat meer Innerspeaker en Lonerism nummers op de setlist zetten. Die lasershow tijdens Apocalypse Dreams is één van de meest indrukwekkende visuals die ik ooit heb gezien.
Currents kan daar met de hitjes ook nog zeker wel bij. 3 albums, genoeg materiaal. kan wel eens een succesje zijn op PP.

Holy, die lasershow pakte iedereen echt in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Wat is de verwachting qua hardere acts voor Pinkpop 2024?
meestal wel handje vol.
maar zal niet de hoofdmoot omvatten.
vaak kan je door de dag heen wel wat afwisseling vinden tussen de settijden doordat genres vaak goed afwisselend in de tijdslots op de verschillende stages staan.
de vraag is wel of er een act met wat stevigere gitaren 1 van de headliners gaat worden, meestal mikken ze wel op 2 gitaren headliners
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Paul has announced that his phenomenal GOT BACK Tour will be coming to Australia later this year, kicking off in Adelaide on October 18th. This marks a return to the city where The Beatles made history in 1964. From there, the tour will travel across the country, making stops in Melbourne, Sydney, and Brisbane. For the first time, the tour will also include shows in Newcastle and the Gold Coast.

Hoe groot zal de kans zijn dat hij nog op Pinkpop te bewonderen is?
Zeer waarschijnlijk ook in Zuid Amerika eind van dit jaar nog.

gerucht over 30 november en 13 december in Brazilië.
betrouwbare bron : https://twitter.com/jnflesch/status/1686510514241781760?s=20

maar ik verwacht er geen Pinkpop headliner meer in. Overigens, mij lijkt Goffertpark wel een inkopper
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Zou het wel heel tof vinden als hij nog een laatste keer in de buurt optreedt.

Denk echter ook dat een los concert beter is.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
Ja echt een geniale show, Maar denk dat het je zal verbazen als ie toch geboekt gaat worden, wellicht op voorhand dat mensen de neus ophalen, tot 't moment dat de show begint.

Mocht het alsnog zo zijn dat de weide leeg loopt, dan kunnen we beter stoppen met pinkpop als muziek festival ;)
Hahaha. Wat moet het lekker leven zijn in zo’n bubbel. Weet je, ik wordt er gewoon nieuwsgierig van. Ik vind die muziek an sich zo ontzettend kut, dat die lichtshow wel van een andere planeet moet zijn om die show als geheel alsnog heel tof te kunnen maken. Mijn stem voor een van de drie headliners is voor meneer Parker 🤘🏻
 
  • Haha
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Paddy, elo en Mark's Kal

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Fijn dat je ondanks je beperkte bubbel toch voor meneer Parker kiest 😁. Live zal het je echt enorm verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken