Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Absoluut. Dan sta ik vlakbij waarschijnlijk. Op Pukkelpop vorig jaar was magisch. Mede ook door het publiek om me heen. Jong en oud zien genieten, meedansen en elkaar omhelzen.
Absoluut. Dan sta ik vlakbij waarschijnlijk. Op Pukkelpop vorig jaar was magisch. Mede ook door het publiek om me heen. Jong en oud zien genieten, meedansen en elkaar omhelzen.
Ik hoop Tool, Foo Fighters en RATM maar ik denk dat het gezien de ontwikkeling van PP de laatste jaren Acda en de Munnik, Corry Konings en Frans Bauer worden.
Ik hoop Tool, Foo Fighters en RATM maar ik denk dat het gezien de ontwikkeling van PP de laatste jaren Acda en de Munnik, Corry Konings en Frans Bauer worden.
RATM zie ik niet komen,laat de heren maar eerst eens nieuw plaatwerk afleveren is al een eeuwigheid geleden / 2000.Als PP Classic nog bestond dan zou ik zeggen boek ze.
ik kan me overigens best voorstellen dat NovaRock een festival is dat wacht op RATM, organisator Ewald Tatar zei al eerder in een interview dat ze 3 dagen hadden aangekondigd ipv 4 omwille van de onzekerheid van met name de headliner van die dag. RATM zou imo best 1 van die acts kunnen zijn waar dat voor zou kunnen gelden?
Ik betwijfel het ten zeerste, aangezien Zack nog altijd niet hersteld is en Commerford nog aan het behandelen is. Zoals ik het interview lees, vraagt Morello zich af of RATM überhaupt ooit nog gaat touren.