Pinkpop 2024

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
nadeel is dat je iedere keer een hele volksverhuizing krijgt nadat Noord/ tent gespeeld hebben, want dan is daar een uur niets te doen, dus iedereen loopt richting hoofd.
denk dat je dat grotendeels oplost door tent en noord om de beurt te laten spelen
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
nadeel is dat je iedere keer een hele volksverhuizing krijgt nadat Noord/ tent gespeeld hebben, want dan is daar een uur niets te doen, dus iedereen loopt richting hoofd.
denk dat je dat grotendeels oplost door tent en noord om de beurt te laten spelen
ah zo...

dan zou ik zeggen
Zuid en Tent inderdaad gelijk.
Stage 4 (45 minuten) laten spelen in de tijdslots Noord en Zuid
ook bij de start van de headliner (Zuid) nog een (akoestische) act op Stage 4 de eerste 3 kwartier laten spelen bij de overlap.
en ook nog een (akoestische) act in de tent om en nabij het laatste uur van de headliner (Zuid)
dat laatste is wel een must, omdat bij de huidige opzet er geen act gelijktijdig speelt met de headliner en dat zou 1 act minder zijn in de tent tov Tent en Noord gelijktijdig.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
act in de tent gelijk met de headliner is een prima idee.
dat gebeurd in principe op ongeveer iedere festival.
headliner 22.00 - 0.00 en dan in de tent 22.00 - 23.00
kun je daarna eventueel nog een uurtje de headliner kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
doorgang aan de rechterkant langs de tent , zou prettig zijn, maar gaat niet meer gebeuren.
ik ben even backstage geweest en ik kan me voorstellen dat het voor de organisatie heel prettig is dat er een permanente doorgang is.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Vrouwen voor PP 2024 ??: Dua Lipa, Billie EIIish, Amay Macdonald, Melissa Etheridge , Selah Sue, Anouk, Ilse de Lange, Froukje, S10.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
De oplossing is zo simpel.
Ik heb er nu een aantal weken over zitten nadenken.

Hoofdpodium en tent tegelijk laten spelen
noord en stage 4 ook

Alle POP. tik tok hypes, meuk, donny, joost, en andere "meezing"acts
dus eigenlijk alles gericht op de "nieuwe pinkpopgangers"
al deze acts verdelen tussen hoofdpodium en stage 4

Alle acts gericht op de "oude pinkpopgangers" kwaliteitsmuziek, hardere werk, op noord of de tent

dan krijg je dus eigenlijk 2 aparte festivals op 1 groot terrein

effectief voor dit jaar dus
Vr
Hoofd/stage 4 bands van dit jaar : Frenna, ellie goulding, niall horn, lumineers,

Noord/ Tent: war on drugs, editors, Hu, haunted youth, nova twins, altin gun, electric callboy

Za:

Hoofd/Stage 4: Xavier rudd, ronde, script, robbie williams, tove lo.

Noord, tent: qotsa, black keys, hollywood vampires, disturbed, sons, zwngere guy, goa, de wolff

Zo:

Hoofd/Stage 4: goldband, donnie, nielson, tomm odell, gayle, one republic,

Noord, tent: Brutus, i prevail, dma's

Wat levert dat op?

Dat het ene soort publiek kan switchen tussen Hoofd en stage 4 (of gewoon blijven staan voor main)


en t andere soort publiek kan switchen tussen noord en tent Of blijven staan voor noord
Persoonlijk zou ik hier fel tegen zijn:

1) Een tweesplitsing creëren op een festival gaat tegen alles in waar een festival voor staat.
2) Ontdekken van acts wordt hierdoor bemoeilijkt en je blijft vooral in je eigen straatje hangen. Daarvoor ga ik wel naar een concert.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
de eerste gokjes voor 2024, kom maar op...

ik trap af met mijn gok, Foo Fighters, Muse en Billie Eilish
ik ga een tweede gok doen

waar ik Foo Fighters zei bedoelde ik Green Day
waar ik Muse noemde wissel ik naar Bon Jovi
en Billie Eilish verander ik in Bruno Mars
ik zet 1 joker in
stop de tijd... 🙈

1858211.jpg
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
110
76
Nieuw gokje:
Muse - Lady Gaga of Miley Cyrus - Post Malone

Geen idee of 1 vd 2 dames tourt maar lijkt mij wel verfrissend. Gooi er wat hardere subs onder (en vermijd the script en die zooi) en gaan!
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
ik ga een tweede gok doen

waar ik Foo Fighters zei bedoelde ik Green Day
waar ik Muse noemde wissel ik naar Bon Jovi
en Billie Eilish verander ik in Bruno Mars
ik zet 1 joker in
stop de tijd... 🙈

1858211.jpg
Je wil weer een rustige editie heb ik wel door 😅
 

Clautje

Playlistbediener
27 jul 2023
6
0
Zelfs op Pinkpop zullen er genoeg mensen rondlopen, die tijdens een klein uurtje Ed zeker voldoende vermaakt worden. Ik hoop voor Pinkpop dat ze vooruitgang willen en dan eerder voor een hedendaagse act kiezen of in ieder geval een act die recentelijk nog iets heeft uitgebracht.
Ze hebben toch echt een heel nieuw album.
LIVE is de perfecte Headiner voor familiefestival ParkcityLive of Concert at Sea ofzo.
PCL haha, hij heeft wel solo 2 keer in het theater gestaan in Heerlen Ed! Concert at Sea zijn ze voor Corona nog geweest toen ze weer bij elkaar waren. Want ik ben toen alleen niet naar Soestdijk geweest in dat jaar!
 

Clautje

Playlistbediener
27 jul 2023
6
0
Zelfs op Pinkpop zullen er genoeg mensen rondlopen, die tijdens een klein uurtje Ed zeker voldoende vermaakt worden. Ik hoop voor Pinkpop dat ze vooruitgang willen en dan eerder voor een hedendaagse act kiezen of in ieder geval een act die recentelijk nog iets heeft uitgebracht.
Local 717 is recentelijk uitgebracht. Nog niets mee gedaan. Dus dat zijn nieuwe nummers van Live.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken