Pinkpop 2024

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Ja, dat probleem heb ik ook. GMM en Hellfest alleen maar zwaar spul. Daar zal ik geen Beach House, Yeah Yeah Yeahs, Sigur Rós en zo zien. Tegelijkertijd heb ik een enorme aversie tegen bepaalde genres op Pinkpop, RW en Roskilde. Dat gaat 'm ook niet worden. Er zit niet echt iets tussenin helaas. Daarom kies ik soms voor Pinkpop, PkP, RW of juist voor GMM. Maar steeds meer kies ik liever losse zaalshows.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Ja, dat probleem heb ik ook. GMM en Hellfest alleen maar zwaar spul. Daar zal ik geen Beach House, Yeah Yeah Yeahs, Sigur Rós en zo zien. Tegelijkertijd heb ik een enorme aversie tegen bepaalde genres op Pinkpop, RW en Roskilde. Dat gaat 'm ook niet worden. Er zit niet echt iets tussenin helaas. Daarom kies ik soms voor Pinkpop, PkP, RW of juist voor GMM. Maar steeds meer kies ik liever losse zaalshows.
Ouwe supersnob. 😝
 

Verwijderd lid 44784

Playlistbediener
30 jun 2023
11
7
Ja, dat probleem heb ik ook. GMM en Hellfest alleen maar zwaar spul. Daar zal ik geen Beach House, Yeah Yeah Yeahs, Sigur Rós en zo zien. Tegelijkertijd heb ik een enorme aversie tegen bepaalde genres op Pinkpop, RW en Roskilde. Dat gaat 'm ook niet worden. Er zit niet echt iets tussenin helaas. Daarom kies ik soms voor Pinkpop, PkP, RW of juist voor GMM. Maar steeds meer kies ik liever losse zaalshows.
Idd.
Ook gezien de prijzen vd festivaltickets komt het steeds minder vaak voor, dat er een festival een line up (of op zelfde dag) heeft, waarvoor ik dat geld wil neertellen.
Onder andere vervoer speelt in veel gevallen, voor mij, ook een rol hierin.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.864
5.392
Ja, dat probleem heb ik ook. GMM en Hellfest alleen maar zwaar spul. Daar zal ik geen Beach House, Yeah Yeah Yeahs, Sigur Rós en zo zien. Tegelijkertijd heb ik een enorme aversie tegen bepaalde genres op Pinkpop, RW en Roskilde. Dat gaat 'm ook niet worden. Er zit niet echt iets tussenin helaas. Daarom kies ik soms voor Pinkpop, PkP, RW of juist voor GMM. Maar steeds meer kies ik liever losse zaalshows.

Is BKS geen uitkomst?
 

Verwijderd lid 44784

Playlistbediener
30 jun 2023
11
7
Ik bedenk mij net, met de geruchten die gaan voor een mogelijke reünie en als dit daadwerkelijk gebeurt, dan zie ik Oasis ook nog wel als een kanshebber voor een headline.
 

Verwijderd lid 44784

Playlistbediener
30 jun 2023
11
7
Ja als headliner idd, Disturbed en Five finger death punch ervoor! Lekker dagje wel
Heb Disturbed gezien in 2019, maar vond t erg tegenvallen....vooral veel gepreek.
Persoonlijk zou ik Disturbed dan liever ruilen voor een System of Korn.

Bring me the Horizon en Falling in Reverse hebben ook wel een toegankelijke sound/ randje aan hun muziek.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Zeg je nu dat Taylor Swift een slechte headliner zou zijn ? En dat wordt gezegd in een forum waarin ik veel actief ben. Oei oei ….

(grapje hoor)
Zal niet zeggen dat dit slecht is! Maar met een Bruno Mars, Justin Bieber hebben ze volgens mij de plank al eens misgeslagen imo dan he, speel zelf in een band en coveren graag festivalmuziek zoals we dat noemen 😀 ik weet het is geen genre maar daar vallen boven genoemde namen niet onder! Laat ze lekker de arena uitverkopen of 4x ziggo maar hou ze weg van de festival weide...
Tame Impala die hier ook genoemd werd valt ook onder festivalmuziek 😎 bands die een arena of ziggo niet uitverkopen kunnen we heel geliefd zijn op een festival
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Slipknot gaat pas Pinkpop headlinen als er in heel de wereld geen oorlog meer is. Nooit dus.

Zijn we hier opeens vergeten dat Pinkpop een mainstream dagjesmensen festival is?
Daarom zeg ik ook eerder. Slipknot gaat waarschijnlijk niet gebeuren. Maar die rimpelfossielen van Deep Purple en Scorpions gaan er nooit meer staan. Die zijn al 20 jaar over de datum.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Zal niet zeggen dat dit slecht is! Maar met een Bruno Mars, Justin Bieber hebben ze volgens mij de plank al eens misgeslagen imo dan he, speel zelf in een band en coveren graag festivalmuziek zoals we dat noemen 😀 ik weet het is geen genre maar daar vallen boven genoemde namen niet onder! Laat ze lekker de arena uitverkopen of 4x ziggo maar hou ze weg van de festival weide...
Tame Impala die hier ook genoemd werd valt ook onder festivalmuziek 😎 bands die een arena of ziggo niet uitverkopen kunnen we heel geliefd zijn op een festival
Benieuwd naar de setlist van jouw coverbandje.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Niet "waarschijnlijk niet". Nooit. The Killers of Kings Of Leon wel. Eerder dan jij wil.
Die vergane glorie zetten ze ook niet meer neer. Ik snap dat je een fanboy bent, maar op Pinkpop ga je dit niet meer tegenkomen. Voor mij hoeft Slipknot ook niet te komen btw. Liever The Cure met TOOL of Billie Eilish en Nine Inch Nails.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken