Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.495
6.167
Natuurlijk niet. Maar er wordt weer een naam geopperd die hartstikke hot is voor Pinkpop, maar (nog) absoluut niet als headliner...
Stond zonet meer dan 60.000 man voor me in de wachtrij. In een presale. Die gaat op zn gemak twee Ziggo's uitverkopen.

Ik weet dat dat niet alles zegt maar in welke wereld kan The Who Pinkpop in 2024 headlinen en Fred niet? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.236
4.507
Stond zonet meer dan 60.000 man voor me in de wachtrij. In een presale. Die gaat op zn gemak twee Ziggo's uitverkopen.

Ik weet dat dat niet alles zegt maar in welke wereld kan The Who Pinkpop in 2024 headlinen en Fred niet? :p
"Maar streams zeggen niet alles"
"Maar mensen betalen er geen 100 euro voor"
"Maar geen liveband"
"Maar dat is voor de havermelk drinkende gekkies uit de Randstad"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
zo hoeveel bezoekers wil je op Pinkpop? hier gaat toch geen dag mee over de 60.000 heen?
Er staat in ieder geval nu al meer dan 60K man aan de deur te kloppen voor die Ziggo's...

Ik gooi maar even iets op he. No way dat Pinkpop Fred laat varen als hij volgend jaar weer tourt. Ik zie RW hem nu ook ineens een main laten afsluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Timmetje

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Zo niet eens maanden waar ik het eerder over had nee maar een week hebben we de 'zekerheid' gehad van foo's op pinkpop dit is toch wel een gemiste kans van ze en ben benieuwd welke rockheadliner(s) der gaat komen dan
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.807
"Maar streams zeggen niet alles"
"Maar mensen betalen er geen 100 euro voor"
"Maar geen liveband"
"Maar dat is voor de havermelk drinkende gekkies uit de Randstad"
Die laatste is nog het meest waar. Ben benieuwd hoe veel mensen die naar die Ziggo show gaan bereid zijn om naar Landgraaf af te reizen als het niet een Lowlands/DTRH/BKS is
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.868
1.807
Vanuit m'n eigen perspectief: Ben echt bereid om voor Fred naar Landgraaf te gaan, maar dan moet het wel een line-up hebben die mij in zekere mate trekt en dat doet Pinkpop net te weinig de afgelopen jaren

Drink alleen m'n koffie zwart
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Kans is 0 komma 0.
Pinkpop-vrijdag valt tussen de 2 Londen shows. Sowieso niet mogelijk.
Pinkpop-zondag valt direct na de laatste Londen show. De load-in van een headliner op Pinkpop-zondag begint al de nacht van te voren. Maar dan staat de hele Foo's productie dus nog in Londen.
Hebben die gasten niet gewoon twee sets van de productie? Eentje staat al in Landgraaf en de rest in de UK. En de bandleden zelf stappen ‘s ochtends in een privéjet en met een uurtje zijn ze in Limburg.

En de Foo’s hebben altijd weinig productie. Groot scherm en de instrumenten, dat is het wel zo’n beetje. Maargoed, kans is wel heel klein ja.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.808
Er staat in ieder geval nu al meer dan 60K man aan de deur te kloppen voor die Ziggo's...

Ik gooi maar even iets op he. No way dat Pinkpop Fred laat varen als hij volgend jaar weer tourt. Ik zie RW hem nu ook ineens een main laten afsluiten.
Als hij tourt staat hij volgend jaar op Pinkpop. Kan niet missen.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timmetje

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Wensenlijstje en verwachtingen, kriskras door elkaar

Headliners:

Aerosmith
Dua Lipa
Foo Fighters
Oasis
Post Malone

Overige namen:

Alter Bridge
Alicia Keys
Asking Alexandria
Death Cab for Cutie
Disturbed
Flemming
Five Finger Death Punch
Frank Turner
Gogol Bordello
John Coffey
Kraantje Pappie
Lewis Capaldi
Limp Bizkit
Lizzo
Manic Street Preachers
Marshmello
Merol
Nothing but Thieves
Paolo Nutini
Pip Blom
Purple Disco Machine
Racoon
Rise Against
Sam Fender
Snelle
Son Mieux
Sum 41
System of a Down
The Pretty Reckless
Weezer
Within Temptation
Boeken maar!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Hebben die gasten niet gewoon twee sets van de productie? Eentje staat al in Landgraaf en de rest in de UK. En de bandleden zelf stappen ‘s ochtends in een privéjet en met een uurtje zijn ze in Limburg.

En de Foo’s hebben altijd weinig productie. Groot scherm en de instrumenten, dat is het wel zo’n beetje. Maargoed, kans is wel heel klein ja.
zie ik ze nog best doen hoor, dat werd in de 2017/2018 tour bijvoorbeeld ook nog enkele keren gedaan
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Als Fred Again.. komt zal die toch wel op mainstage staan?
Hij zal wel wat later op de dag spelen lijkt me. Maar de stage maakt iets minder uit dan vroeger, nu beide stages het grote veld kunnen bespelen. Als een-na-laatste op Noord, dat is het tijdslot waarom de afgelopen edities QOTSA en Volbeat een set van 5 kwartier speelden voor de grote massa. Dat zo9u hem dan toch ook prima passen?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.024
3.706
Hij zal wel wat later op de dag spelen lijkt me. Maar de stage maakt iets minder uit dan vroeger, nu beide stages het grote veld kunnen bespelen. Als een-na-laatste op Noord, dat is het tijdslot waarom de afgelopen edities QOTSA en Volbeat een set van 5 kwartier speelden voor de grote massa. Dat zo9u hem dan toch ook prima passen?
Zeker, dat verwacht ik dan ook
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
zie ik ze nog best doen hoor, dat werd in de 2017/2018 tour bijvoorbeeld ook nog enkele keren gedaan
Ik zou het idd ook nog niet opgeven. Dat nieuwe album heeft een wereldtour nodig. Dan kan in die periode de focus wel op GB liggen, maar ze zullen er vast wel meer delen van Europa aan vast knopen. En dan kan er ook een keer een datum TUSSEN de UK data komen. Alhoewel ik ze tot nu toe alleen op Pinkpop heb gezien, en ze best wel eens in een stadion aan het werk zou willen zien. En die kans is nu natuurlijk wel iets groter dan Landgraaf geworden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken