Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
956
451
Kans is 0 komma 0.
Pinkpop-vrijdag valt tussen de 2 Londen shows. Sowieso niet mogelijk.
Pinkpop-zondag valt direct na de laatste Londen show. De load-in van een headliner op Pinkpop-zondag begint al de nacht van te voren. Maar dan staat de hele Foo's productie dus nog in Londen.
Ok,dan misschien 2025/26.Nog geen paniek bij Trommelen?Vijver weer wat kleiner.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
Tsja, kans is nu toch een stuk kleiner maar het kan nog .We gaan het zien.
nou, ben er bang voor...

tijdens de Concrete and Gold tour (2017/2018), waren er nog al eens speeldagen achter elkaar.
( bijvoorbeeld Werchter - Parijs, Hamburg - Antwerpen, Pinkpop - Parijs om 3 voorbeelden te noemen )
de tour nu 2023/2024 telkens stevast 1 dag tussen de data.

verwacht zeker niet dat ze tussen 20 en 22 juni op en neer Londen doen.
de 23 naar Landgraaf afreizen, zou op basis van de Concrete and Gold tour mogelijk zijn, maar gezien alle tourdata nu met telkens 1 dag tussen de data.
lijkt me safe te zeggen dat de kans nihil tot 0% is
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Ik mag toch blij zijn dat ze niet komen 😂 Of is dat ook al zielig haha

Is natuurlijk wel heel erg vloeken in de kerk hier hè ;).

Moet wel zeggen dat ik van de "klassieke gitaren-headliners" Foo Fighters wel een van de fijnere opties vind.

Maar goed, terug naar de tekentafel dus.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.364
1.815
Ja dat mag je zeker. En dat mag je ook zeker 'vieren' met een corna. En dat mag ik dan weer zielig vinden 🤘
Volgens mij is dat niet lullig bedoeld. Iedereen hoopt gewoon op zijn eigen favoriete headliners. Als er dan een band wegvalt die je zelf niet leuk vindt, biedt dat wat meer kansen voor je eigen. Denk dat je het zo moet zien.

Er worden hier voortdurend headliners weggezet (of juist aangedragen). Daarmee wordt 90% van de pagina's gevuld haha.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ja dat mag je zeker. En dat mag je ook zeker 'vieren' met een corna. En dat mag ik dan weer zielig vinden 🤘
Ik snap oprecht niet wat er zielig aan die reactie is. De 1 is blij dat ze niet komen, de ander teleurgesteld. Kan naast elkaar bestaan. Moet beide kunnen.

Wat Raskolnikov ook zegt inderdaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Ik ga hem toch maar even laten vallen. Sorry voor de tegenstanders maar

Fred Again als headliner op Pinkpop?

Die Ziggo's verkoopt hij in seconden uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Zou Springsteen geen optie zijn nu Stevie heeft aangegeven op Twitter dat de tour mogelijk verlengd gaat worden? Zou een reden kunnen zijn voor een vierde dag natuurlijk. Zet er 4 acts voor en je bent klaar. Zou ideaal zijn voor je eerste festivaldag....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.110
Zou Springsteen geen optie zijn nu Stevie heeft aangegeven op Twitter dat de tour mogelijk verlengd gaat worden? Zou een reden kunnen zijn voor een vierde dag natuurlijk. Zet er 4 acts voor en je bent klaar. Zou ideaal zijn voor je eerste festivaldag....
verwacht niet dat die weer in Landgraaf uit komt.
dan denk ik eerder aan Malieveld, Goffertpark of in Groningen stadspark
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.965
1.751
Heeft het zin om er op in te gaan?

Nou vooruit: er komt zojuist vers van de pers dat er door de nagenoeg iedereen verwachtte en door velen gewenste komst van de Foo's zeer waarschijnlijk een streep kan, en daar wordt op gereageerd met (en zo leg ik dat symbooltje dan even in deze context uit) "Oh yeah!"

Mijn eerste reactie? Wat zielig...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Zou Springsteen geen optie zijn nu Stevie heeft aangegeven op Twitter dat de tour mogelijk verlengd gaat worden? Zou een reden kunnen zijn voor een vierde dag natuurlijk. Zet er 4 acts voor en je bent klaar. Zou ideaal zijn voor je eerste festivaldag....
Nou dat wordt weer 5 pagina vandaag met discussievoer met Dennis vooraan als voorzitter 😉😋
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken