Pinkpop 2024

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.555
Er is bovendien één groot veld waar nagenoeg iedereen samenkomt voor de afsluiter
Kan ook niet anders he, de andere optie is naar huis.

Maar meer serieus: Het is wat Oasiss zegt: Het zegt niet dat Eilish geen headliner is, meer dat er meer keuze is en de bezoeker zelf daardoor hun hoofdact kan en mag bepalen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
Toch even opgezocht:

Pinkpop zit in het 3e weekend van juni. Dat is nou net de periode dat het het langst licht blijft. Ik vond net een zonsondergangschema via google, en ik vergeleek Pinkpop en Lowlands maar eens met elkaar:

Zonsondergang 16/17/18 juni regio Maastricht (Pinkpop 2023): 21:53 uur
Zonsondergang 18/19/20 augustus regio Lelystad (Lowlands 2023): 20:56 uur
voor de grap eens opzoeken voor Secret Solstice festival, dat in Reykjavík IJsland werd gehouden, meestal laatse weekend juni/eerste juli...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.555
Niet eens twee a vier nummers aankijken? Je bent er toch.

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ze 2024 op PP staat.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
634
354
Ikzelf heb niet zon problemen met die acts in de zon. Voor mij is een festival toch vooral muziek in het zonnetje beleving.
Kan ook niet anders he, de andere optie is naar huis.

Maar meer serieus: Het is wat Oasiss zegt: Het zegt niet dat Eilish geen headliner is, meer dat er meer keuze is en de bezoeker zelf daardoor hun hoofdact kan en mag bepalen.

Dat vind ik dan een wat rare redenatie. Ik kan op pinkpop toch ook prima bepalen dat Queens of the Stone age mijn hoofdact is, al staan ze niet bovenaan? Ik las dat stuk over lowlands dan ook als: we programeren niet meer 3 topnamen, maar een bredere set van 'sub'top namen, hoe je dat dan ook precies definieerd. Eilish lijkt me overigens op PP niet voor minder dan headliner te komen trouwens.
 
  • On fire
Waarderingen: RickHuissen

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.063
1.927
nee zelfs geen 2 a 4 nummers, echt niet mijn ding
Mijn ding ook niet echt, maar juist als ik jou was, zou ik dan alsnog blijven hangen. Voor mijzelf is er eventueel nog een optie om eerder naar de camping te gaan. Voor jou is het enige alternatief huiswaarts keren (oke, in theorie kun jij ook naar de camping gaan, maar aangezien je daar nog nooit geweest bent, is een nagenoeg lege camping tijdens de headliner bezoeken dan ook niet de moeite, dan zou ik eerder op donderdagavond een kijkje gaan nemen)

Je kunt dan toch tijdens Eilish lekker op het Brand terras gaan zitten, het terrein afslenteren, met mensen socializen, een hapje eten of een drankje doen, de slient disco bezoeken, de marktjes afstruinen of iets zoiets? Of krijg je er echt bloedende oren van?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
Je kunt dan toch tijdens Eilish lekker op het Brand terras gaan zitten, het terrein afslenteren, met mensen socializen, een hapje eten of een drankje doen, de slient disco bezoeken, de marktjes afstruinen of iets zoiets? Of krijg je er echt bloedende oren van?
de andere opties zijn wellicht mogelijk, uiteraard zit die kans er in zelfs

maar idd, meeste is imo tenenkrommend en heel vervelend in mijn gehoor en dan pik ik het liever zo min mogelijk mee
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.343
6.563
Aanstaande zaterdag is de finale van de SBS-talentenshow The Talent Scouts winnaar staat volgend jaar op Pinkpop.

In The Talent Scouts gaan Flemming, Tabitha, Angela Groothuizen, Donnie en Nicky Romero de strijd met elkaar aan om het grootste talent van Nederland. Elke scout staat in de finale met twee toptalenten, die er alles aan doen om te winnen. Het winnende talent mag namelijk volgend jaar een uur lang optreden op Pinkpop en wint ook nog eens 25.000 euro om daar de show van zijn of haar leven te geven.

(dus zaterdag de 2e naam voor Pinkpop 2024 bekend)
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.555
Dat soort SBS meuk is leuk voor Campingtainment, maar niet voor op 1 van de 4 podia overdag.

Festival laten openen door lokaal talent is dan wel weer leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.597
4.341
Wat is er mis met deze talentenshow? Ik vind het vooral dubbel dat er nu winnaars van twee verschillende talentenshows op Pinkpop staan. Kies er een van de twee zou ik zeggen.
Ik ben gewoon geen fan van deze Hollandse media meuk. Nu of Nooit is er niet meer hè, dus er is geen andere 'talentenshow'. Mag Pinkpop ook a.u.b. aan lokaal talent een klein podium bieden?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.819
6.555
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
194
157
Aanstaande zaterdag is de finale van de SBS-talentenshow The Talent Scouts winnaar staat volgend jaar op Pinkpop.

In The Talent Scouts gaan Flemming, Tabitha, Angela Groothuizen, Donnie en Nicky Romero de strijd met elkaar aan om het grootste talent van Nederland. Elke scout staat in de finale met twee toptalenten, die er alles aan doen om te winnen. Het winnende talent mag namelijk volgend jaar een uur lang optreden op Pinkpop en wint ook nog eens 25.000 euro om daar de show van zijn of haar leven te geven.

(dus zaterdag de 2e naam voor Pinkpop 2024 bekend)
Los van wie er wint (ik hoop dat diegene ook eigen werk klaar heeft liggen), heb ik er toch een beetje moeite mee dat Pinkpop een winnaar van een TV show een podium biedt. Laat dan die Cornelius Leonadus maar winnen in dat geval, die heeft best een mooie stem. Maar zowieso hebben de finalisten allemaal te weinig gitaren. Wat ik me meer afvraag is of we het zaterdag met alleen die winnaar tevreden moeten zijn of dat er meer namen bekend gemaakt gaan worden in die uitzending?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.083
497
Begrijp ook niet goed dat buro PP met die gasten in zee is gegaan. Voor het geld ??Dus nu 2 openers treden die dan vrijdag en zaterdag op of opdezelfde dag? Scheelt weer een boeking.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken