Pinkpop 2024

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.871
1. PJ
2. RHCP
3. FF
4. Rammstein
5. Metallica
6. Green Day
7. Kings of Leon
8. The Cure
9. ..

Beetje afgaand op wat de laatste tien jaar zoal wordt voorgeschoteld.

Edit: sorry zie dat je vroeg wat er tourde van die groep.
KoL lijkt me niet eigenlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Die hebben zich in Weert vorig jaar van hun beste kant laten zien. Zijn -net als The Killers- gewoon headliner als ze geboekt worden voor Pinkpop.
de laatste 2 passages voorbij Pinkpop waren nou niet bepaald denderend?
en volgens mij in Weert nog geen 12k bezoekers? en dat was vorig jaar
dus daarom dat ik denk dat Mojo er nog best komende tijd wel even over na denkt of Pinkpop nou nog geschikt is?
het kan, maar ik denk geen eerste keuze meer
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.864
5.392
Ik denk dat Pinkpop KoL en the Killers best nog als headliner zou wegzetten.

Muse hoort overduidelijk ook in de lijst ja.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
Als ik het zo zie van de namen hier boven dat denk ik dat het nog een hele klus wordt om 3 grote/sterke acts te boeken.Aangezien velen al dit jaar of vorig jaar zijn geweest of komend jaar niet kunnen/willen festivals spelen.Dus misschien een beetje out of the box gaan denken en dat vijver principe los laten.Over een paar jaar loopt dat toch spaak.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Als ik het zo zie van de namen hier boven dat denk ik dat het nog een hele klus wordt om 3 grote/sterke acts te boeken.
Nee joh!

U2 heeft het helemaal gehad met Las Vegas en wil graag weer festivals spelen, met Pinkpop bovenaan het lijstje.
Coldplay gaat de eerste twee albums integraal spelen en slaat Pinkpop dan zeker niet over.
Taylor Swift ziet af van haar shows in de Arena vanwege de akoestiek en speelt zowel de extra donderdag als de vrijdag op Pinkpop.

Komt goed!
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Nee joh!

U2 heeft het helemaal gehad met Las Vegas en wil graag weer festivals spelen, met Pinkpop bovenaan het lijstje.
Coldplay gaat de eerste twee albums integraal spelen en slaat Pinkpop dan zeker niet over.
Taylor Swift ziet af van haar shows in de Arena vanwege de akoestiek en speelt zowel de extra donderdag als de vrijdag op Pinkpop.

Komt goed!
Gelukkig wordt er weer niet al te hoog ingezet met de verwachtingen.
Kan het uiteindelijke lijstje alleen maar meevallen!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
het is gewoon heel simpel, er komen 2 rock georienteerde headliners en 1 uit ander genre.
waarbij van 2 gezegd zal worden "komen die nu al terug" en van 1 "dit is toch mosterd na de maaltijd dat die nu nog tourt"
en dan gaat Mojo achteraf zeggen dat ze op 1 a 2 andere de pijlen gericht hadden maar dat die niet touren, waarna 1 daarvan in Werchter staat een paar weken na Pinkpop

lijkt me een reeele voorspelling
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.125
505
het is gewoon heel simpel, er komen 2 rock georienteerde headliners en 1 uit ander genre.
waarbij van 2 gezegd zal worden "komen die nu al terug" en van 1 "dit is toch mosterd na de maaltijd dat die nu nog tourt"
en dan gaat Mojo achteraf zeggen dat ze op 1 a 2 andere de pijlen gericht hadden maar dat die niet touren, waarna 1 daarvan in Werchter staat een paar weken na Pinkpop

lijkt me een reeele voorspelling
Ok,dan is meneer Trommelen zo klaar...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.535
6.756
Ok,dan is meneer Trommelen zo klaar...
Meneer Trommelen, Meneer Van Strijen en Meneer Murray mogen hun muziekale roots wat mij betreft eens laten spreken in de headliners.
Beetje pittige stevige gitaren op Pinkpop laten afsluiten en een beetje ballen tonen in 2024.
Dat is, zoals ik het een beetje inschat, toch best hun straatje, met in de portfolio van Jarn en Rob een aardig setje dat wellicht zelfs nog nooit op Pinkpop heeft gestaan, naast de herhaal acts...
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Maar ja, welke realistische echt harde namen kunnen Pinkpop afsluiten.
System Of A Down, Iron Maiden, Advenged Sevenfold, Volbeat (overkill na vorig jaar), Slipknot, Bmth, Ghost?

Valt inderdaad niet mee!
Als je met ffdp op de proppen komt zou ik blij zijn maar zal te klein bevonden worden
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken