Pinkpop 2024

Zouden die dan niet eerder op de QOTSA plek van dit jaar staan?
Nee joh. Die komen niet voor minder dan headliner. Of dat terecht is, is een andere discussie. Ik ben fan, dus mijn visie is gekleurd.

Realiseer me nu wel dat ze op RW '22 vóór de Peppers speelden. Maarja, RW is dan weer die rare uitzondering onder de festivals.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Als we een pop artiest willen als headliner, dan liefst met wat muzikaliteit en een gitaar erin, zoals Billie Eilish. Of Mø, die zou ik
Graag eens zien, maar wellicht niet headliner waardig.

The Killers als rockheadliner

En Green Day of The Offspring zijn voor mij altijd welkom als klassieke rock headliner. Net als de Stones natuurlijk (maar daar durf je bijna niet meer op te hopen).
Billie Eilish zou inderdaad een prima headliner zijn, alleen denk ik dat PP die boot alweer een beetje gemist heeft.

En the Killers, the Offspring en Green Day zijn toch niet echt relevante namen meer? Hoewel ik Green Day nog wel zou accepteren als rock-act headliner.

Maar the Killers en al helemaal the Offspring zijn volgens mij te klein om een dag op PP te headlinen.

Green Day zou ook best een kleine headliner zijn. Die kregen, met Fall Out Boy en Weezer als voorprogramma, Stadspark ook niet vol.
Inderdaad niet de grootste headliner. Maar dat concert in het stadspark werd door Corona lang uitgesteld en uiteindelijk op een woensdag ingehaald. Dat is niet gunstig als het ook nog eens in Groningen is. Voor mij was t ook niet te doen. Dus van mij mogen ze nog een keer in Landgraaf langskomen;)

Greenday in Groningen is niet ideaal nee, had ze in de goffert gezet en ze hadden meer kaarten verkocht..

Greenday in Groningen is niet ideaal nee, had ze in de goffert gezet en ze hadden meer kaarten verkocht..
GnR en Rammstein e.d. verkochten in Stadspark zo uit. Grotere bands, I know, maar vraag me af of Goffert voor Green Day zo'n verschil had gemaakt.

Landgraaf is natuurlijk niet veel centraler dan Groningen voor de gemiddelde Nederlander. Dat het op een woensdag plaatsvond, is wel een extra struikelblokje ja.

Maar denk dat Green Day voor Pinkpop nog wel een ok headliner is. Green Day en Dua Lipa zouden in mijn ogen best voor de hand liggen.

Komt hier nou serieus The Offspring langs als headliner?:ROFLMAO: stonden op Graspop al 4 na laatste op de main. Toffe naam voor uurtje meebleren in de vroege avond maae absoluut geen headliner voor Pinkpop, wel voor Jera. Green day kan maar is toch ook wel wat pluimen verloren als grote naam.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Timmetje
Lollapalooza Brazilie gaat gebeuren op 22, 23 en 24 maart 2024.
Altijd leuk om in de gaten te houden welke acts daar nog een jaar verder touren of een tour in 2024 gaan oppakken.

1. PJ
2. RHCP
3. FF
4. Rammstein
5. Metallica
6. Green Day
7. Kings of Leon
8. The Cure
9. ..

Beetje afgaand op wat de laatste tien jaar zoal wordt voorgeschoteld.

Edit: sorry zie dat je vroeg wat er tourde van die groep.

Users who are viewing this thread