Pinkpop 2024

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
453
399
overigens vraag ik me wel serieus af welke positie nog verantwoord is om Gideon neer te zetten, volgens mij echt 0 aanleiding om die op mainstage of Noord te verwachten... gewoon 0 aanleiding momenteel. Als die niet heel snel met een pakkend radiohitje komt, is zelfs Stage 4 lastig te verantwoorden door Pinkpop
Camping B?
 

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
overigens vraag ik me wel serieus af welke positie nog verantwoord is om Gideon neer te zetten, volgens mij echt 0 aanleiding om die op mainstage of Noord te verwachten... gewoon 0 aanleiding momenteel. Als die niet heel snel met een pakkend radiohitje komt, is zelfs Stage 4 lastig te verantwoorden door Pinkpop
Damn ik dacht, ga eens googlen, maar hij is dus heel erg in de heer, dus dan mag hij de zondagochtend openen in de tent als meneer pastoor lijkt me.


En hij werkt tevens aan een nummer met Nicky Romero. Maak daarvan wat je wil.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.078
494
overigens vraag ik me wel serieus af welke positie nog verantwoord is om Gideon neer te zetten, volgens mij echt 0 aanleiding om die op mainstage of Noord te verwachten... gewoon 0 aanleiding momenteel. Als die niet heel snel met een pakkend radiohitje komt, is zelfs Stage 4 lastig te verantwoorden door Pinkpop
Station Landgraaf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.356
4.723
overigens vraag ik me wel serieus af welke positie nog verantwoord is om Gideon neer te zetten, volgens mij echt 0 aanleiding om die op mainstage of Noord te verwachten... gewoon 0 aanleiding momenteel. Als die niet heel snel met een pakkend radiohitje komt, is zelfs Stage 4 lastig te verantwoorden door Pinkpop
Het lijkt mij verantwoord dat hij gewoon entree betaalt.
 

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Het is echt uitzonderlijk dat we nog 0 namen hebben voor volgend jaar... Wil ook niet te lang wachten met een keuze maken voor welk festival...
Same here. Heb voor nu enkel Rammstein gepland in 2024. Wil graag weten wat Pinkpop dit jaar op tafel weet te brengen, anders boek ik tickets voor Megadeth in 013, de dinsdag ná Pinkpop
 
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Same here. Heb voor nu enkel Rammstein gepland in 2024. Wil graag weten wat Pinkpop dit jaar op tafel weet te brengen, anders boek ik tickets voor Megadeth in 013, de dinsdag ná Pinkpop
Mijn advies zou altijd zijn: sowieso die kaarten kopen als je Megadeth graag wil zien. Je komt er vast wel weer vanaf via Ticketswap mochten ze ineens op Pinkpop komen samen met allerlei andere dingen die je wil zien.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
184
156
Same here. Heb voor nu enkel Rammstein gepland in 2024. Wil graag weten wat Pinkpop dit jaar op tafel weet te brengen, anders boek ik tickets voor Megadeth in 013, de dinsdag ná Pinkpop
Ben ik ook nog over aan het twijfelen, maar denk dat ik die tickets sowieso ga halen. Echt geen idee wanneer we nu überhaupt nieuws moeten verwachten hehe. Dit jaar ook de eerste keer Rammstein voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: itsKenzin

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
186
99
Ben ik ook nog over aan het twijfelen, maar denk dat ik die tickets sowieso ga halen. Echt geen idee wanneer we nu überhaupt nieuws moeten verwachten hehe. Dit jaar ook de eerste keer Rammstein voor mij.
Heb ze 4x gezien waarvan de laatste 2x helaas tegenviel. Ik hoop voor je dat je kaarten hebt voor de Feuerzone.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.177
982
Ben ik ook nog over aan het twijfelen, maar denk dat ik die tickets sowieso ga halen. Echt geen idee wanneer we nu überhaupt nieuws moeten verwachten hehe. Dit jaar ook de eerste keer Rammstein voor mij.
veel plezier, voor mij zal het de 11de en 12de keer worden.
afhankelijk van de venue is een gewoon staankaart genoeg :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken