Pinkpop 2024

elo

Headliner
3 dec 2013
5.284
4.167
En met Best Kept Secret die morgen komen lijkt het me eerder eind deze week te worden, als het al zo is. Andere zie ik ze het ook nog best over het nieuwe jaar heen tillen.
BKS komt donderdag zie ik, edit.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
497
249
Coldplay stond er jaren geleden. 2011. Toen was de situatie nog totaal anders toch?

Grote bands kiezen iig anno nu gewoon sneller voor eigen shows.


Bij PJ wordt het ook gezegd. Volgens mij is er verder maar 1 user hier die een vraag over de Pilots stelde.
Of ze wareb in het verleden nog niet te groot en nu wel
Ac/dc wilt hun eigen podium, dus ebkel mogelijk als ze daar vanaf stappen
Ja wat ik dus probeer te zeggen. Dat als deze bands echt festivals willen doen, over een weg in te vinden is.
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
497
249
Een ding snap ik niet goed op dit forum, en wil niemand specifiek verwijten. Maar er word veel gezegd dat Metallica uitgesloten is omdat dat "te snel" is aangezien ze er in 2022 ook al waren (naast wat andere argumenten waarin ik me deels kan vinden, maar dat terzijde)

Maar dan word wel hard geroepen dat Pearl Jam of Twenty One Pilots misschien komen en daar word dat niet bij gezegd. Waarom? Vergeten we dat die er allebei in 2022 ook al waren?

Kijk, ben een Metallica fan in hart en nieren. Een van mijn top 3 favoriete bands (naast Iron Maiden en Rammstein) en bid dat ze op Pinkpop komen, dus uiteraard maakt dat me een rasechte optimist. Zal ook teleurgesteld zijn als ze niet komen, geef ik toe. Maar toch, waarom word de kans al zo klein geacht met als argument "2022 is te kort geleden" terwijl dat voor zowel Pearl Jam als Twenty One Pilots ook zo is 🤔
Alle 3 te snel behalve Volbeat 🤣
 
  • Haha
Waarderingen: itsKenzin

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Dit forum begint langzaam te voelen als een sociaal experiment waarin iedereen hun verstand aan het verliezen is. Heerlijk.
One Flew Over The Cuckoos Nest GIF
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en Bassie78

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
433
369
Het is echt uitzonderlijk dat we nog 0 namen hebben voor volgend jaar... Wil ook niet te lang wachten met een keuze maken voor welk festival...
Start verkoop Werchter op vrijdag komt idd nu wel erg snel dichtbij...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
overigens vraag ik me wel serieus af welke positie nog verantwoord is om Gideon neer te zetten, volgens mij echt 0 aanleiding om die op mainstage of Noord te verwachten... gewoon 0 aanleiding momenteel. Als die niet heel snel met een pakkend radiohitje komt, is zelfs Stage 4 lastig te verantwoorden door Pinkpop
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.283
799
heeft iemand tijd over?
kan iemand een lijstje maken van alle headliners die hier genoemd zijn de afgelopen 4 weken?
En dan straks kijken waar Pinkpop mee komt aanzetten
Puur om te lacheno_O
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Demi