Pinkpop 2024

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
110
76
Ik zie het nu al gebeuren zit ik me helemaal te verheugen op foo fighters voor maanden doordat we hier in een tunnelvisie gaan komen en dan krijgen we post malone

Toch Post Malone gezien dit jaar in Sportpaleis. Wat een heerlijke show! Nieuwste album (2022) is live gaaf en komt echt tot leven. Tuurlijk wel een goede bak autotune, maar een rasentertainer on stage.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Dave Grohl kondigde begin van de avond tijdens een verrassings show op Glastonbury een europese tour voor 2024 aan.

Dat stuk van de poster kan al wel gedrukt worden dan he…
en nu zeker wachten tot oktober dat headliner 1 bekend gemaakt gaat worden... 😵‍💫
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Minie

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
en nu zeker wachten tot oktober dat headliner 1 bekend gemaakt gaat worden... 😵‍💫
Haha, zit er dik in. Maar volgens mij kun je er nu echt wel vanuit gaan dat Foo Fighters komt, na die aankondiging van Dave Grohl dat ze een Europese zomertour gaan doen. Heerlijk man, je een jaar lang kunnen verkneukelen op een headlineset van Foo Fighters op je favoriete festival... Iets om jaloers op te zijn. :)
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Durf het haast niet te zeggen, maar Aerosmith zou voor Pinkpop ook een mooie boeking kunnen zijn. Staat in elk geval heel hoog op mijn wensenlijst voor Graspop. 😅
Op GMM heb ik ze in 2010 gezien. Was een prima show, maar het beste was er toch echt af. Werchter 1994 zal ik nooit meer vergeten. Dat was ook hun 2e topperiode.
Op GMM werkt dit nog wel, maar op Pinkpop zal MOJO eerder voor iets anders kiezen. Al zie ik Aerosmith nog altijd liever dan Nielson, Rondé, René Froger en vergelijkbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Landgraver

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Op GMM heb ik ze in 2010 gezien. Was een prima show, maar het beste was er toch echt af. Werchter 1994 zal ik nooit meer vergeten. Dat was ook hun 2e topperiode.
Op GMM werkt dit nog wel, maar op Pinkpop zal MOJO eerder voor iets anders kiezen. Al zie ik Aerosmith nog altijd liever dan Nielson, Rondé, René Froger en vergelijkbaar.
Ik heb ze toen ook gezien en vond het heel tof. Ik ben opgegroeid met (o.a.) hun muziek, dus zou ze heel graag nog eens zien voordat ze met pensioen gaan. En de beelden die ik zie van hun recente optredens in Vegas, is Steven Tyler nog altijd veel beter bij stem dan heel wat andere al wat ouder wordende zangers (met alle respect gesproken). En stiekem hebben ze behoorlijk wat hits, waarvan ik verwacht dat ze er ook bij het Pinkpop publiek goed in zouden gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken