Pinkpop 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.838
Ja, die Jack Daniels vraag is een behoorlijk eigen leven gaan leiden 😂
Haha, zeg dat. Valt me gewoon op dat erg middelmatige whisky's op festivals voor bizarre prijzen worden verkocht (die mixen in blikjes zijn helemaal om te janken, daar heb ik de chemische siroop ooit als vakantiebaan bij DIS zelf mogen mengen met geconcentreerde versies van JD, JW) en bij bepaalde kookprogramma's dat spul culinair wordt gebruikt, terwijl er zoveel veel betere whisky's (of whiskey's) zijn die vrijwel hetzelfde kosten. Daarom ook niet geschikt als festivaldrank vind ik (tenzij je zelf lekker spul meeneemt).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Haha, zeg dat. Valt me gewoon op dat erg middelmatige whisky's op festivals voor bizarre prijzen worden verkocht (die mixen in blikjes zijn helemaal om te janken, daar heb ik de chemische siroop ooit als vakantiebaan bij DIS zelf mogen mengen met geconcentreerde versies van JD, JW) en bij bepaalde kookprogramma's dat spul culinair wordt gebruikt, terwijl er zoveel veel betere whisky's (of whiskey's) zijn die vrijwel hetzelfde kosten. Daarom ook niet geschikt als festivaldrank vind ik (tenzij je zelf lekker spul meeneemt).
In een echte Whisky (The Scottish way is the right way) discussie wil ik me als leek niet mengen. Maar die grote bekende Amerikaanse Bourbons hebben zonder ze af te mixen natuurlijk weinig bestaansrecht t.o.v. het echte spul uit Ierland en Schotland. Echter, eenmaal gemixt met een klad ijs erin smaakt het prima. Maar het heeft dan bijna meer met een cocktail te maken…
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.838
In een echte Whisky (The Scottish way is the right way) discussie wil ik me als leek niet mengen. Maar die grote bekende Amerikaanse Bourbons hebben zonder ze af te mixen natuurlijk weinig bestaansrecht t.o.v. het echte spul uit Ierland en Schotland. Echter, eenmaal gemixt met een klad ijs erin smaakt het prima. Maar het heeft dan bijna meer met een cocktail te maken…
Heb jaren lang Southern Comfort met 7up/Sprite gedronken tijdens het stappen. Tegenwoordig echt te zoet. Ik ga zelf het liefste voor de Ierse whiskey, want die zijn iets soepeler op de tong. Ben groot fan van Connemara, wat geen fijnproever spul is en ook goed betaalbaar.
 

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Structuur van kip is niet goed na te maken, net als zalm trouwens. Snap niet dat ze dat maar blijven proberen.

Enfin, benieuwd of de prijzen via Ticketswap last-minute nog omlaag gaan. Die zijn voor de dagtickets bijna constant iets van 120 tot 125 euro gebleven. Dat ga ik nooit betalen voor de vrijdag. Hopelijk morgen of vrijdagmiddag een goede deal anders wordt het The War On Drugs via NPO2Extra kijken met wat speciaalbiertjes en daarna naar het nieuwe straattheater festival in Geleen.

Heel veel plezier allemaal. Hopelijk wordt zondag niet zo gruwelijk heet.
Zijn er experts aanwezig op dit gebied? Zouden er morgen en/of vrijdagochtend nog véél goedkopere tickets op komen?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.263
3.838
Zijn er experts aanwezig op dit gebied? Zouden er morgen en/of vrijdagochtend nog véél goedkopere tickets op komen?
Vorig jaar waren er voor alle dagen tickets te krijgen voor prijzen tussen de 50 en 80 euro. Temperatuur was toen nog extremer, dus dat zal er vast mee te maken hebben gehad. Denk dat de prijzen niet lager zullen worden dan 115 euro voor een dagticket.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Vond ik ook maar rum is net zo goed te combineren met Cola.als Tennesee Whiskey is maar juist wat je lekkerder vindt.En het scheelt weer ruimte doordat er de JD truck niet is.Mis wel de dames.
Een baco dus eigenlijk, maar dat smaakt veel lekkerder aan het zwembad 😂
 

Ilsedanst

Playlistbediener
13 mrt 2017
5
1
Nou beginnen de kriebels wel te komen in m’n buik! Ik zou zo graag vanavond al willen gaan maar ik snap ook dat mn vader denkt: 1 nachtje minder vind ik ook niet erg 😂😊

We komen op vrijdagochtend rond 8:00/8:30 uur aan in Landgraaf. Wat denken jullie? Is het het nog waard om langs camping B te gaan?

Anders doen we C en wordt het “gewoon” heen en weer lopen voor de afterparty 🥳

Voor de mensen die vanavond al gaan, succes en drink er alvast 1tje voor ons 🍻
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken