Pinkpop 2023

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Ha ha ja zeggen van wel, zouden mensen zijn uit 45-55 welke zo genoemd worden, omdat ze na de oorlog zijn geboren. Dan is mijn vader ‘t ook 🤔 maar gelukkig loopt hij er niet zo bij als deze
Mijn vader wel hoor dat is een heuse boomer, jaren geleden moest ik hem er al wijzen dat het voor de meeste mensen niet gebruikelijk is om op pantoffels naar het winkelcentrum te lopen. 🤔
 
  • Haha
Waarderingen: RalphiePinkpop

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
O 1,5munt is wel veel indd. Gelukkig met pp dus gewoon 1munt.

Al zal het voor ons waarschijnlijk toch wel gewoon goed indrinken worden, veel water, af en toe een cocktail. Wellicht bij aankomst bij het eten en aan het einde een goudgele rakker.

Komt goed, zojuist een fb melding van 7jr geleden op pp. Het is toch wel weer thuis komen. We hebben er zin in.☺️
 

max_v

Playlistbediener
11 nov 2022
8
7
Zojuist het blokkenschema voor volgend weekend gedownload via Festivalinfo.nl, hier wordt de Tent Stage aangegeven als Vodafone stage. Op de plattegrond is ook te zien dat er een Vodafone oplaadpunt zich bij de tent bevindt. Zou de Tent Stage dit jaar Vodafone als naamgever hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ben wel stiekem jaloers op de mensen die nu bij Bruce staan! Was in de arena en dat was al fantastisch, op megaland heb je ook nog goed geluid!

Vandaag de laatste dingetjes gehaald en mijn luchtbed dus getest, nu 3 dagen werken en we vertrekken!
 

hkopp

Nieuw lid
11 jun 2023
1
1
Hallo! Wij, mijn vriendin en ik, vertrekken donderdag naar Pinkpop. Camping C daar gaan we overnachten.
Nu hebben wij een aardig grote tent, 4 persoons tent. In hoeverre wordt er gehandhaafd op het feit dat onze tent te groot is en in hoeverre wordt dit gewaardeerd door andere festivalgangers? Aangezien ik op de site lees dat je geen grotere tent mag meenemen dan met de personen met wie je gaat…
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
Hallo! Wij, mijn vriendin en ik, vertrekken donderdag naar Pinkpop. Camping C daar gaan we overnachten.
Nu hebben wij een aardig grote tent, 4 persoons tent. In hoeverre wordt er gehandhaafd op het feit dat onze tent te groot is en in hoeverre wordt dit gewaardeerd door andere festivalgangers? Aangezien ik op de site lees dat je geen grotere tent mag meenemen dan met de personen met wie je gaat…
Boeie
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Hallo! Wij, mijn vriendin en ik, vertrekken donderdag naar Pinkpop. Camping C daar gaan we overnachten.
Nu hebben wij een aardig grote tent, 4 persoons tent. In hoeverre wordt er gehandhaafd op het feit dat onze tent te groot is en in hoeverre wordt dit gewaardeerd door andere festivalgangers? Aangezien ik op de site lees dat je geen grotere tent mag meenemen dan met de personen met wie je gaat…
Wordt niet gehandhaafd en op camping C is sowieso genoeg ruimte. Dus boeit indd niet!
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Hallo! Wij, mijn vriendin en ik, vertrekken donderdag naar Pinkpop. Camping C daar gaan we overnachten.
Nu hebben wij een aardig grote tent, 4 persoons tent. In hoeverre wordt er gehandhaafd op het feit dat onze tent te groot is en in hoeverre wordt dit gewaardeerd door andere festivalgangers? Aangezien ik op de site lees dat je geen grotere tent mag meenemen dan met de personen met wie je gaat…
Geen probleem... Is ook niet te handhaven. Wij gaan met een groep van 20, maar sommigen komen pas de volgende dag, dus sommige tenten staan leeg of half leeg de eerste nacht. niemand gaat dat controleren. Nog nooit meegemaakt (12x weekend Pinkpop gedaan).. en zeker niet op camping C.. veel plezier!!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Wat gaan De Peppers opeens saai worden na dit optreden van vanavond….. Ik ben in shock. Mijn uitgebreid emotie rollercoaster verslag is in de Springsteen groep te lezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
O 1,5munt is wel veel indd. Gelukkig met pp dus gewoon 1munt.

Al zal het voor ons waarschijnlijk toch wel gewoon goed indrinken worden, veel water, af en toe een cocktail. Wellicht bij aankomst bij het eten en aan het einde een goudgele rakker.

Komt goed, zojuist een fb melding van 7jr geleden op pp. Het is toch wel weer thuis komen. We hebben er zin in.☺️
Muntprijs bij Bruce was €3.60 vond ik wel vreemd volgende week bij PP €3,50 waarom nu 0,10 cent meer ??
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken