Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goed gegokt, stevige prijs zeker voor het eten als het 3 of 4 munten kost.En afwachten hoeveel nu echt de inhoud is van de bekers / krimpflatie....artikel is toch van vorig jaar?Gelukkig is het vakantiegeld binnen....
0.3 lijkt het me zeker niet (Ik koop vaak grote, en dat zijn gewoon 2 kleine, en dat is echt geen 0.6 liter).
Zou zeggen dat het 0.25 is?
3.50...zoals hierboven al gezegd, verbaast het me niet maar het begint wel aan te tikken zo. Een broodje voor bij je snack voor 3.50 bijvoorbeeld is echt te zot.
Ja was te verwachten. Ze zouden net als op Werchter ook de mogelijkheid moeten hebben ze in voorverkoop te kopen. Daar zijn ze dan 3,25 op terrein zelf zijn ze ook 3,50
Maar ja gelukkig heb ik aardig wat overwerk en toeslag uren op werk gemaakt de laatste maanden en worden die allemaal uitbetaald.
Was te verwachten de muntprijs. Bij de gemiddelde concerten in de Ziggo of Johan Cruyff betaal je vaak al meer dan €4 voor 0,25..
Vind het dus nog redelijk meevallen
Was te verwachten de muntprijs. Bij de gemiddelde concerten in de Ziggo of Johan Cruyff betaal je vaak al meer dan €4 voor 0,25..
Vind het dus nog redelijk meevallen
Tja daar wordt ik dus dwars van. Dus gaat er extra sterke drank mee. Wij kunnen het prima betalen maar het wordt met dergelijke prijzen een principe kwestie.