Pinkpop 2023

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ik vind het gat tussen the script en qotsa ook wel gek trouwens had dan qotsa net zoals bij rock werchter anderhalf uur gegeven en dat het zoals de hele dag 5 min er tussen zit en iedereen nog langer kan genieten van qotsa
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Ik vind het gat tussen the script en qotsa ook wel gek trouwens had dan qotsa net zoals bij rock werchter anderhalf uur gegeven en dat het zoals de hele dag 5 min er tussen zit en iedereen nog langer kan genieten van qotsa
er zal vast een reden zijn waarom dat 20 minuten is?
lijkt er eigenlijk op alsof ze die tijd hebben afgestemd met Stage 4 eindtijd?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
blijft gek die tijdslots van Stage 4?
waarom eindigd die laatste tijdslot eigenlijk niet vlak voor de headliner ( dus van 21:15 tm 22:00 , of tijdens 🙈 🤐 )
scheelt 1:15, kunnen de pauzes tussen de acts op stage 4 telkes 15 minuten langer (of paar minuten meer speeltijd), maar maakt de overlap er niet beter op dan...

komt er gewoon telkens op neer, Stage 4 heeft eigenlijk 1 act te veel om een vloeiend tijdschema te maken.
die 6 acts die ze er sinds 2022 op zetten maakt het lastig
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
367
300
blijft gek die tijdslots van Stage 4?
waarom eindigd die laatste tijdslot eigenlijk niet vlak voor de headliner ( dus van 21:15 tm 22:00 , of tijdens 🙈 🤐 )
scheelt 1:15, kunnen de pauzes tussen de acts op stage 4 telkes 15 minuten langer (of paar minuten meer speeltijd), maar maakt de overlap er niet beter op dan...

komt er gewoon telkens op neer, Stage 4 heeft eigenlijk 1 act te veel om een vloeiend tijdschema te maken.
die 6 acts die ze er sinds 2022 op zetten maakt het lastig
Ze maken het vooral gewoon zichzelf lastig. Als die 6e act was geplaatst tijdens de headliner was er geen probleem.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
mijn voorstel zou eigenlijk zijn,

volgend jaar weer 5 acts op Stage 4
elke stage 4 act laten starten op de start van de tijdslots van mainstage, of 5 minuten later.
dan kan de laatste eindigen op de starttijd van de headliner.

of indien een headliner er mee akkoord gaat :
de laatste stage 4 act laten starten tijdens de headliner
sterker nog, als acts op Stage 4 tijdens de headliner mogen van de headliner, kunnen die tijd zelfs 2 acts op Stage 4, 1 ca voor aanvang en 1 nog 3 kwartier voor het einde. Heb je in die situatie alsnog 6 acts op Stage 4 en netjes overlap in tijdschema.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mattman

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
367
300
Mijn idee was het laatste, maar dan dat act 5 op stage 4 wat eerder begint dan de headliner gezien de subheadliner een langere set heeft dan act 4 van stage 4.

Dan is stage 4 klaar voordat de headliner net doet alsof de set klaar is, want die kunnen het wellicht vervelend vinden als verderop dan nog een feestje is. Spelen ze het toegift werkelijk alleen om de dag af te sluiten.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
367
300
Haha, een gespannen boog zoals de clash op LowLands 2012 met Foo Fighters, The XX, Wilco en Modeselektor is ook weer niet nodig. Maar iets er tussen zou toch wel prettig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Nounou de boog kan niet altijd gespannen zijn! ;)
eerst maar eens de 2023 editie...

kan me niet voorstellen dat ze aan dat tijdschema nog iets gaan veranderen.
geeft genoeg momentjes om door Kalm aan Laan te slenteren, tentoonstelling in het Bonnefantenmuseum te bezoeken, een eettentje op te zoeken, het Bijzondere Bieren Terras een dranke te doen, een terras te pakken in de wijnbar, de merchstand te bezoeken voor band of festivalshirts, het kleine reuzenrad in te gaan, misschien de IBA bus voor een singer songwriter, de Silent Disco te proberen, een dutje op het gras, in de rij te staan voor de toiletten of in de rij bij de WML stand om je waterzakje te hervullen... of een forum-meeting
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
367
300
Die 3FM intimate sessions waren altijd ideaal om dode tijd op te vullen, wat mooie mini-concerten daar kunnen zien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
eerst maar eens de 2023 editie...

kan me niet voorstellen dat ze aan dat tijdschema nog iets gaan veranderen.
geeft genoeg momentjes om door Kalm aan Laan te slenteren, tentoonstelling in het Bonnefantenmuseum te bezoeken, een eettentje op te zoeken, het Bijzondere Bieren Terras een dranke te doen, een terras te pakken in de wijnbar, de merchstand te bezoeken voor band of festivalshirts, het kleine reuzenrad in te gaan, misschien de IBA bus voor een singer songwriter, de Silent Disco te proberen, een dutje op het gras, in de rij te staan voor de toiletten of in de rij bij de WML stand om je waterzakje te hervullen... of een forum-meeting
Nu lijkt het echt alsof Pinkpop een geweldig side programma heeft. Vergeleken met Lowlands is het gewoon niks.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Nu lijkt het echt alsof Pinkpop een geweldig side programma heeft. Vergeleken met Lowlands is het gewoon niks.
verpest mijn poging nou niet

Awkward Season 4 GIF by The Office
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Die 3FM intimate sessions waren altijd ideaal om dode tijd op te vullen, wat mooie mini-concerten daar kunnen zien :)
oh, 1 keer in zo'n tent gezien. White Lies...

1 helemaal gemist waar ik graag bij was geweest, toen het nog in zo'n container was : Dave Grohl PP2011
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Hoeveel dagtickets worden er per dag aangeboden?
25.000

dus voor :
vrijdag ca 16.500 verkocht, 66 procent weg (van 25.000)
zaterdag ca 16000 verkocht, 64 procent weg (van 25.000)
zondag ca 15600 verkocht , 62 procent weg (van 25.000)
weekend ca 40500 verkocht, 94 procent weg (van 43.000)

aantal bezoekers per dag tussen 56100 a 57000
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Gebruikers die dit onderwerp bekijken